Ze hebben wel meer blunders gemaakt hoor....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Viel best mee.
Noem ze eens op. Kan me alleen dat gedoe met VdV herinneren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer blunders gemaakt hoor....
het afkeuren van Kone?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Noem ze eens op. Kan me alleen dat gedoe met VdV herinneren.
Te snel speler weer laten spelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het afkeuren van Kone?
De langdurige blessure van harry na een simpele hersenschudding? Gewoon de totala blessure golf? Het moment dat ALLE eerste elftal keepers van Ajax geblesseerd raakten. De vele blessures op de training van vorig seizoen...
Dat zijn toch geen fouten van de medische staf, dat heet pech. En met Koné wilden ze het risico gewoon niet nemen, dan had ik hem ook niet goedgekeurd als je zo á la minute moet beslissen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het afkeuren van Kone?
De langdurige blessure van harry na een simpele hersenschudding? Gewoon de totala blessure golf? Het moment dat ALLE eerste elftal keepers van Ajax geblesseerd raakten. De vele blessures op de training van vorig seizoen...
Ow. waarom zijn de blessures bij Milan dan tot het 0-punt gedaald sinds milan-lab?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen fouten van de medische staf, dat heet pech.
Bij VdV hebben ze destijds een echte fout gemaakt met z'n linkerknie geloof ik.
Jij spreekt HeatWave tegen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Te snel speler weer laten spelen
Harry is nog een keer flauwgevallen in de kroeg. Ze hebben 'm juist langzaam weer op gang laten komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het afkeuren van Kone?
Nee, en die heeft ons al weer een aantal keren gered ook..quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:43 schreef FCDB het volgende:
3-1... Weer een fout van Maarten?
Ja hoor, Inzaghi is helemaal niet geblesseerd geweest. Die was zeker een halfjaar op vakantie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow. waarom zijn de blessures bij Milan dan tot het 0-punt gedaald sinds milan-lab?
Zeker weten? De laatste wedstrijd (weet even niet tegen wie dat ook alweer was) was hij ook even de fout in gegaan waardoor er een tegendoelpunt werd gescoortquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en die heeft ons al weer een aantal keren gered ook..
dat was tegen eindhoven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef FCDB het volgende:
[..]
Zeker weten? De laatste wedstrijd (weet even niet tegen wie dat ook alweer was) was hij ook even de fout in gegaan waardoor er een tegendoelpunt werd gescoort
Er zijn ook spelers te snel het veld weer in gestuurd hoor, ze maken gewoon teveel foutenquote:
je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. maar de kleine blessures die iemand 1-2 wedstijden eruit laten zijn bijna weg.. Juiste voeding, aparte trainingsmethode met wetenshappelijk analyses...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja hoor, Inzaghi is helemaal niet geblesseerd geweest. Die was zeker een halfjaar op vakantie.![]()
Das loek nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Loek loek loek,
Je neemt alles veeeeeeeel te serieus. Het is een forum.
Denk je nou echt dat wij niet weten dat het nu kut draait, denk je dat we daar niet over lullen?? "Wij zijn de beste" is een tikkeltje arrogantie en verder is het alleen maar leuk om reacties uit te lokken
Ik weet dat het geen Loek is, maar het is wel zo'n figuurquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Das loek nietBart83 is momenteel loek als ik me niet vergis
Wanneer ga jij eens in de Arena zitten,"supporter".....quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Iemand die al jaren in de Kuip zit.
En dan zegt "men" dat het aan de spitsen ligt bij Ajaxquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
3-0 voorsprong en dan het nog toch weer tot 3-2 laten komen.
EN bijna 3-3 2 keer...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef golfer het volgende:
3-0 voorsprong en dan het nog toch weer tot 3-2 laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |