Paul Anka is op dit moment ook allerlei nrs aan het coveren !quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik zoek een artiest die nummers van System of a Down enz covert, maar dan heel rustig zingt, beetje als Sinatra..
Ik denk dat ie Richard Cheese bedoelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Paul Anka is op dit moment ook allerlei nrs aan het coveren !
het is een nummer met echt scheurende gitaren en harde drums....geen bekend nummer van ze....echt een uitzonderlijk hard nummer van ze.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:13 schreef ThomasOnTour het volgende:
[..]
Misschien kun je iets specifieker zijn? 'Stil in mij' is wel het bekendste van de stevigere nummers van Van Dik Hout.
[..]
Dank! Tissem.
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:51 schreef XQZ-me het volgende:
hey, ik ben op zoek naar een nummer wat ik in een cafe had gehoord tijdens uitgaan (niet dat dat relevant is magoed) het was een beetje hip hop-achtig nummer en de volgende text wordt er steeds in herhaald (o.v.b.) "all my fellas in the club....oohoo....all my dj's in the club....oohoo....enz" Na iedere zin klonk er dus 'oohoo'.
Iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
(ik heb google al afgezocht, op dit stukje lyric)
Ik heb 'm inmiddels zelf gevonden via http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe. Geweldige applicatie!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:57 schreef Renoir het volgende:
Onlangs heb ik deze muziek onder een filmpje weggehaald:
http://members.home.nl/veenkaas/coole_beat.mp3
The enige tekst die er in zit is een vrouwenstem die in het begin zegt "I'll gain the ultimate knowlegde". Via zoekmachines heb ik daarop niets kunnen vinden.
Ik hoop dat iemand het nummer herkent.
alien ant farm- smooth criminal ???quote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef borisz het volgende:
tja ik zoek een plaatje voor iemand, ik heb een paar ctyptische aanwijzingen weet iemand het nummer ?
in de videoclip zitten een man in een blauw trainings pak met een aapje op een stoel
het is al wat ouder nummer, iemand die michael jackson na doet en moonwalkt waarop de stenen verschillende kleuren krijgen
er zit een zwembad in de clip.
2 opties kan je al doorstrepen. mr Ozio - flatbeat en die plaat van eminem waarbij Micheal Jacksons zijn neus eraf valt
Het nr is Smooth criminal...wie het gecoverd heeft, weet ik zo niet meerquote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef borisz het volgende:
tja ik zoek een plaatje voor iemand, ik heb een paar ctyptische aanwijzingen weet iemand het nummer ?
in de videoclip zitten een man in een blauw trainings pak met een aapje op een stoel
het is al wat ouder nummer, iemand die michael jackson na doet en moonwalkt waarop de stenen verschillende kleuren krijgen
er zit een zwembad in de clip.
Die jaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
alien ant farm- smooth criminal ???
Checkquote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma neit zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk leidje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
kloptquote:Op maandag 2 januari 2006 20:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
alien ant farm- smooth criminal ???
Thnx! Helaas duurt dat eerste stukje niet zo langquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Disco Kings - Born To Be Alive (Benny Benassi Remix)
Hi-Tack - Say Say Say (waiting for you)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een nummer dat op dit moment op de radio helemaal grijs gedraaid word.
Is met een sample van Michael jackson. Is een dance nummer.
Iemand enig idee hoe dit nummer heet?
Het eerste stukje is van Benny Benassi - Satisfaction.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:21 schreef Roi het volgende:
[..]
Thnx! Helaas duurt dat eerste stukje niet zo lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |