Alles kan hoor. PSV is ook geen elftal van machines...quote:
Is gewoon een feit, elke club zal ooit een dip krijgenquote:
Dat is realistisch. PSV krijgt een dip en AZ en feyenoord hebben zo nu en dan al een dip. Het enige is dat Ajax het wel moet afmaken.Wat er nu goed inzit.quote:
Tja, het scheelde niet veelquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef Noca het volgende:
Nou, feli dan maar.
Ik hoopte nog ff op een puntje maar helaas., dat was even teveel gevraagd.
Gisteren speelden ze echt gewoon zwaar klote,winnen ze gewoon met 0-2.Jullie of wij zouden daar gewoon verliezen....Het spel is niet om aan te zien,maar ze spelen gewoon oerdegelijk,het is gewoon bijna Italiaans.Bah......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is gewoon een feit, elke club zal ooit een dip krijgen
Is het dit jaar niet dan wel binnen 3 jaar dat PSV instortquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Gisteren speelden ze echt gewoon zwaar klote,winnen ze gewoon met 0-2.Jullie of wij zouden daar gewoon verliezen....Het spel is niet om aan te zien,maar ze spelen gewoon oerdegelijk,het is gewoon bijna Italiaans.Bah......![]()
Liever dit jaar......Dan heb ik nog liever dat AZ kampioen word.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is het dit jaar niet dan wel binnen 3 jaar dat PSV instortheeft elke club last van
Kan ook, maar er zijn maar weinige clubs die 10 jaar goed kunnen blijven spelen, kijk maar naar Real Madrid of een Man Utdquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:
PSV moet niet instorten, Ajax moet gewoon weer beter worden dan ze.
Ik ook ,die laten nog leuk spel zien. Het is leuk voor de PSV supporters dat ze winnen maar het is niet om aan te zien vind ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Liever dit jaar......Dan heb ik nog liever dat AZ kampioen word.
AZ zou ik het opzich wel gunnen ja, maar die beginnen al weer een beetje af te takelen vrees ik...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook ,die laten nog leuk spel zien. Het is leuk voor de PSV supporters dat ze winnen maar het is niet om aan te zien vind ik.
Klopt,maar als je bijna elke wedstrijd achterin de 0 houd dan word je wel kampioen....quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ook ,die laten nog leuk spel zien. Het is leuk voor de PSV supporters dat ze winnen maar het is niet om aan te zien vind ik.
Dat geldt ook voor clubs als Liverpool, Chelsea, AC Milan en Juventus. Achterin de 0 houden, de circustrucjes achterwege laten en één of meerdere keren toe slaan uit een corner, vrije trap, kluts of counter. Geen Barcelona-voetbal, wel effectief met een maximaal rendement.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kampioensstemming uiteraardquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
grappig![]()
In welke mood zijn jullie nu weer? Nog steeds in de kampioensstemming? Of moet de trainer nu weer weg?
idd, net als Rosales. Ik was echt even aangenaam verrast, maar die zakte ook weer ver terug helaas.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:34 schreef Urquhart het volgende:
Harry deed het prima vanavond, en nog eens twee goals
Rosenberg begon goed, maar raakte gedurende de wedstrijd steeds meer geirriteerd, waardoor hij zich met andere dingen ging bezighouden.
Klopt, ik had ook even hoop.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, net als Rosales. Ik was echt even aangenaam verrast, maar die zakte ook weer ver terug helaas.
Ik wist ook niet wat ik hoorde toen hij dat zei.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:27 schreef twi het volgende:
Blind is heel tevreden over NourdinHij wordt niet op de juiste waarde geschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |