Om van te watertanden iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
het wordt tijd voor onweer, een MCS of zo, 29 graden en pikzwarte luchten .
was het maar 27 juni![]()
alvast een voorproefje op aanstaande zomer:
[afbeelding]
![]()
Ik word misselijk van dat plaatje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:30 schreef Oom_Agent het volgende:
het wordt tijd voor onweer, een MCS of zo, 29 graden en pikzwarte luchten .
was het maar 27 juni![]()
alvast een voorproefje op aanstaande zomer:
[afbeelding]
![]()
¤ 497,48quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik word misselijk van dat plaatje.
Speed, mooie stationnetjes man![]()
![]()
0.1 graad buiten (dus vriest het nu twee graden), 39% water in de lucht, wolkt en windstil.
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef Omaha het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat gaat vallen
[afbeelding]
Tsjaa. Maar is wel goedkoper dan die anderen die je liet zien, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
¤ 497,48
Liegt er niet om1 winkel heeft em nog, alleen uitverkocht
eens mailen of ze die ook kunnen bestellen, dan wordt het pas in februari dat ik dan weer in bezit ben
![]()
Niet alles hoor,mijn radar had wel degelijk gelijkquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Wetteronline laat niks ten zuiden van Amsterdam zien in de afgelopen drie uur. Alles wat aan komt zetten lost op boven Amsterdam..
Klopt beetje welquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tsjaa. Maar is wel goedkoper dan die anderen die je liet zien, toch?
helaas verdwijnt de neerslag letterlijk als sneeuw voor de zon zodra het over de grens komt. misschien later op de avond een verdwaald buitje?quote:
dat heeft te maken met het bereik van de radar denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:41 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
helaas verdwijnt de neerslag letterlijk als sneeuw voor de zon zodra het over de grens komt. misschien later op de avond een verdwaald buitje?
Hmm dat duurt nog wel even voordat dat hier ( =Bergen op zoom) is (if at all)quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:12 schreef MissHobje het volgende:
Als je de radar bekijkt komt er een behoorlijk groot neerslag gebied aan , al bijna bij eindhoven
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm en die die 90 min. ff laten rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |