Ik vind Hans Teeuwen grappig ook niet meer erg grappig. Ik hou meer van leuke uit de hand lopende anekdotes a la Najib, Wim Helsen of Lebbis en Jansen, of Theo Maassen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:47 schreef ozzyat105 het volgende:
volgens mij is het niet echt grappig als in hans teeuwen grappig
ja ik ook maar ik denk dat dit wat minder is.quote:Op maandag 26 december 2005 19:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind Hans Teeuwen grappig ook niet meer erg grappig. Ik hou meer van leuke uit de hand lopende anekdotes a la Najib, Wim Helsen of Lebbis en Jansen, of Theo Maassen.
Haar hoofd op een stok wél!quote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Claudia de Breij is sowieso nooit leuk
Ah, dat was het. In dat vakantiehuisje was zeker leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:04 schreef Modus het volgende:
Onderhoudend maar ook echt niet meer dan dat. Vorige (in het vakantiehuisje) was veeel leuker.
Liberg vond ik wel te doen. Dit is tot nu toe slechter.quote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef greatgonzo het volgende:
moet ik me btw schamen als ik zelfs Hans Liberg gisteren leuker vond??
Volgens mij ook, ja.quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef greatgonzo het volgende:
waarom lult ze nu over trouwen met en zwanger worden van een of andere kerel...
Ze is toch lesbisch??
het lijkt me dat zelfs die persoon zich nu schaamtquote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef SunChaser het volgende:
Iemand heeft ooit bepaald dat Claudia de Breij grappig is. De vraag is wie.
correctie: M&v V waren minder, de Breij was NOG minderquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:42 schreef AlwaysConnected het volgende:
claudia de breij was idd stuken beter dan muiswinkel en vleuten
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
correctie: M&v V waren minder, de Breij was NOG minder
Ze houd niet van mannen op die manierquote:Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef pipotje het volgende:
Wat een ontzettend verwend, over het paard getild, angstig, onzeker schreeuwerige maar vooral TALENTLOZE trut. (die in haar bedje denkt 'ík wil cabaretiere worden'). Moet je es opletten hoeveel keer per minuut die het over 'IK' heeft. Waarschijnlijk heeft een of andere slappe piemel van de VARA haar omhooggen.... ( sorry dat ik het zeg) want meer dan dom en voortdurend gelach ( en vaak zo hard dat ze mogelijke kritiek overstemt) lijkt er niet uit te komen. Misschien is een goede opleiding een idee. (bv iets met geschiedenis) Of natuurlijk zo snel mogelijk verdwijnen in een huwelijk met dezelfde of een andere slappe piemel die op haar valt. (hoe domheid een vrouw ook nog lelijk kan maken, tjonge wat een zielepoot.) ( verder gaat alles goed hoor!)
Okè pipotjequote:Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef pipotje het volgende:
Geachte Maril, Ik lees hier inderdaad dat ze pot is. dan is het geen slappe piemel geweest. Maar dan kan het bijna niets anders dan positieve discriminatie geweest zijn. ( och, een arme pot die geven we een kans, bij de VARA zijn ze vaker niet goed snik, zo lijkt het, alhoewel ze toch ook heel mooie programma''s hebben met heel talentvolle mensen) (en het gaat nog steeds goed met me) en het jammerst is dat ze nu ook nog is doorgedrongen tot de-wereld-draait-door.... Hoe is het mogelijk!!!! Naast héle grote talenten zoals Matthijs van Nieuwkerken en Astrid Joosten!! Zijn ze helemaal getikt daar bij de VARA???? En nu hou ik er weer even over op. Hartelijke groeten van pipotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |