Ik heb tijdens het diner van vanavond al ongeveer een fles wijn gedronken, althans diverse soorten wijn: twee soorten rood, wit en muskaatwijn. Dus ik ben aardig op weg.quote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is vast wel op te lossen met een hoeveelheid alcohol![]()
OK, bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben niet boos, en ik heb niets tegen jou, maar dram zo niet door, het brengt niets op, en of je de liefde van je leven op je 36 of 46 tegenkomt, who cares. Leg jezelf toch niet zo'n druk op. Liefde heeft met leeftijd niets te maken.
Gelukkig kom je nu pas, nu had ik ten minste de kans om ook eens een topic te openen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben mooi op tijd voor deze
Jij hebt Twist gejat!quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
En doei, ik ga naar Anathema kijken op DVD
Anathemaquote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Hoi enge aanbidder van mij.quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi
Ja, sinds de 288e post in het vorige deel om precies te zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Twisted_fok het volgende:
ja jezus, mn internet hier is echt te langzaam. of stond deze al langer klaar?
Kut, nu kan ik er geen S meer van maken,quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heel scherp!
het is inderdaad EEN avond
Ik zag al dat ie er bijna wasquote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig kom je nu pas, nu had ik ten minste de kans om ook eens een topic te openen.![]()
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 21:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee ik slaap slecht doordat het niet wil lukken![]()
Eerder frustrerend en energie verspillend maar helemaal te bevatten. Ik heb er af en toe ook heel radeloos bij gelopen. In ieder geval gewoon doorgaan met ademhalen.quote:Kansloos, of niet![]()
Dat is het punt niet, het is meer de onzekerheid over de vraag of het ooit zal lukken vermoed ik.quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
Daarbij lijkt het me ook niet zo aantrekkelijk voor je vrienind als je jouw geluk van haar laat afhangen.
Ik vind het tijd voor neuken.quote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vind dat je deze ava, ondertitel en sig langer moet houden.![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Breetai het volgende:
[..]
Wat spiergroepen rekken en strekken, 20 minuten mediteren voor het slapen gaan en nog een boekie lezen heeft bij mij wonderen gedaan.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |