Jammer . thanksquote:Op woensdag 28 december 2005 16:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk het niet meer Ymke, maar je weet het maar nooit natuurlijk
Dat spul wat daar bij Hamburg loopt te activeren kan in de loop van vanavond het oosten wel eens gaan aandoen.. eindelijk?!?!?!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:08 schreef aloa het volgende:
Hier sneeuwd het ook al een tijdje![]()
Zit veel sneeuw in duitsland
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem is de hele dag ook zonnig geweest.... Mag eigenlijk wel een sneeuwbuitje vallen vandaag op mijn verjaardag
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 december 2005 18:04 schreef Webcrowler het volgende:
Haarlem is de hele dag ook zonnig geweest.... Mag eigenlijk wel een sneeuwbuitje vallen vandaag op mijn verjaardag
En dat haal je uit ?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef junkiexp het volgende:
Amsterdam kan rond 20:00 uur nog wel een flinke sneeuwbui verwachten,maybe dat het doortrekt naar Rotterdam.
Een radar,op een site waar ik een abbo heb.quote:
Denk het niet, die buien in het noorden van het land lijken wel op 1 plaats te blijven hangenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:00 schreef junkiexp het volgende:
Amsterdam kan rond 20:00 uur nog wel een flinke sneeuwbui verwachten,maybe dat het doortrekt naar Rotterdam.
waar vandaan?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef FRaGMaN het volgende:
ziet er naar uit dat eindhoven en omgeving toch nog een sneeuwbuitje krijgt.
Vanuit duitsland in Zuid westelijke richting. Maar nu lijkt het erop dat het onder eindohoven doortrekt richting belgiequote:
precies ja, dat is alles wat ik ook zie. Nou ja, het is in ieder geval goed koud, dat is ook wel eens lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Vanuit duitsland in Zuid westelijke richting. Maar nu lijkt het erop dat het onder eindohoven doortrekt richting belgie
Volgens de theorie zou het relatief warme water (in dit seizoen) moeten zorgen voor méér activiteit.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef firecow het volgende:
kunnen dat ijselmeer niet dichtdumpen en een mooi natuurgebied van maken.... Alle neerslag lost verdomme op boven dit prut meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:46 schreef i2Them2 het volgende:
Hier vandaag geen sneeuw, alleen kou. Ik denk dat het tot vrijdag wel droog blijft
Het is inderdaad niet te geloven momenteelquote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als het goed is moet jij zo een flinke 1 krijgen -MK- mits het niet uitgesneeuwt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |