goed bedacht maar slecht uitgewerkt imho...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef VoreG het volgende:
Bij Black & White werd er ook zo de nadruk gelegd op de geweldige ontwikkeling die je creature doormaakt. Je kon alles, de mogelijkheden waren eindeloos. Dat hoor je nu weer, ik heb een beetje een trauma overgehouden aan B&W.
quote:"It's pretty satisfying to fly around in your X-Wing and blow up The Enterprise," said Quigley.
"You can have an interstellar war between the Care Bears and the Klingons," said Wright, to a chorus of laughter.
Ja maar gasten, dat was Peter Molyneux die ER OM BEKEND STAAT om teveel te beloven in een game (fable, b&w)quote:Op maandag 22 januari 2007 16:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De mogelijkheden waren ook best wel eindeloos.
Je kon heeeeeel veel met dat creature hoor
Jammer was alleen dat de meeste mensen het geduld niet hadden voor die game.
Zo origineel is het toch niet ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef RickoKun het volgende:
ach, 't is tenminste een origineel idee,
't origineelste van deze tijd, waar alles gelijk is, en niks nieuws aan de orde komt.
Ze gaan niet 8 spellen in één stoppen, maar ze vergelijken op die tabel de verschillende fases met verschillende spellen. Ik denk niet dat ze aan het begin hebben gezegd van: "ok, ik wil een spel met tetris, civilization en populous en om het af te maken gooien we dit en dat er ook maar bij."quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef L.Denninger het volgende:
Ah, ze gaan dus 8 spellen in 1 spel stoppen.
Veel kans dus op 8 spellen die onaf zijn of het net niet hebben...
Of wilden ze er ook 8x zo lang over gaan doen als over een gewoon spel ?
Deze filmpjes verschillen weinig van wat we op de E3 zagen vorig jaar. Ook toen waren er allemaal standaard onderdelen. Maar omdat er zoveel zijn en omdat je totaal vrij bent in de globale vorm van je chara en waar je wat voor onderdelen invoegt, waarna aan de hand daarvan berekend wordt hoe jouw wezen zou moeten lopen, zal geen enkel ras hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:19 schreef L.Denninger het volgende:
Ik vind die filmpjes er eerlijk gezegd nogal lauw uit zien.
Eerder werd er verteld dat je de creatures helemaal zelf kon "shapen", nu zie ik dat je gewoon een grote lijst met standaard onderdelen hebt.
Er werd gedaan alsof de bewegingen zichzelf genereerden / evolueerden,
als ik nu naar de "creatures" en "tribal" filmpjes kijk zie ik lelijke voorgebakken animaties.
Soit, ze skinnen de onderdelen die je hebt uitgekozen op het skelet,
maar het lijkt er sterk op dat de skelet-animaties dus voorgebakken zijn.
Het begint mij een beetje te veel op het "Black & White" verhaal te lijken : van alles beloven, en het uiteindelijk niet waar kunnen maken.
Het lijkt nu (zoals ik al eerder dacht) op een verzameling game-concepten die met plakband aan elkaar geplakt zijn, en elk individueel deel kan volgens mij niet de beloofde "briljante elementen" waarmaken.
Naja, afwachten maar, dit zijn tenslotte maar filmpjes
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Deze filmpjes verschillen weinig van wat we op de E3 zagen vorig jaar. Ook toen waren er allemaal standaard onderdelen. Maar omdat er zoveel zijn en omdat je totaal vrij bent in de globale vorm van je chara
Dat berekenen daar heb ik dus mijn twijfels bij, als ik naar die filmpjes kijk lijkt het meer of ze standaard skeletal-animaties hebben voor 2-, 4- ,6 en 8 potigen, en daar jouw "samengestelde" character op mappen.quote:en waar je wat voor onderdelen invoegt, waarna aan de hand daarvan berekend wordt hoe jouw wezen zou moeten lopen, zal geen enkel ras hetzelfde zijn.
Nee, maar het moet natuurlijk wel toegankelijk blijven he. Het is een spel en geen 3d ontwerp programma...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Standaard onderdelen is niet "compleet vrij zijn in de vorm van je character" naar mijn mening..
Dude, hoe wil je anders een werkende mond en klauwen maken? dat kan gewoon niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:20 schreef L.Denninger het volgende:
Standaard onderdelen is niet "compleet vrij zijn in de vorm van je character" naar mijn mening..
[..]
Ja, de dag na je overlijden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:39 schreef SnowDoggg het volgende:
SporeKan niet wachten!!!
Al meer duidelijkheid over releasedatum?
![]()
ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
Toen dit topic weer op de top van mijn AT stond, verwachtte ik eigenlijk nieuws.
De tijden van Transport Tycoon zijn nog steeds volop bezig!quote:Op maandag 30 april 2007 13:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
De tijden van Transport Tycoon en Simcity 2000 zijn lang vervlogen
maja maxis is niet een studioquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:49 schreef Retuobak het volgende:
Ik las laatst een gerucht dat het nog helemaal niet één game was. Maar dat dus gewoon de verschillende stadia nog los van elkaar stonden. Kan me voorstellen dat het nog flink wat werk kost om dat te fixen. Anyway, kan me niet voorstellen dat EA blij is, aangezien Maxis en dus ook Will Wright niet al hun tijd kunnen besteden aan Spore de komende jaren, ze willen immers ook een nieuwe Sims en Simcity gaan afleveren voor 2009.
Het is wel één studio, niet één teamquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:00 schreef depax het volgende:
[..]
maja maxis is niet een studio
als je kijkt hoeveel sims er uit komen
expension packs ect ( en wii versie )
dan ligt probleem daar niet.
Dankzij The Sims kan EA Spore financieren.quote:
goh.. ik zag dit topic, en vroeg me af wat er met spore gebeurd was.. "ondertussen zou t er toch moeten zijn?", dacht ik. Nee dusquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:34 schreef Retuobak het volgende:
Nou, de mensen die hoopten op een release dit jaar kunnen teleurgesteld afdruipen. De game is weer uitgesteld. Game komt niet voor april 2008 uit!
Zie ook hier
Idd, net als Stalker. Dat viel ook vies tegen, terwijl je er 3091 jaar op hebt zitten wachten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:58 schreef outcast_within het volgende:
spore gaat straks nog tegenvallen ook
iig let your hopes down dan kan het alleen nog maar meevallen
mwaaaah ik zag stalker zowieso niet echt zitten, bovendien hadden die lui geld tekort enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 07:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Idd, net als Stalker. Dat viel ook vies tegen, terwijl je er 3091 jaar op hebt zitten wachten.
Belachelijk inderdaad, dat ze dat 35 jaar geleden bedacht hebben! Heeft het RPG-genre compleet veranderd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef RickoKun het volgende:
trouwens, dit is 1 van de weinige spellen waar ik naar uit kijk omdat het toch eens iets anders is dan al die shooters, rts-en en 'rpg's' tegenwoordig (RPG is tegenwoordig een spel dat loopt op dobbelstenen en een balkje met 0 t/m 9 en = - )
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef RickoKun het volgende:
trouwens, dit is 1 van de weinige spellen waar ik naar uit kijk omdat het toch eens iets anders is dan al die shooters, rts-en en 'rpg's' tegenwoordig (RPG is tegenwoordig een spel dat loopt op dobbelstenen en een balkje met 0 t/m 9 en = - )
Jij vindt Forever als muziek in je oren klinkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De subtitel is inmiddels ook al bekend, namelijk Forever. Klinkt als muziek in de oren moet ik zeggen.
Ik vind het een beetje raar klinken. Spore: Forever.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
De subtitel is inmiddels ook al bekend, namelijk Forever. Klinkt als muziek in de oren moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |