ja. dat doe je dan he.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:35 schreef Gamer_V het volgende:
*kick*
En jullie denken dat er nieuws is.
Klotejongquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:35 schreef Gamer_V het volgende:
*kick*
En jullie denken dat er nieuws is.
We zullen het zien....quote:"Nog zo'n zes maanden en Spore is klaar!", aldus Wright
Uitgegeven: 24 oktober 2007 18:50
Will Wright, de man achter de Sims, laat in een interview met Radio 5 Live weten dat zijn nieuwe geesteskind Spore nog ongeveer zo'n zes maanden op zich zal laten wachten. Op dit moment legt men de laatste hand aan het spel, Spore zou zelfs al volledig speelbaar zijn.
"Het was nodig dat we een heleboel tests deden om er zeker van te zijn dat de uiteindelijke versie van het spel toegankelijk zal zijn voor een grote groep mensen", zo zegt Wright. Hij is van mening dat Spore niet enkel door hardcore gamers gespeeld moet worden, iedereen die met de Sims overweg kon zou ook met zijn aankomende spel overweg moeten kunnen. Nu enkel nog hopen dat we Spore ook daadwerkelijk in de lente van 2008 in de winkelrekken terug zullen vinden, het zou niet de eerste keer zijn dat de release naar achteren wordt geschoven.
Er zit geen multiplayer in hè. Alleen de ontworpen dingen van andere spelers zie je, niet de andere spelers zelf.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:20 schreef RickoKun het volgende:
waar ik het meest naar zal uitkijken is dat ik eindelijk in de ruimte kan vliegen, en dan andere beschavingen van de planeet kapotmaak!Dat lijkt me echt zo vet! Dat je zelf kan bepalen naar welke planeten je vliegt enzo! maarja, zal je net zien dat ze die internetoptie (want ik zag zo'n filmpje waar je gewoon eindeloos zowat kon uitzoomen tot het hele melkwegstelsel) wegdoen en dat er iets triests voor terugkomt.
Het lijkt mij zo bruut (ook al word ik zelf afgemaakt) als er plotseling ineens een andere speler op mijn planeet komt met zijn/haar eigen ontwerpen enzo!Dan mogen ze van mij dit spel wel uitmelken net zoals de sims (alhoewel dat wel héél érg uitgemolken is)
PS: ik ben een sletje
watquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:47 schreef L.Denninger het volgende:
Doet me erg denken aan de opkomst van "Black & White"...
Ja, dat gevoel heb ik ook. Jarenlang is eraan gewerkt, het wordt een superuniek spelconcept, maar een maandje na de release is er straks niemand meer die het speelt omdat het gewoon niet leuk isquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:47 schreef L.Denninger het volgende:
Uhuh, hypen hypen hypen, uitstellen, screenshots releasen, vertellen over het nieuwe spelconcept, hypen, hypen, kutspelquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:47 schreef L.Denninger het volgende:
B&W staat bij mij echt in mn top 5? Ik heb maar weinig games zoveel gespeeld als datquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook. Jarenlang is eraan gewerkt, het wordt een superuniek spelconcept, maar een maandje na de release is er straks niemand meer die het speelt omdat het gewoon niet leuk is
Ja, je had een paar freaksquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
B&W staat bij mij echt in mn top 5? Ik heb maar weinig games zoveel gespeeld als dat
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Er zit geen multiplayer in hè. Alleen de ontworpen dingen van andere spelers zie je, niet de andere spelers zelf.
Ja, die zijn door de computer bestuurd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]meen je niet!? maar maar maar ik zag zoen filmpje waar je andere beschavingen naar de filistijnen kon helpen!
![]()
NoooOOooOOOoooOOOOoooo!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, die zijn door de computer bestuurd.De enige "multiplayer" die in het spel zit is dat het spel alle bevolkingen van planeten download van een server waar iedereen zijn creaties automatisch heenstuurt. Dus je krijgt wel de door andere mensen gemaakte beesten, maar je speelt niet tegen ze. Dat zou ook niet werken, dan zit je net in de creature-fase en dan komt iemand met zijn Ufo langs die jouw planeet opblaast zodat je weer opnieuw kan beginnen.
En wij wachten al 300 jaar op jouw Darwin Award.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef Fok-R het volgende:
Wacht al 300 jaar op die game
Maar niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
Dat doet het ook. Langzamerhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |