Vijanden zijn okay.quote:
Als ze wapens aan je uitlenen, kunnen ze die gewoon weer terugkrijgen zonder dat je er iets aan kan doen. Als ze je geven niet natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:38 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
idd, is daar makkelijk gebruik van te maken, door wapens oid te krijgen en dan weer uit de faction te stappen?
Liever de fok faction uitbreiden.
Oh?quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef Paxlie het volgende:
LF ik heb die dem2dan ofzo teruggepakt en ook gemugged
er stond @ faction dat jij gemugged was door iemand.... was het er niet mee eens dus het heeft me 760 dollar opgeleverdquote:
Ahzo, ik dacht dat je bedoelde dat we samen die ene gast hadden teruggepakt.quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er stond @ faction dat jij gemugged was door iemand.... was het er niet mee eens dus het heeft me 760 dollar opgeleverd
Wen er maar vast aan, alles in deze game duurt lang. Lvl 2 kan je in een dag of 3 a 4 halen als je een beetje opschiet. Educations e.d. duren vaak wekenlang. Enig geduld is dus vereistquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef ZigoSOS het volgende:
Tvp
Ik heb ondertussen ook al een Apartment
Hoelang gaat het eingelijk duren om naar lvl 2 te gaan?
Ik weet nog wel van bijv. Omerta dat je van rang 1 naar 2 wel ZEKER binnen een dag gedaan had, binnen een uur zelfs.. Hoe werkt dit lvl systeem? Gaat van lvl 1 naar 2 even snel als van lvl 5 naar 6? Want dan zou je zeggen dat van 1 naar 2 wel redelijk snel zou moeten gaan..
Hoelang duurt dit dan? In crimes ofzo...
39 dagen op dit moment (lv 5)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef ZigoSOS het volgende:
Ok
Hoelang doen jullie dit allemaal al ongeveer?
Paaaaaaaaax!!`1`quote:206055 FOK! LostFormat 23 minutes 4 Mugged by demz2dan
Dus als je verliest krijg je ook die punten? Dan ga ik mezelf wel ff hospitalizen, ga toch slapenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:20 schreef Deep het volgende:
Ohw misschien een beetje laat nu, maar als er een NPC in the announcements staat ALTIJD aanvallen! Het maakt niet uit als je verliest!
26/12/05
4:48 PM You have been rewarded 50 points for helping to defeat SantaClause! Thank you for participating and Happy Holidays!
12 dagen, lvl 2 (maar niet helemaal elke dag actief geweest)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef ZigoSOS het volgende:
Ok
Hoelang doen jullie dit allemaal al ongeveer?
Vooral sneu voor hem, dat betekent dattie vele hogere speed heeft als jij en dus ongetwijfeld ook een veel hoger level. EN dus zijn energy zit te verspillen op je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef HAL9000S het volgende:
Someone attacked you and hospitalized you.
Wat vreemd dat ik nou 3 keer in korte tijd door een onbekend iemand attacked ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |