Het noorden zal in de late avond en vanacht weer sneeuwbuien voor de rest van het land, mogelijk kans op een sneeuwbui.
Evil: Ik weet niet welke ik moet aanschaffen, ik zit zelf te denken om de WS 3610 aan te schaffen.
![]()
Maar ik ben totaaaal niet weg van die windmeters, ik zou graag 1 met bolletjes willen hebben.
De davis zou een hele goeie oplossing hiervoor kunnen zijn.
![]()
Maar de nadeel hiervan is: de prijs die er totaal niet om liegt maar dan heb je natuurlijk wel wat.
Het hangt nu echt puur vanaf wat ik volgend jaar aan geld over hou, momenteel hou ik zo'n 350 euro over per maand en dat is niet veel, ik hoop dat ik volgend jaar ook in die prijs kan blijven, dan zou ik pas rond eind februari de gegevens weer in de lucht kunnen krijgen, 700 euro zit ik dan op. Davis heeft 2 verschillende, 1 bekabeling, 2, draadloos. Voorledig draadloos zou voor mij echt enorm goed van pas komen, alleen om daarvoor even kleine 800 euro te voor gaan dokken wordt met echter een beetje te. De bekabeling ligt rond de 500 euro, maar dan ben ik er echter nog niet want dan moet ik ook nog een Data Verzender hebben, die zit ook al rond de 100 euro.. al met al zal het erg moeilijk worden aangezien ik niet weet hoeveel ik over hou..
Mocht iemand nog een weerstation weten MET bolletjes windmeter, zeg het dan even