Vreemd dan inderdaad. Heeft Robbert nog iets hierover (of over iets dergelijks) nog gezegd dan in de laatste uitzending, dat dit bij sommige mensen kon gebeuren zeg maar?quote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef Thutje het volgende:
Maar waarom dan 4 jaar lang niet.........?
Omdat je er eerst gewoon overheen keek.quote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef Thutje het volgende:
Maar waarom dan 4 jaar lang niet.........?
Waarschijnlijk zijn het geen druppels, wij hebben ook een paar foto's met orbs maar dan binnen.quote:Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef Klonk het volgende:
en zou je je foto's ff ergens anders kunnen hosten, ik zie alleen maar gele kikkers hiero....
www.tinypic.com bijvoorbeeld, en voor de rest, druppeltje op lens
Sorry voor die irritante opmerking erbij idd. Vind ik zelf ook nogal bedillerig. Zeker om dat vast in een topic te verankeren.quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef Thutje het volgende:
ok, ik zal ze de volgende keer ook nog meer verkleinen........
Dat is idd vreemd ja.quote:Op maandag 26 december 2005 21:35 schreef Thutje het volgende:
Geeft niet hoor, ik ben niet ervaren hierin, dus ik pas me graag aan. Wat betreft de foto's: ik vind het zo grappig dat iedereen wel een uitleg heeft en dat men er vanuit gaat dat je zelf niet alle mogelijkheden hebt bedacht. Als men zou weten hoe verschrikkelijk veel foto's ik al van die tuin heb gemaakt....het is mijn grote trots en hobby en ik heb onder alle weersomstandigheden tientallen foto's gemaakt, OOK als het mistig was, zonnig, regen, onweer, sneeuw, domker, schemer, noem alles maar op entoch nooit deze ronde lichtbollen.
topic titel:quote:Op maandag 26 december 2005 20:30 schreef Thutje het volgende:
Natuurlijk blijf ik realistisch en probeer ik er van alles op te bedenken. Eén vraag echter kan ik maar niet beantwoorden....
Ik weet dat er in het raampje van de schuur geen orb te zien is, maar de flitser![]()
Ik noem dit alleen maar orbs omdat ik las dat men ze zo noemt. Ik heb de naam nooit gehoord en dacht het simpel te houden door de naam te gebruiken die er aan gegeven wordt. Niet meer en minder.quote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
topic titel:
Orbs de dag na het kijken naar RTL 4
Hoezo blijf je realistisch als je dit al orbs gaat noemen ?
Het was steeds dezelfde camera. En zelf ga ik er ook vanuit dat het regendruppels moeten zijn, maar dan toch weer dezelfde gedachte: waarom nu pas..quote:Op maandag 26 december 2005 21:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat is idd vreemd ja.
Dat je zelf de mogelijkheden bedacht heb geloof ik directMaar mijn eigen ervaringen met die orbs zijn toch dat het vrijwel altijd stofdeeltjes of waterdruppeltjes zijn. We hebben zelfs wel eens tijdens één van onze vermaarde solse gat meets een hele wolk van die dingen met het blote oog gezien - als je een flits liet afgaan zag je ze.
Je hebt verder ook hele clubs en verenigingen, vooral in amerika, die zich hiermee bezighouden. En ook hun algemene oordeel is, dat als het zuiver rond is, het dingen als druppels etc betreft.
Je zou eens kunnen proberen die orbs uit te vergroten, en zien of je er structuur in ontdekt. Vaak zie je regenboog-achtige kleur-verschijnselem, ook dat is ondersteunend voor de waterdruppel-theorie.
Die andere foto's waar je dat niet op zag, waren die met een andere camera genomen? Want de éne camera geeft wel orbs, de andere juist weer niet. Wat te maken heeft met de openingshoek van de lichtbundel die uit het flitsje komt, als die heel breed is, wordt ook een stuk lucht vlak voor de lens nog verlicht door de flits. En alleen druppels die daar zitten, kunnen als orbs zichtbaar worden.
Betekent niet dat je misschien écht wel iets bovennatuurlijks gezien zou kunnen hebben. Heb je op andere terreinen ook paranormale of spirituele eigenschappen?
Jij was er bij, je hebt de andere foto's gezien, ik niet, dus daar kun je zelf het beste over oordelen. Ik kan weinig meer doen dat wat algemeenheden en eigen ervaringen neerzetten.quote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef Thutje het volgende:
Het was steeds dezelfde camera. En zelf ga ik er ook vanuit dat het regendruppels moeten zijn, maar dan toch weer dezelfde gedachte: waarom nu pas..
Of ik spirituele eigenschappen heb? Moeilijk om over mezelf te zeggen, ik vind mezelf altijd erg realistisch, maar het is me al diverse malen gezegd dat ik spirituele eigenschappen heb. Ik ben in ieder geval hooggevoelig, ik weet niet of je dat wat zegt?
Maar wel in Truth gooien ipv van Fotoquote:Op maandag 26 december 2005 22:55 schreef Thutje het volgende:
[..]
Ik noem dit alleen maar orbs omdat ik las dat men ze zo noemt. Ik heb de naam nooit gehoord en dacht het simpel te houden door de naam te gebruiken die er aan gegeven wordt. Niet meer en minder.
Niet zo scherp alsjeblieft. Ik "gooi" niks en ik gebruik het woord omdat het verschijnsel blijkbaar zo genoemd wordt. Ik houd wel degelijk de mogelijkheid open dat het om iets bijzonders gaat, ik ben hier terechtgekomen door te gaan lezen over dit soort ervaringen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Maar wel in Truth gooien ipv van Foto
Vreemde gedachte gang dan.
Zal ik zeker gaan proberen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:23 schreef displission het volgende:
Volgens mij heeft het meer met stof te maken..er is een keer een klein onderzoekje naar gedaan wat je heel simpel ook thuis kan doen..neem een foto voor en na het springen op je bed.
Dat is ook wel een ideequote:Op dinsdag 27 december 2005 06:23 schreef displission het volgende:
Volgens mij heeft het meer met stof te maken..er is een keer een klein onderzoekje naar gedaan wat je heel simpel ook thuis kan doen..neem een foto voor en na het springen op je bed.
Weet je dat ik hetzelfde heb als jij?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef Thutje het volgende:
Als je hooggevoelig bent ben je gevoeliger voor allerlei soorten prikkels van buitenaf, je voelt stemmingen aan als je in een ruimte met mensen komt bv. Wat bij mij een hele grote rol speelt in mijn leven is dat ik de kleinste details of veranderingen in stem, uiterlijk of gevoel waarneem. Dat heeft niet altijd positieve kanten. Vaak "zien" andere mensen dat niet en vinden dan dat ik uit mijn nek klets, waardoor ik heel lang heb gedacht dat ik het niet goed zag en "raar" was. Sinds ik weet dat er hooggevoelige mensen zijn (ongeveer 1 op de 5 mensen is dat, hoor) en wat dat precies inhoudt, vallen een hoop onzekerheden op zijn plek en durf ik meer op mijn intuïtie te vertrouwen.
Wat het spirituele betreft:eigenlijk houd ik me daar niet mee bezig, maar diegene die vinden dat ik spiritueel begaafd ben leggen mij vaak uit wat dat dan is in hun ogen en mijn reactie is dan altijd "dat is toch logisch", daar hoef ik toch niet over na te denken en daar laat ik het dan bij. Wat ik ook bijzonder vind is dat er al een aantal mensen, onafhankelijk van elkaar, mij gezegd hebben dat ik bijzondere handen heb. Ik zie het niet, maar het houdt me sindsdien wel bezig. Ik geloof wel dat ik me altijd wat stoer heb voorgedaan en sommige gevoelens wat meer moet durven toe te laten...
Wel erg openhartig, maar ik heb een glaasje port op (dan durf ik wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |