Wachten op Waxxer, dan komt Trains, planes en automobiles aan de beurtquote:Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef petre86 het volgende:
het ene moment hoort [HOMO] thuis in R&P, soms in SEX, het andere moment in CUL.. what next?
en waxxers taalkunsten in TTK (theater taal en kunst)quote:Op maandag 26 december 2005 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wachten op Waxxer, dan komt Trains, planes en automobiles aan de beurt![]()
Mijn god, ik zit BOMvol .....quote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nog behoefte aan Tapas ook
ik dacht dat na de eend je nu alleen nog van tiramisu ging genieten![]()
Nee die opgewarmde up to snuff liflafjes van jou waar je een uur op moet wachtenquote:Op maandag 26 december 2005 21:36 schreef Cybart het volgende:
dat groene randje met daar midden in de losgeslagen rugdelen van de acteur uit "The Passion Of The Christ" was een hoofdgerecht?????/
oooooooh
En wij allemaal natuurlijk in B&Hquote:
Ho! that spot has already been takenquote:
dat wil ik dan wel opzetten en begeleidenquote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moest jij op zaterdag of zo eens een fok kookclubje beginnen
kunnen we nog veel van leren![]()
wedstrijdje zuipen houden om die plaats?quote:Op maandag 26 december 2005 22:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Ho! that spot has already been taken
Zeg stoere bouwvakker, zulle we dan ook armpje worstelen?quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wedstrijdje zuipen houden om die plaats?
Gezelligquote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat wil ik dan wel opzetten en begeleiden
wat primitiefquote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wedstrijdje zuipen houden om die plaats?
kan, maar dat verlies ik altijdquote:Op maandag 26 december 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg stoere bouwvakker, zulle we dan ook armpje worstelen?![]()
![]()
bouwvakker hmmm, K&W.. en een danswedstrijd dan? ( UVT)quote:Op maandag 26 december 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Doe dat nou maar niet, zometeen breekt er weer iemand z'n arm zoals Banksquote:Op maandag 26 december 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Neh ik moet niet in de buurt komen van jongens nu (ben een bééééétje eh .... ja nou ja.)quote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kan, maar dat verlies ik altijdal helemaal, als we da doen, na het wedstrijd zuipen
ik heb vaker met dat bijltje gehaktquote:Op maandag 26 december 2005 22:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gezellig
maar het moet wel culinair verantwoord blijven
die nazit mag dan weer wel uitlopen![]()
da gevoel ken ikquote:Op maandag 26 december 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh ik moet niet in de buurt komen van jongens nu (ben een bééééétje eh .... ja nou ja.)
Kom je ff armpje worstelen?quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
da gevoel ken ikmaar kheb nu pas 1 glas wijn op, later op de avond, heb k dat gevoel ook
:P
k ben bang, dak nie meer mag rijdenquote:
Aahh! Hou op! *ril ende huiver*quote:Op maandag 26 december 2005 22:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe dat nou maar niet, zometeen breekt er weer iemand z'n arm zoals Banks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |