abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33434095
Kromkamp is een papkindje. Hij vindt het Spaans wel erg moeilijk, dus wil ie naar PSV of naar Co, waar ie met Co en zijn assistent Nederlands kan praten. Typisch een jongen die de top nooit zal halen.

Overigens denk ik dat de transfer met Huntelaar al lang rond is, maar bewust tot na de 30e stil zal worden gehouden.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:16:58 #52
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33434164
Jan Kromkamp pas ook niet in het systeem dat Danny Blind voor ogen heeft. Op dit moment wordt er 4-4-2 gespeeld met opkomende vleugelverdedigers, maar hij streeft naar een 3-4-3 waarin de backs de mandekkers zijn. Beetje jammer dat Jan Kromkamp niet iets meer doorzettingsvermogen toont, was dan lekker in Alkmaar gebleven. Overigens denk ik dat PSV liever een linksback haalt dan een rechtsback.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33434595
quote:
Ajax en sc Heerenveen zetten onderhandelingen voort

Amsterdam, 27 december 2005
Ajax en sc Heerenveen zijn in onderhandeling over de transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax. Het bedrag dat met de overgang gemoeid is, beweegt zich tussen de zeven en negen miljoen euro.

De clubs streven ernaar de onderhandelingen zo spoedig mogelijk af te ronden.
mooi
pi_33434630
quote:
Ajax en SC Heerenveen zijn nog steeds in onderhandeling over de transfer van Klaas Jan Huntelaar. Dat heeft Ajax dinsdag laten weten in een persbericht. Volgens de Amsterdammers is er met de overgang van de spits in de winterstop een bedrag gemoeid dat ligt tussen de zeven en negen miljoen euro. De twee clubs laten in het persbericht weten dat ernaar gestreefd wordt de onderhandelingen zo spoedig mogelijk af te ronden.

De persverklaring is opvallend omdat Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde vrijdag wist te melden dat zijn club negen miljoen euro ontvangt voor Huntelaar. Beide clubs zouden zich alleen nog buigen over de vraag wie de opleidingsvergoedingen moet betalen. De vorige clubs van Huntelaar, De Graafschap, AGOVV Apeldoorn en PSV, zouden met elkaar recht hebben op een bedrag van 450.000 euro. Heerenveen vindt dat Ajax dat bedrag moet betalen, terwijl de Amsterdammers willen dat de Friese club dat doet.

Huntelaar heeft bij Heerenveen nog een contract tot de zomer van 2007. De bij PSV opgeleide aanvaller voert momenteel de topscorerslijst van de Eredivisie aan met veertien doelpunten. De algemene verwachting is dat Huntelaar vrijdag tegen Ajax zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen zal spelen. De Achterhoeker onderging vrijdag al met goed gevolg een medische keuring in het VU Medisch Centrum.
-
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:07:48 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33435461
7 miljoen plus 450.000 euro, kan ik mee leven

PSV niet
pi_33435510
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lijkt wel een omschrijving van Romario, Ronaldo, Ruud van Nistelrooij of Mateja Kezman.
Ja bijna
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33435722
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:

PSV niet
Volgens mij heeft PSV daar totaal geen probleem mee

Bij PSV zou Huntelaar (weer) veel te weinig speeltijd krijgen, dat zou zonde zijn. Bij Ajax krijgt hij wel een goede kans, maar ik ben benieuwd of hij weet te slagen
pi_33435995
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:

PSV niet
De opleidingsvergoeding staat los van het afgesproken deel van de transfersom twi...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33436024
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De opleidingsvergoeding staat los van het afgesproken deel van de transfersom twi...
Ik denk eerder dat ie bedoelt dat psv liever ziet dat ie voor 9 miljoen vertrekt.
-
pi_33436032
En als Grygera straks weer fit is kan Heitinga daar weer spelen (of Grygera mischien?)
Houd van een lijntje.
pi_33436265
Had PSV 'm maar zelf nog gehad, dan hadden zij met al het geld gestreken.
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:50:25 #62
82589 S-Two
barba macacu
pi_33436396
Wordt denk ik wle een lastige pot tegen Groningen, maar er moeten nu en vrijdag gewoon 3 punten worden gepakt!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 27 december 2005 @ 12:53:16 #63
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33436492
Zometeen maar eens vroeg de stad induiken. Is het wel een mooie dag voor.
pi_33436636
Vind je? Vind het nogal koud

Gelukkig wel een avond wedstrijd, tegen RKC was Vak 415 tot familievak omgedoopt, kon ik niet vloeken....
Houd van een lijntje.
pi_33436970
Vanavond Ajax
pi_33437504
Vanavond gaan we winneeeen
pi_33437653
quote:
Anastasiou vertrekt bij Ajax

Ajax zal het aflopende contract van Yannis Anastasiou niet verlengen, zo weet AD Sportwereld te melden. De Griekse spits dreigt door de komst van Klaas Jan Huntelaar overbodig te worden in De Arena. Momenteel moet Anastasiou in de punt van de aanval al Markus Rosenberg en landgenoot Angelos Charisteas voor zich dulden.

De 32-jarige routinier werd in februari 2004 door Ajax overgenomen van Roda JC. Anastasiou speelde tot dusverre 38 officiële duels voor de Amsterdamse club, waarin hij tien keer trefzeker was. Aan het slot van het seizoen 2004-2005 kreeg de aanvaller van de Amsterdamse clubleiding ook al te horen dat zijn contract niet zou worden verlengd. Vervolgens mocht Anastasiou op voorspraak van trainer Danny Blind alsnog een jaar blijven.
pi_33437724
Slim hoor Wie wordt nu de pinchhitter?
pi_33437765
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
Ik denk Harry.
pi_33437772
quote:
We hebben keuze uit 4, dus dat moet voldoende zijn dacht ik zo.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33437783
quote:
Blind en Van Geel met elkaar in de clinch
Dinsdag 27 december, door SV, Amsterdam, 13.01u GMT+01.00, Het Parool

Danny Blind en Martin van Geel hebben een meningsverschil over hoe zij de invulling van het aantal spitsen willen hebben. Blind wil er vier, Van Geel maar drie.

Dit meldt Het Parool vandaag. Het cognitieve conflict tussen de technici van AFC Ajax komt niet op een juist moment, nu de Amsterdammers net met SC Heerenveen in onderhandeling zijn over een transfer van Klaas-Jan Huntelaar. Beiden staan overigens wel uiterst positief tegenover die transfer.

Blind twee vier spitsen, waarbinnen hij Babel en Rosenberg hetzelfde type noemt en Charisteas en Huntelaar. Anastasiou laat hij buiten beschouwing, die vertrekt aan het eind van dit seizoen. Blind is van mening dat een topclub zoveel aanvallers nodig heeft.

Van Geel vindt daarentegen drie aanvallers wel genoeg. ''Het is niet zo dat al dat geld weggegooid is', zegt Van Geel. 'We zijn geen handelshuis, maar we kunnen spelers wel doorverkopen. Het is niet zo dat ze geen geld meer waard zijn'. De technisch directeur wil geen verkoop forceren. Babel wordt in ieder geval niet verhuurd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33437796
quote:
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:40:08 #73
82589 S-Two
barba macacu
pi_33437861
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Erik Meijer kopen?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33437936
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:40 schreef S-Two het volgende:

[..]

Erik Meijer kopen?
pi_33437975
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')