Mocht ik in de positie komen om naast de Wii ook een Xbox360 te kopen of er eentje te winnen, dan hoop ik dat natuurlijk ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:29 schreef twi het volgende:
Ik heb me echt een breuk gelachen met Robin Williams. De presentatie zelf vond ik niet zo boeiend, had alles wat 'ie liet zien m.u.v. die kaarten al gezien. Maar dit gaat zo'n gave game worden. Hopelijk komt er een mooie X360 port.
Dan wordt ik compleet gekquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:53 schreef Zwoerd het volgende:
Ik verwacht dat hij pas eind volgend jaar uit zal komen.
Ik hoef de game ook niet nu, maar april 2007 is een prima datum, als ik vervolgens nog moet wachten tot december 2007 om de game voor de 3e keer op de E3 te kunnen zien.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:39 schreef Unrealer999 het volgende:
[..]
Liever wat langer wachten en een Super spel, dan nu spelen en een flut game![]()
Tja, daar kiezen hun voor. Wij kunnen er niks aan doenquote:Op zondag 14 mei 2006 13:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik hoef de game ook niet nu, maar april 2007 is een prima datum, als ik vervolgens nog moet wachten tot december 2007 om de game voor de 3e keer op de E3 te kunnen zien.
Nee, ik snap ook wel dat we er niks aan kunnen doen. Maar de release staat gewoon voor april 2007, en ik denk dat dat hooguit een maandje of 2 zal opschuiven. Maar hij zal echt niet eind 2007 pas uitkomen.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:43 schreef Unrealer999 het volgende:
[..]
Tja, daar kiezen hun voor. Wij kunnen er niks aan doen![]()
Ik zie hem ook het liefst april 2007 maar dat horen we dan wel weer,![]()
Ik vind die anderen ook best gaaf.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze vind ik wel gaaf
Om alle potentie waar te maken, zullen de eisen wel heel hoog worden. Dan maar hopen op een X-box 360 port.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:58 schreef Misanthropist het volgende:
al enig idee welke systeemeisen we kunnen gaan verwachten?
ik ga namelijk eind dit jaar een nieuwe pc kopenquote:Op maandag 15 mei 2006 10:32 schreef Joeks79 het volgende:
[..]
Om alle potentie waar te maken, zullen de eisen wel heel hoog worden. Dan maar hopen op een X-box 360 port.
Wel ff wachten op de DX10 kaarten dude.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik ga namelijk eind dit jaar een nieuwe pc kopen
Doe het gelijk goed, DirectX10 kaart, Windows Vista etc.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik ga namelijk eind dit jaar een nieuwe pc kopen
Tja, maar is het dan nog wel toegankelijk voor de massa?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:57 schreef speknek het volgende:
Ik blijf het eeuwig jammer vinden dat je wezens niet echt evolueren, volgens mij zit er dan veel meer spanning in het spel.
om even hier op terug te komen, is die baas onverslaanbaar? of is er een manier. kan wel zijn dat ie onverslaanbaar is omdat daarna de evolutie te ver gaat voor een flash dingetje, maar dan is het wel stom.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:32 schreef Bot13 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten..
http://img494.imageshack.us/my.php?image=spore9mv.swf
laat maar, het gaat gewoon niet verder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
om even hier op terug te komen, is die baas onverslaanbaar? of is er een manier. kan wel zijn dat ie onverslaanbaar is omdat daarna de evolutie te ver gaat voor een flash dingetje, maar dan is het wel stom.
Dat is tofquote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:32 schreef Bot13 het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten..
http://img494.imageshack.us/my.php?image=spore9mv.swf
Ja leuke presentatiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef OpenDeur het volgende:
Video van een lezing door Will Wright over spelontwerp. Op zich wel interessant, al kun je wel de eerste 15 minuten gelijk overslaan.
iddquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef depax het volgende:
Dit is een echte must buy voor mij probably op de Wii pc
die creature creator met een Wii-controller? vraag me af of dat wel zo goed werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 06:28 schreef depax het volgende:
ja pc zou ook kunnen ligt eraan welke hij het eerste komt orgineel was ik aan het denken voor de pc tot ik hoorde dat hij ook naar de wii kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |