Format C: is gewoon de enige echte goede oplossing als ik dit eens allemaal lees... Doe het zelf ook regelmatig. Is gewoon 10x sneller dan al dat gekloot met meestal een falend systeem als resultaat. Die antispyware tools zijn mijns inziens niks voor mensen die niet 100% pc machtig zijn zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Incolumis het volgende:
beetje dom om Suikermais gelijk een 24 uurs ban te geven omdat die de beste optie geeft of niet?
de andere opties zijn alleen maar lapmiddelen en zijn totaal geen garantie dat het daarna weer goed werkt. Suikermais werkt zelf bij een computerzaak, dus die zal met zijn ervaring toch echt wel de beste optie geven.....
Ja en de redenen zijn wat vaag. hij had dit niet mogen zeggen terwijl ik hier diverse verwijzingen in dit topic naar sleuteltjes etc. Die format c: is gewoon een degelijke oplossing. Dat dit definief is voor je pc lijkt me net zo duidelijk als dat je moet trappen op een fiets om voorruit te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja m'n pc is nu kapot want ik heb Format C: gedaan wat Suikermais zei![]()
![]()
Nee hoor
Heeft'ie daarvoor een ban gehad? Beetje triestig is dat wel...
Ik weet grotendeels wel waar ik mee bezig ben op een pc hoor, maar het ging nu even fout ja.
En heel handig is het niet geweest om bestanden op te slaan op dezelfde partitie als Windows, dat doe ik de volgende keer ook niet meer.
Maargoed, nu wil ik dus alles wat op C: staat overzetten op CD's, maar dan moet ik wel een fatsoenlijk brandprogramma hebben.
Welke zijn goed voor Ubuntu?
Ik las net iets van GnomeBaker, is dat compatible of niet? Andere suggesties?
Je schijf eruit halen, in een andere pc zetten en dan kopiėren is geen optie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja m'n pc is nu kapot want ik heb Format C: gedaan wat Suikermais zei![]()
![]()
Nee hoor
Heeft'ie daarvoor een ban gehad? Beetje triestig is dat wel...
Ik weet grotendeels wel waar ik mee bezig ben op een pc hoor, maar het ging nu even fout ja.
En heel handig is het niet geweest om bestanden op te slaan op dezelfde partitie als Windows, dat doe ik de volgende keer ook niet meer.
Maargoed, nu wil ik dus alles wat op C: staat overzetten op CD's, maar dan moet ik wel een fatsoenlijk brandprogramma hebben.
Welke zijn goed voor Ubuntu?
Ik las net iets van GnomeBaker, is dat compatible of niet? Andere suggesties?
Dit is de beste optie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Je schijf eruit halen, in een andere pc zetten en dan kopiėren is geen optie?
Proficiat! Weer een ergernis minder voor je!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, net klaar met opnieuw installeren van XP, en alles lijkt het weer goed te doen
Uiteindelijk heb ik alles met een USB-stick overgezet op een andere pc, toen m'n C: geformatteerd en er een nieuwe install van XP opgezet!
Het was inderdaad tijd voor een format, het is eeuwen geleden dat het allemaal zo snel ging
Bedankt in ieder geval voor alle suggesties
Wat mij betreft: Slotje!!!
Die heb ik niet bij me.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef nyny83 het volgende:
heb je al met behulp van de windows cd voor een reparatie gekozen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |