Ja, de dag na je overlijden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef SnowDoggg het volgende:
SporeKan niet wachten!!!
Al meer duidelijkheid over releasedatum?
![]()
ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
Toen dit topic weer op de top van mijn AT stond, verwachtte ik eigenlijk nieuws.
De tijden van Transport Tycoon zijn nog steeds volop bezig!quote:Op maandag 30 april 2007 13:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
De tijden van Transport Tycoon en Simcity 2000 zijn lang vervlogen
maja maxis is niet een studioquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik las laatst een gerucht dat het nog helemaal niet één game was. Maar dat dus gewoon de verschillende stadia nog los van elkaar stonden. Kan me voorstellen dat het nog flink wat werk kost om dat te fixen. Anyway, kan me niet voorstellen dat EA blij is, aangezien Maxis en dus ook Will Wright niet al hun tijd kunnen besteden aan Spore de komende jaren, ze willen immers ook een nieuwe Sims en Simcity gaan afleveren voor 2009.
Het is wel één studio, niet één teamquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:00 schreef depax het volgende:
[..]
maja maxis is niet een studio
als je kijkt hoeveel sims er uit komen
expension packs ect ( en wii versie )
dan ligt probleem daar niet.
Dankzij The Sims kan EA Spore financieren.quote:
goh.. ik zag dit topic, en vroeg me af wat er met spore gebeurd was.. "ondertussen zou t er toch moeten zijn?", dacht ik. Nee dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:34 schreef Retuobak het volgende:
Nou, de mensen die hoopten op een release dit jaar kunnen teleurgesteld afdruipen. De game is weer uitgesteld. Game komt niet voor april 2008 uit!
Zie ook hier
Idd, net als Stalker. Dat viel ook vies tegen, terwijl je er 3091 jaar op hebt zitten wachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef outcast_within het volgende:
spore gaat straks nog tegenvallen ook
iig let your hopes down dan kan het alleen nog maar meevallen
mwaaaah ik zag stalker zowieso niet echt zitten, bovendien hadden die lui geld tekort enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Idd, net als Stalker. Dat viel ook vies tegen, terwijl je er 3091 jaar op hebt zitten wachten.
Belachelijk inderdaad, dat ze dat 35 jaar geleden bedacht hebben! Heeft het RPG-genre compleet veranderd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef RickoKun het volgende:
trouwens, dit is 1 van de weinige spellen waar ik naar uit kijk omdat het toch eens iets anders is dan al die shooters, rts-en en 'rpg's' tegenwoordig (RPG is tegenwoordig een spel dat loopt op dobbelstenen en een balkje met 0 t/m 9 en = - )
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef RickoKun het volgende:
trouwens, dit is 1 van de weinige spellen waar ik naar uit kijk omdat het toch eens iets anders is dan al die shooters, rts-en en 'rpg's' tegenwoordig (RPG is tegenwoordig een spel dat loopt op dobbelstenen en een balkje met 0 t/m 9 en = - )
Jij vindt Forever als muziek in je oren klinkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De subtitel is inmiddels ook al bekend, namelijk Forever. Klinkt als muziek in de oren moet ik zeggen.
Ik vind het een beetje raar klinken. Spore: Forever.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De subtitel is inmiddels ook al bekend, namelijk Forever. Klinkt als muziek in de oren moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |