Oi, als ik 'm win geef ik hem aan m'n vriendin, scheelt mij weer een hoop moeitequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef Jane het volgende:
Ik vind dat mannen gewoon niet mee mogen doen.
je kan ook lezen op de frontpage wie de winnaar is.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef -Wolf- het volgende:
Wil de winnaar zich wel hier melden naderhand?
ik kom normaal nooit op de FP.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:39 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
je kan ook lezen op de frontpage wie de winnaar is.
Een soort "I rub YOUR penguin"?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef Jane het volgende:
Zijn er misschien nog FOK!heren die dat ding zelf niet willen hebben, maar voor mij mee willen doen zodat ik meer kans maak?
Heb jij hem nou in je ava?quote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef Hpzone het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat ik hem win, mijn vriendin gaat zich kapot lachen
Wat moet een meisje er mee?quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef -Wolf- het volgende:
ik zou 'm voor de grap cadeau geven aan een vriendin.
pinguins eten visquote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat moet een meisje er mee?
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Smerig hoor. Moest je die link nu open en bloot op het forum zetten?
Ik denk dat ik met een vrouw toch heel wat creatievere dingen kan doenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:24 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
nee... voor de creatieve mens met gevoel voor humor
Ach, is toch ook gewoon leuk als aanvulling?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:29 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met een vrouw toch heel wat creatievere dingen kan doen![]()
Ik ken nog iemand die ergens in januari jarig is, maar als zij hem niet wil hebben...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:35 schreef Jane het volgende:
Zijn er misschien nog FOK!heren die dat ding zelf niet willen hebben, maar voor mij mee willen doen zodat ik meer kans maak?
Ah, je doet dus mee!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die ergens in januari jarig is, maar als zij hem niet wil hebben...
Yess I won..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef firestorm_99 het volgende:
EnniroC
en nu nog de review nadat je em geprobeerd hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef EnniroC het volgende:
[..]
Yess I won..![]()
Eerste keer in m'n hele leven dat ik iets win.
Volgens mij ga ik er erg blij mee zijn.!
Ja dat willen we horenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:00 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
en nu nog de review nadat je em geprobeerd hebt![]()
![]()
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef EnniroC het volgende:
Yess I won..![]()
Eerste keer in m'n hele leven dat ik iets win.
Volgens mij ga ik er erg blij mee zijn.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |