quote:
Ik las het al.quote:Op maandag 26 december 2005 23:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wachwoord pakte die niet meer, dus vandaar. Maar het werd weleens tijd voor een nieuwe nickname
Het doelpunt van Kluivert met commentaar van Van Gelderquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
![]()
geweldige cd, ben hem nu weer aan het draaien
quote:Talenten weer bij Ajax-selectie
Danny Blind heeft de talenten Emmanuel Boakye en Jeffrey Sarpong opgenomen in de selectie voor de competitiewedstrijd tegen FC Groningen. Het duel wordt morgenavond in de Amsterdam Arena gespeeld.
De 17-jarige Sarpong beleefde afgelopen week tegen FC Eindhoven zijn debuut in het eerste elftal. Boakye maakte al eerder dit seizoen zijn opwachting in de hoofdmacht.
Overigens kent Blind ook blessurezorgen voor het duel tegen FC Groningen. Hedwiges Maduro en Zdenek Grygera zijn nog altijd geblesseerd en Urby Emanuelson geraakt waarschijnlijk ook niet op tijd speelklaar.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; De Jong, Galasek, Sneijder, Boukhari; Charisteas en Rosenberg.
Ik weet niet heel veel meer van die wedstrijd maar ik weet nog dat Dani geweldig was en dat het inderdaad verschikkelijk spannend was.quote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
Het doelpunt van Dani in de verlenging van de halve finale CL tegen Atletico Madrid... dat blijft me ook altijd bij omdat dat 1 van de spannendste wedstrijden is die ik me kan herinneren...
Dani... arme jongen. Het had zo'n goeierd kunnen zijn.
Onderkant latquote:Op maandag 26 december 2005 23:26 schreef -Wolf- het volgende:
Het doelpunt van Dani in de verlenging van de halve finale CL tegen Atletico Madrid... dat blijft me ook altijd bij omdat dat 1 van de spannendste wedstrijden is die ik me kan herinneren...
Dani... arme jongen. Het had zo'n goeierd kunnen zijn.
Ja die heb ik ookquote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb wel de cd 'Ajax heeft weer goud', zit in een ronde blik met het nieuwe Ajax logo erop
Weet alleen niet uit welk jaar die komt, aan de liedjes te horen rond 96
Je bedoelt de 30e?quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopen dat KJH morgen zeker een Jood is.
Bij jou duurt kerst 5 dagen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je bedoelt de 30e?
Of heb je het over de contractbesprekingen?
De zaak KJH zou na kerst afgerond worden. Dus morgen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een detail gemist.
Iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
De zaak KJH zou na kerst afgerond worden. Dus morgen.
Na de kerst ja. Dat kunnen dus wel meer dagen zijn. Misschien is het pas volgend jaar afgerond.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
De zaak KJH zou na kerst afgerond worden. Dus morgen.
Ooooh die heb ik ook. Genieten!quote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
![]()
geweldige cd, ben hem nu weer aan het draaien
Klopt, hoewel ik het nooit leuk vind als Feyenoord wint, ben ik nu wel tevreden met het resultaat. We komen steeds weer dichter bij de top. En zolang er niemand van PSV, AZ en Feyenoord boven de top uit gaat springen, kan alles nog goed komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef Jajong het volgende:
Anyway, nu 8 punten achter op AZ en Feyenoord. Gaat helemaal goed komen dus.
quote:'Kromkamp ziet verhuur aan Ajax niet zitten'
Jan Kromkamp heeft Villarreal gevraagd om verhuurd te worden aan FC Porto of PSV, zo meldt de Spaanse krant El Periódico Mediterraneo. Volgens het dagblad maakte Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink in een onderhoud met vice-president José Manuel Llaneza de wens van de speler duidelijk.
Kromkamp verhuisde afgelopen zomer van AZ naar Villarreal. De rechtsback heeft echter geen basisplaats bij de Spaanse club en wil graag aan spelen toekomen om zodoende zijn plaats in de WK-selectie van Oranje niet in gevaar te brengen. Een overgang naar Ajax ziet Kromkamp niet zitten. De Amsterdammers gaven eerder aan de international op huurbasis te willen overnemen.
Kromkamp heeft zijn zinnen gezet op een verhuur aan PSV of Porto. Bij laatstgenoemde club is trainer Co Adriaanse werkzaam, met wie Kromkamp eerder samenwerkte bij AZ.
Kampioen word je toch tegen de kleintjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wens Ajax veel succes met een spits die alleen tegen boutploegen scoort.
Lijkt wel een omschrijving van Romario, Ronaldo, Ruud van Nistelrooij of Mateja Kezman.quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik wens Ajax veel succes met een spits die alleen tegen boutploegen scoort.
Mooi. Want we hebben hem ook niet nodig.quote:
Vrij logisch, in Trabelsi hebben we een veel betere back, dus dan komt 'ie nog niet aan spelen toe.quote:
mooiquote:Ajax en sc Heerenveen zetten onderhandelingen voort
Amsterdam, 27 december 2005
Ajax en sc Heerenveen zijn in onderhandeling over de transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax. Het bedrag dat met de overgang gemoeid is, beweegt zich tussen de zeven en negen miljoen euro.
De clubs streven ernaar de onderhandelingen zo spoedig mogelijk af te ronden.
quote:Ajax en SC Heerenveen zijn nog steeds in onderhandeling over de transfer van Klaas Jan Huntelaar. Dat heeft Ajax dinsdag laten weten in een persbericht. Volgens de Amsterdammers is er met de overgang van de spits in de winterstop een bedrag gemoeid dat ligt tussen de zeven en negen miljoen euro. De twee clubs laten in het persbericht weten dat ernaar gestreefd wordt de onderhandelingen zo spoedig mogelijk af te ronden.
De persverklaring is opvallend omdat Heerenveen-voorzitter Riemer van der Velde vrijdag wist te melden dat zijn club negen miljoen euro ontvangt voor Huntelaar. Beide clubs zouden zich alleen nog buigen over de vraag wie de opleidingsvergoedingen moet betalen. De vorige clubs van Huntelaar, De Graafschap, AGOVV Apeldoorn en PSV, zouden met elkaar recht hebben op een bedrag van 450.000 euro. Heerenveen vindt dat Ajax dat bedrag moet betalen, terwijl de Amsterdammers willen dat de Friese club dat doet.
Huntelaar heeft bij Heerenveen nog een contract tot de zomer van 2007. De bij PSV opgeleide aanvaller voert momenteel de topscorerslijst van de Eredivisie aan met veertien doelpunten. De algemene verwachting is dat Huntelaar vrijdag tegen Ajax zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen zal spelen. De Achterhoeker onderging vrijdag al met goed gevolg een medische keuring in het VU Medisch Centrum.
Ja bijnaquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lijkt wel een omschrijving van Romario, Ronaldo, Ruud van Nistelrooij of Mateja Kezman.
Volgens mij heeft PSV daar totaal geen probleem meequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
7 miljoen plus 450.000 euro, kan ik mee leven
PSV niet
De opleidingsvergoeding staat los van het afgesproken deel van de transfersom twi...quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef twi het volgende:
7 miljoen plus 450.000 euro, kan ik mee leven
PSV niet
Ik denk eerder dat ie bedoelt dat psv liever ziet dat ie voor 9 miljoen vertrekt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De opleidingsvergoeding staat los van het afgesproken deel van de transfersom twi...
quote:Anastasiou vertrekt bij Ajax
Ajax zal het aflopende contract van Yannis Anastasiou niet verlengen, zo weet AD Sportwereld te melden. De Griekse spits dreigt door de komst van Klaas Jan Huntelaar overbodig te worden in De Arena. Momenteel moet Anastasiou in de punt van de aanval al Markus Rosenberg en landgenoot Angelos Charisteas voor zich dulden.
De 32-jarige routinier werd in februari 2004 door Ajax overgenomen van Roda JC. Anastasiou speelde tot dusverre 38 officiële duels voor de Amsterdamse club, waarin hij tien keer trefzeker was. Aan het slot van het seizoen 2004-2005 kreeg de aanvaller van de Amsterdamse clubleiding ook al te horen dat zijn contract niet zou worden verlengd. Vervolgens mocht Anastasiou op voorspraak van trainer Danny Blind alsnog een jaar blijven.
Ik denk Harry.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
Slim hoorWie wordt nu de pinchhitter?
We hebben keuze uit 4, dus dat moet voldoende zijn dacht ik zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
quote:Blind en Van Geel met elkaar in de clinch
Dinsdag 27 december, door SV, Amsterdam, 13.01u GMT+01.00, Het Parool
Danny Blind en Martin van Geel hebben een meningsverschil over hoe zij de invulling van het aantal spitsen willen hebben. Blind wil er vier, Van Geel maar drie.
Dit meldt Het Parool vandaag. Het cognitieve conflict tussen de technici van AFC Ajax komt niet op een juist moment, nu de Amsterdammers net met SC Heerenveen in onderhandeling zijn over een transfer van Klaas-Jan Huntelaar. Beiden staan overigens wel uiterst positief tegenover die transfer.
Blind twee vier spitsen, waarbinnen hij Babel en Rosenberg hetzelfde type noemt en Charisteas en Huntelaar. Anastasiou laat hij buiten beschouwing, die vertrekt aan het eind van dit seizoen. Blind is van mening dat een topclub zoveel aanvallers nodig heeft.
Van Geel vindt daarentegen drie aanvallers wel genoeg. ''Het is niet zo dat al dat geld weggegooid is', zegt Van Geel. 'We zijn geen handelshuis, maar we kunnen spelers wel doorverkopen. Het is niet zo dat ze geen geld meer waard zijn'. De technisch directeur wil geen verkoop forceren. Babel wordt in ieder geval niet verhuurd.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef bart83 het volgende:
Erik Meijer kopen?quote:
Hetgeen je niet van dat clubje uit Rotterdam-Zuid kan zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Nee wat dat betreft hadden we beter Erik Meijer kunnen kopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Nee de volgende keer kopen we wel eens spits die zich heeft bewezen, Trezeguet ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee wat dat betreft hadden we beter Erik Meijer kunnen kopen
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee de volgende keer kopen we wel eens spits die zich heeft bewezen, Trezeguet ofzo.
Eto'o dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, niet David Trezeguet. Dan blijft methodmich supporter van Ajax, ook al is Steven Pienaar weg.
Liever iemand die op de vleugel kan, Ronaldinho bijvoorbeeld of Cristiano Ronaldo. Samba-voetbal.quote:
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever iemand die op de vleugel kan, Ronaldinho bijvoorbeeld of Cristiano Ronaldo. Samba-voetbal.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...
Je weet toch wel dat Adriano bij psv had kunnen voetballen? Erik Gerets had echter liever Bob Peetersquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
je geloofd toch zeker niet dat die bij de subtobber van nederland willen komen spelen...
Zou helemaal niet gaaf zijn, die man scoort tegen elke Nederlandse club mintens 2 keer per wedstrijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:16 schreef erikh het volgende:
Zou wel gaaf zijn zeg als een Ronaldinho naar Ajax zou komen maar als er iets ijdele hoop is.
maar ik geef toe aan het begin van het seizoen heb ik Rosenberg ook zo'n beetje uitgekotst maar hij heeft me weten te overtuigen dat het echt een topper is. Ik geloof in die jongen in ieder geval
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef boeruh het volgende:
[..]
'we'?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef boeruh het volgende:
who needs adriano ??? die laten we liever bij Inter mee doen.... die rolt in z'n eentje heel ajax op!
Nee, topscorer van de eredivisie, op je 22e en bij een club als Heerenveen. Inderdaad nog niets bewezenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar waarom zijn jullie op de goede weg? Ik heb nog geen veranderingen gezien waardoor ik kan merken dat jullie op de goede weg zijn. Er werd de laatste 2 wedstrijden gewonnen, maar kijk niet hoe. En er is een spits aangetrokken die zichzelf nog helemaal niet bewezen heeft....
Geen KJH?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef F1Bas het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg; Trabelsi, Heitinga, Vermaelen, Juanfran; De Jong, Galasek, Sneijder, Boukhari; Charisteas en Rosenberg.
Ik val in herhaling maar: Boukhari
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen KJH?
Wat mij betreft ook liever Urby Emanuelson op de plaats van Nourdin Boukhari. En straks als Zdenek Grygera en Hedwiges Maduro weer fit zijn, mogen Hatem Trabelsi en Thomas Vermaelen/Tomás Galásek plaatsnemen op de reservebank.
Huntelaar en Rosenberg samen voorin in een 4-4-2 systeem lijkt me de beste oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.
Ik blijf het een vreemde move vinden van Ajax, de transfer van KJH. Ajax mist de vleugelspelers om 4-3-3 te spelen en KJH is juist een typische spits voor 4-3-3, dus koop vleugelspelers én KJH óf blijf 4-4-2 spelen, aangezien alle spitsen hierin beter renderen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je met de komst van KJH 4-4-2 aanhouden of 4-3-3? Probleem blijft mij wat rosenberg al het hele seizoen heeft geen aanvoer van de zijkanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |