ben je dat niet altijd voor een game, ik geloof pas in succes van een game als ie echt uit is. Met Spore dus hetzelfde en omdat de verwachtingen hierbij hoger liggen is het des te vervelender als ie teleur stelt.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom ben je bang dat dit teleur gaat stellen precies?
Maar B&W is dan niet door Will Wright gemaakt.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
De mogelijkheden waren ook best wel eindeloos.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
goed bedacht maar slecht uitgewerkt imho...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
quote:"It's pretty satisfying to fly around in your X-Wing and blow up The Enterprise," said Quigley.
"You can have an interstellar war between the Care Bears and the Klingons," said Wright, to a chorus of laughter.
Ja maar gasten, dat was Peter Molyneux die ER OM BEKEND STAAT om teveel te beloven in een game (fable, b&w)quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mogelijkheden waren ook best wel eindeloos.
Je kon heeeeeel veel met dat creature hoor
Jammer was alleen dat de meeste mensen het geduld niet hadden voor die game.
Zo origineel is het toch niet ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef RickoKun het volgende:
ach, 't is tenminste een origineel idee,
't origineelste van deze tijd, waar alles gelijk is, en niks nieuws aan de orde komt.
Ze gaan niet 8 spellen in één stoppen, maar ze vergelijken op die tabel de verschillende fases met verschillende spellen. Ik denk niet dat ze aan het begin hebben gezegd van: "ok, ik wil een spel met tetris, civilization en populous en om het af te maken gooien we dit en dat er ook maar bij."quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef L.Denninger het volgende:
Ah, ze gaan dus 8 spellen in 1 spel stoppen.
Veel kans dus op 8 spellen die onaf zijn of het net niet hebben...
Of wilden ze er ook 8x zo lang over gaan doen als over een gewoon spel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |