Lekker hoor. Je zit daar trouwens uitstekend vannacht, maar ook de komende dagen. Veel noordzeebuien die hun witte massa over je uit zullen storten. Maak morgen maar een flinke wandeling in de sneeuw, er kan best eens een dik pak liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voor Rechtuit - Statief - Zonder Flits.
[afbeelding]
Voor Rechts - Statief op 2 poten omdat de opstap te laag was - Zonder Flits.
[afbeelding]
Voor Rechtuit - Statief - Met Flits.
[afbeelding]
Achter Rechtuit - Uit De Hand - Met Flits.
[afbeelding]
Achter Rechts - Uit De Hand - Met Flits.
[afbeelding]
Idd, alhoewel het niet zo mooi was dan van 2 maartquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:40 schreef N.icka het volgende:
Het is al echt wit aan het worden bij jullie , bofkont
Kijk die hele lijn gaat precies over me heenquote:
Ik zit zeker lekker hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Lekker hoor. Je zit daar trouwens uitstekend vannacht, maar ook de komende dagen. Veel noordzeebuien die hun witte massa over je uit zullen storten. Maak morgen maar een flinke wandeling in de sneeuw, er kan best eens een dik pak liggen.
Ja, maar toen schommelde het kwik zo rond de 1 graden. Sneeuw kwam toen met bakken uit de hemel vallen, maar als je door de bossen liep was het van: "Drup, druppel, klats, flats"quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef kree het volgende:
De westelijke provincies zitten goed. (en ook volgens het weerbericht)
Het oosten moet niet zeiken, want die hebben al een pak sneeuw gehad.
In 1657 was het goed raak anders. Postkoetsen reden niet meer en de trekvaart lag compleet op z'n gat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:47 schreef N.icka het volgende:
Het midden van het land krijgt ook nooit wat
Daaar heb je gelijk in , je vergeet die dingen weer zo snel he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:51 schreef nozem het volgende:
[..]
In 1657 was het goed raak anders. Postkoetsen reden niet meer en de trekvaart lag compleet op z'n gat.![]()
Inderdaad, ik moest ook even graven in mijn geheugen. Gelukkig dient het werk van de heer Buisman als een uitstekend referentiekader in dat soort gevallen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Daaar heb je gelijk in , je vergeet die dingen weer zo snel he?
De beste man is dan ook van vele markten thuis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:02 schreef N.icka het volgende:
Buisman , dat deed mijn oma altijd in de koffie
Wellicht geef ik daar antwoord op als jij de spits afbijt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:04 schreef N.icka het volgende:
Wat doe jij eigenlijk nog op nu?
Waaraan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:08 schreef N.icka het volgende:
Ik werk
Mwah, wellicht doet ze iets atmosferisch. Kunnen we toch ontopic blijven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laten we er geen slowchat van maken mensen![]()
Hier droog![]()
Voor een goed breiwerk is zelfs 3.15 een prima tijd. Ik werk aan mijn oeuvre op FOK!quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:14 schreef N.icka het volgende:
Sorry Speedy , tis hier ook droog en dat zal het ok wel blijven denk ik
ik werk aan een breiwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |