quote:
Ik heb er 3 en ben niet eens gedooptquote:Op maandag 26 december 2005 20:33 schreef amaranta het volgende:
Ik ben overigens sowieso tegen doopnamen, vind ze echt klinklare onzin
dWc_RuffRyderquote:Op maandag 26 december 2005 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:Wat een kutnaam.
Zo noem ik m'n hond nieteens.
~~!@!```1`!!@1``11`11!@ Sterker, nog, ik heb helemaal geen hond
Is maar net wat voor trauma je je kind mee wil geven.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Toen ik mijn EW-tje kreeg wilde ik hem Jabu noemen. Afgeleid van Jabulane in het Zulu. Betekent blijdschap. Maar mijn Antilliaanse tante verbood het me. Het leek haar qua uitspraak teveel op djabel, duivel![]()
Dus werd zijn Afrikaanse naam Kefentse (hij die zal overwinnen= Tswana)
Geen Nederlander die het perfect kan uitspreken.
Deel van zijn achtergrond. Dan kunnen mensen kiezen tussen zijn eerste naam en zijn tweede (afrikaanse) naam. Hij IS ook Zuid Afrikaans en ook Nederlandsquote:Op maandag 26 december 2005 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is maar net wat voor trauma je je kind mee wil geven.
Das nog triester danquote:Op maandag 26 december 2005 20:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en ben niet eens gedoopt
je hoeft je niet te verdedigen hoor, als jij de naam mooi vind, fine with me...quote:Op maandag 26 december 2005 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deel van zijn achtergrond. Dan kunnen mensen kiezen tussen zijn eerste naam en zijn tweede (afrikaanse) naam. Hij IS ook Zuid Afrikaans en ook Nederlands
quote:Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen hoor, als jij de naam mooi vind, fine with me...
het is mijn mening maar....
Sommige mensen zien gewoon echt niet in dat je je kind met een bepaalde naam een trauma aandoet.
Zo ken ik een Desteney, dat kind is toch gedoemd te mislukken met zo'n naam![]()
Google Searchquote:Op maandag 26 december 2005 20:42 schreef dolle_hond het volgende:
noem m gewoon 42
Jaaahhhh, de eerste is voor mij okay. Maar die andere twee zijn echt heel ergquote:
haha...quote:Op maandag 26 december 2005 20:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaahhhh, de eerste is voor mij okay. Maar die andere twee zijn echt heel erg![]()
De enige die ze ooit gebruikt is mijn zoon als ie me heeeel erg wil ergeren![]()
quote:
Misschien laat hij wel op zich wachten tot 42 wekenquote:Op maandag 26 december 2005 20:42 schreef dolle_hond het volgende:
noem m gewoon 42
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |