abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33449890
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Incolumis het volgende:
beetje dom om Suikermais gelijk een 24 uurs ban te geven omdat die de beste optie geeft of niet?
de andere opties zijn alleen maar lapmiddelen en zijn totaal geen garantie dat het daarna weer goed werkt. Suikermais werkt zelf bij een computerzaak, dus die zal met zijn ervaring toch echt wel de beste optie geven.....
Format C: is gewoon de enige echte goede oplossing als ik dit eens allemaal lees... Doe het zelf ook regelmatig. Is gewoon 10x sneller dan al dat gekloot met meestal een falend systeem als resultaat. Die antispyware tools zijn mijns inziens niks voor mensen die niet 100% pc machtig zijn zal ik maar zeggen

maar een ban is wel wat overdreven.. Het was volgens mij 48 uur die suikermais heeft gekregen van onze Nikky (die niks van computers weet en dus dacht dat iedereen nu format C: ging doen. )

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 27-12-2005 20:27:58 ]
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:09:42 #27
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_33450135
Ja m'n pc is nu kapot want ik heb Format C: gedaan wat Suikermais zei

Nee hoor
Heeft'ie daarvoor een ban gehad? Beetje triestig is dat wel...
Ik weet grotendeels wel waar ik mee bezig ben op een pc hoor, maar het ging nu even fout ja.
En heel handig is het niet geweest om bestanden op te slaan op dezelfde partitie als Windows, dat doe ik de volgende keer ook niet meer.

Maargoed, nu wil ik dus alles wat op C: staat overzetten op CD's, maar dan moet ik wel een fatsoenlijk brandprogramma hebben.

Welke zijn goed voor Ubuntu?
Ik las net iets van GnomeBaker, is dat compatible of niet? Andere suggesties?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_33450687
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:

Nee hoor
Ik weet grotendeels wel waar ik mee bezig ben op een pc hoor, maar het ging nu even fout ja.
En heel handig is het niet geweest om bestanden op te slaan op dezelfde partitie als Windows, dat doe ik de volgende keer ook niet meer.

Maargoed, nu wil ik dus alles wat op C: staat overzetten op CD's, maar dan moet ik wel een fatsoenlijk brandprogramma hebben.

Ja en de redenen zijn wat vaag. hij had dit niet mogen zeggen terwijl ik hier diverse verwijzingen in dit topic naar sleuteltjes etc. Die format c: is gewoon een degelijke oplossing. Dat dit definief is voor je pc lijkt me net zo duidelijk als dat je moet trappen op een fiets om voorruit te komen.

Als er iemand geinteresseerd is in de beredenering van de admin dan verwijs ik je naar het bestand met de naam nikky, het is te openen met xml editor van windows.http://members.home.nl/suikermais

trouwens, ik gebruik altijd nero...alcohol 120% kan ook maar dat is niet mijn favoriet.

[ Bericht 18% gewijzigd door jpjedi op 27-12-2005 20:31:51 ]
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:54:23 #29
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_33451730
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:

Nee hoor

Je schijf eruit halen, in een andere pc zetten en dan kopiėren is geen optie?
Hatsjoe!
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:01:04 #30
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33451963
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Je schijf eruit halen, in een andere pc zetten en dan kopiėren is geen optie?
Dit is de beste optie.
Wel zorgen dat die andere pc alle laatste updates heeft van alle anti progjes.
Je zooi kopieren en dan Format c: en klaar je kunt weer windows installeren.

Toevoeging: ipv een crack te zoeken op foute sites kun je ook gewoon de MS anti-spyware gebruiken. Ik heb al bijna 1,5 jaar geen virusscanner meer en sindskort die anti-spyware van MS, omdat ik iets te graag op next had geklikt bij windows update. Ik heb voor zover ik weet nog nooit spyware of een vrius gehad, dus bij goed gebruik is het mogelijk om gewoon WinXP en IE te gebruiken.

Ik hoop trouwens dat je een andere pc hebt waar je de schijf in kunt hangen, aangezien dat gewoon de snelste oplossing is.

[ Bericht 30% gewijzigd door JMPoSTMaN op 27-12-2005 21:14:39 ]
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33453214
Format d:
pi_33481979
Idee voor je nieuwe install: Maak van je HD 2 partities. Sla al je documenten op op de 2e partitie en installeer je programma's op je 1e partitie. In geval van problemen kan je zonder na te denken WinXP opnieuw installeren
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  vrijdag 30 december 2005 @ 18:53:22 #33
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_33550261
PEBuilder
Deze kan je vinden op de CD van de nieuwe C'T.

Daarmee zou je een aardig eind moeten komen. Succes ermee
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_33553274
Als een PC zo oppeens vreemd begint te doen na een harde resert heb je vaak last van een gehusselde HD. Probeer met de Windows Recovery Console een chkdisk te doen, dit werkt verbazend goed. (Recovery Console kan je opstarten via je XP CD)
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:52:25 #35
27454 InTrePidIvity
pi_33664097
Nou, net klaar met opnieuw installeren van XP, en alles lijkt het weer goed te doen
Uiteindelijk heb ik alles met een USB-stick overgezet op een andere pc, toen m'n C: geformatteerd en er een nieuwe install van XP opgezet!
Het was inderdaad tijd voor een format, het is eeuwen geleden dat het allemaal zo snel ging

Bedankt in ieder geval voor alle suggesties
Wat mij betreft: Slotje!!!
pi_33664193
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, net klaar met opnieuw installeren van XP, en alles lijkt het weer goed te doen
Uiteindelijk heb ik alles met een USB-stick overgezet op een andere pc, toen m'n C: geformatteerd en er een nieuwe install van XP opgezet!
Het was inderdaad tijd voor een format, het is eeuwen geleden dat het allemaal zo snel ging

Bedankt in ieder geval voor alle suggesties
Wat mij betreft: Slotje!!!
Proficiat! Weer een ergernis minder voor je!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:39:14 #37
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34269532
Goedemorgen. Hier hetzelfde probleem als de TT al zegt

Situatie is het volgende:

Ik heb een toshiba laptop (half jaar oud) met Windows XP
Gisteren werkte alles nog perfect.
Vanochtend zet ik mijn laptop aan en na het verschijnen van het Toshiba logo gebeurt er niks.(zwart scherm)
Ik start laptop opnieuw op en krijg het veilige modus menu te zien ( met de diverse modi op XP op te starten.

Maar welke ik ook kies. Er gebeurt helemaal niks meer.

Wie kan mij hiermee helpen?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:40:24 #38
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34269557
had geen zin om weer een topic hierover te openen dus vandaar dit.

Als er een topic bestaat die mij verder kan helpen plaats de link dan aub. Met zoeken kkwam ik niet echt ver.
pi_34269746
heb je al met behulp van de windows cd voor een reparatie gekozen?
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:15:57 #40
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34270275
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef nyny83 het volgende:
heb je al met behulp van de windows cd voor een reparatie gekozen?
Die heb ik niet bij me.

Maar het is al opgelost. Beeldscherm is niet helemaal in orde. 1 klap er op voldeed
pi_34270870
ghehehe ja dat kan natuurlijk ook.... wel frappant dat je dan wel het begin-menu kreeg, maar goed. Overigens zou ik wel voor een nieuw beeldje gaan kijken, meestal is dit het begin van het einde...
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:21:57 #42
27454 InTrePidIvity
pi_34461114
Hm, mooi dat dit topic nog open staat
Of, eigenlijk niet

Ik heb weer een nieuw probleem...

Half uurtje geleden schakelde m'n pc zich opnieuw uit, en vreesde ik alweer dat het hetzelfde gezeik was.
Toen hij gereboot was meldde BIOS dat m'n CPU niet op de goede snelheid stond ingesteld. Hij gaf aan dat'ie op 1050MHz stond, en andere opties waren 1400MHz en 1750MHz.
Nou heb ik volgens mij een 1400MHz, maar ik weet het niet zeker.

Anyhow, als je uit BIOS gaat, dan kom je bij het 'Starting Windows XP'-scherm met het laadbalkje wat van links naar rechts gaat. En daar blijft het dan bij.

Ik zit nu onder Safe Mode, maar dat is gewoon kut
System Restore heb ik al geprobeerd naar een setting van afgelopen nacht, toen alles nog goed werkte...

Iemand een idee?
pi_34462407
Je moet ff een windows Boot CD halen. Beetje lastig, ik heb speciale CD's ervoor, met die dingen kan je virusscannen, spyware removen, en bestanden fikken.

Meld maar als je nodig hebt.

* I Have The Password is het.
Geen hack of crack tool, maar soort Rescue Disk.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')