Daarnet had je het nog over 20 en 40+, hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ja en als je als meisje "vroegrijp" bent op je twaalfde moet je natuurlijk ook gewoon een dertiger over je heen kunnen laten gaan.
Jij bent gewoon per definitie viesquote:Op maandag 26 december 2005 15:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben 6 en ik val op 70+ is dat vies?
Ik dacht..ik dacht..quote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent gewoon per definitie vies![]()
Niet doen. Aan mensen overlaten die het kunnen.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet doen. Aan mensen overlaten die het kunnen.
Of gewoon aan mensen overlaten.
quote:
O sorry, dan lees ik steeds de verkeerde ondertoon in je posts. Mijn excusesquote:
Hmm. Ok. Nah. Zo heb ik ze nooit gezien eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn posts zijn altijd lief bedoelt.
O ja, sorry, ik vergat dat je af en toe nogal traag van begrip bent.quote:
Ik ben hartstikke liefquote:Op maandag 26 december 2005 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, sorry, ik vergat dat je af en toe nogal traag van begrip bent.
Ik herhaal:
Hmm. Ok. Nah. Zo heb ik ze nooit gezien eigenlijk
Wie ben jij in godsnaam?quote:Op maandag 26 december 2005 16:09 schreef Guidow het volgende:
telt hagel ook mee? ipv sneeuw?
Kijk. Dat bedoel ik.quote:
Vind je me dan ook lelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk. Dat bedoel ik.
GA MANIEREN KWEKEN, SNOTBLAAG! :
Dat ook, maar dat staat veelal los van het feit of ik iemand mag of niet.quote:
dáár ben ik het dus helemaal NIET mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 15:24 schreef Cairon het volgende:
20 en jonger dat valt op 40+... Emotionele gestoord. Het leeftijdsverschil en ontwikkelingsniveau is te groot. De 40+ kan letterlijk zijn eigen vader zijn, is dit een uiting van een wens om zich in te laten met incest-fantasien? Een ziekelijke schreeuw om hulp, of een trieste imbalans, hoe dan ook, het is geen gezonde combinatie.
40+ dat valt op 20 en jonger... waar te beginnen, is het de noodzaak om de jeugd op te zoeken. Een afgunstige relatie aangaan omdat de geriatrische zak het niet kan verkroppen dat zijn beste tijden al lang en breed begraven zijn in de geschiedenis boeken? Is het een krampachtige greep naar jeugdigheid in de hoop dat het afgeeft op het verweerde aftakelende lichaam? Of is het gewoon een ziekelijke drang om iets jongs te bevuilen? Een incestfantasie vanuit de rol van machthebbende.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ook, maar dat staat veelal los van het feit of ik iemand mag of niet.
kleinburgelijke moralistisch denkenquote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ja en als je als meisje "vroegrijp" bent op je twaalfde moet je natuurlijk ook gewoon een dertiger over je heen kunnen laten gaan.
kom maar bij mamaquote:
quote:
Wat schattig, als ik weg ben durf je pas weerquote:Op maandag 26 december 2005 16:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doei..
Anorectische 20plusser..
Ik moest de lieve schijn ophouden.quote:Op maandag 26 december 2005 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat schattig, als ik weg ben durf je pas weer
Ik denk dat niemand daar intrapt, want je bent gewoon een eng doortrapt vroeg-wijs (althans dat meen je) merkengeil irritant lelijk dik kutpubertjequote:Op maandag 26 december 2005 16:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moest de lieve schijn ophouden.
o, dat is dan vast nog babyvet. sorry TRS!quote:Op maandag 26 december 2005 16:32 schreef DennisMoore het volgende:
Hij's niet dik.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand daar intrapt, want je bent gewoon een eng doortrapt vroeg-wijs (althans dat meen je) merkengeil irritant lelijk dik kutpubertje
Vrolijk Kerstfeest he
Het begint wel traditie hier te worden in het topicquote:Op maandag 26 december 2005 16:51 schreef Weemz het volgende:
Een botsing met de auto is geen leuke 2e kerstdag
quote:Op maandag 26 december 2005 17:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
DAAR ZIJN WE WEER!!!
heej jochie gaat het allemaal nog een beetje?quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
The Xtra Factor: Best and Worst Auditions
quote:Op maandag 26 december 2005 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej jochie gaat het allemaal nog een beetje?
hoe kwam dat nou allemaal joh?quote:Op maandag 26 december 2005 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Het gaat redelijk gzien de omstandigheden
Volgens mij zo'n 2 jaar geleden; ff terugzoekenquote:Op maandag 26 december 2005 17:03 schreef Weemz het volgende:
oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |