Deze complottheorie heb ik niet meegenomen maar is ook pertintente onzin. Dacht je dat de directeur van een groot farmacobedrijf geen gezinsleden door kanker verloor? Dacht je dat de werknemers geen AIDS_gevallen in hun abije omgeving hadden? Dacht je dat je dan bij een bedrijf kon werken met de kennis dat je de wereld hun geneesmiddelen ontzegd om er zelf beter van te worden qua geld? Op het moment dat je zelf deze ziekte krijgt (en dat kan) kom je er rap achter wat geld precies waard is, helemaal niets dus.quote:Op maandag 26 december 2005 12:34 schreef longinus het volgende:
een echt geneesmiddel is niet lonend, vroeger hadden die bedrijven nog eer aan het maken van goede spullen maar tegenwoordig is het maken van meer winst een hoofddoel.
So, en wat dan nog. Ben je no naief om te denken dat als iemand een familielid aan kanker heeft verloren hij miljarden euro's laat gaan en een medicijn gaat maken? Ik weet niet of je het weet maar er zijn ook mensen die falilieleden hebben vermoord. Of help ik je nou uit je rose wereldje waar iedereen lief isquote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Mikado het volgende:
Deze complottheorie heb ik niet meegenomen maar is ook pertintente onzin. Dacht je dat de directeur van een groot farmacobedrijf geen gezinsleden door kanker verloor? Dacht je dat de werknemers geen AIDS_gevallen in hun abije omgeving hadden? Dacht je dat je dan bij een bedrijf kon werken met de kennis dat je de wereld hun geneesmiddelen ontzegd om er zelf beter van te worden qua geld? Op het moment dat je zelf deze ziekte krijgt (en dat kan) kom je er rap achter wat geld precies waard is, helemaal niets dus.
Wat nou bewijzen? Wil je beweren dat je niet geloofd dat er mensen zijn die familieleden hebben vermoord? Of dat er mensen zijn die geld verkiezen boven familie/vrienden? Shit man ben je Amish ofzo?quote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef Mikado het volgende:
TechXP, ik zit meer in die industrie dan jij je kan voorstellen.
TranceAction, jouw bewering staaft hooguit het evil complotgebeuren van een boze buitenwereld. Of heb jij nog substantiele bezijzen?
quote:Op maandag 26 december 2005 13:00 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wat nou bewijzen? Wil je beweren dat je niet geloofd dat er mensen zijn die familieleden hebben vermoord? Shit man ben je Amish ofzo?
Lekker ronkende algemene beschouwingen en lekker vaag blijven hequote:Op maandag 26 december 2005 13:00 schreef TranceAction het volgende:
Wat nou bewijzen? Wil je beweren dat je niet geloofd dat er mensen zijn die familieleden hebben vermoord? Of dat er mensen zijn die geld verkiezen boven familie/vrienden? Shit man ben je Amish ofzo?
Winstmaximalisatie. Waarom toegeven op één of enkele producten als allen winstgevend kunnen zijn? Nu geloof ik niet dat de farmaceutische industrie (zoals sommigen in dit topic) een middel tegen AIDS tegen houden.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Mikado het volgende:
Er zijn er zoveel waarvan de meeste wel onder controle blijven, maar genezen is gewoon heel moeilijk. Maar het punt blijft dat er enorm veel ziektes overblijven (je hebt dus geen melkkoe nodig) en deze ziektes blijven allemaal extreem moeilijk om aan te pakken.
ja.. blanke mensen krijgen geen aids..quote:Op maandag 26 december 2005 13:39 schreef Sportguy het volgende:
Farmacie bedrijven willen net als in Zuid-afrika een bepaald gen virus hebben wat alleen negroide mensen aantast.
Tot nu toe met erg veel succes in Afrika, aangezien het een natuurlijk virus is en het alleen afrikanen tot dusver treft (en wat chineesjes) zetten ze de ontwikkeling op een laag pitje.
Omdat het leuk is. Of het nu Bayer of God is, grote complotten waar je als kleine enkeling niets van kunt bevatten houden mensen graag bezig.quote:Op maandag 26 december 2005 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom willen mensen toch zo graag in complot theorieen geloven?
Op homo's na een stuk minder, is nu wel in opkomst maar als het condoom gebruik zou verbeteren (zijn rotdingen maar goed) dan kan de westerse wereld aids doen uitsterven.quote:Op maandag 26 december 2005 13:42 schreef Esc het volgende:
[..]
ja.. blanke mensen krijgen geen aids..
Dan ben je of blind of je verdient veel geld, waardoor je er niet over nadenkt, of je hebt bepaalde belangen en gaat hier proberen de industrie goed te praten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef Mikado het volgende:
TechXP, ik zit meer in die industrie dan jij je kan voorstellen.
Pssst, het AIDS virus is bedacht door de industrie zelf.quote:Op maandag 26 december 2005 13:47 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Op homo's na een stuk minder, is nu wel in opkomst maar als het condoom gebruik zou verbeteren (zijn rotdingen maar goed) dan kan de westerse wereld aids doen uitsterven.
Maarja, tal van oorzaken....
Precies, het is één groot complot, en jij hebt het ontdekt, en je post zometeen de bewijzen zodat we allemaal er in geloven...quote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef TechXP het volgende:
[..]
Dan ben je of blind of je verdient veel geld, waardoor je er niet over nadenkt, of je hebt bepaalde belangen en gaat hier proberen de industrie goed te praten.
Wat jij wil, ik geloof dat het door de bonobo apen kwam die bij inboorlingen leefden en dat er blanke (christelijke) zendingsdames langs kwamen die daar hun vleugels uitsloegen.quote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Pssst, het AIDS virus is bedacht door de industrie zelf.
Je mag geloven wat je wilt, maar het is duidelijk dat er sprake is van belangen en waar industrie erg veel waarde aan hecht. De farmamaffia is niet echt nieuw he... dat is al tig keer ter sprake gekomen.quote:Op maandag 26 december 2005 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Precies, het is één groot complot, en jij hebt het ontdekt, en je post zometeen de bewijzen zodat we allemaal er in geloven...
Zal ik eens een paar topics openen met zulke theorien over de milieu en zielugu dieren beweging en het internationale vegetarische complot? Kan net zulke verhalen schrijven schat, maar zonder een steek van bewijs blijft net zulke onzin als waar jij in geloofd.quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef TechXP het volgende:
[..]
Je mag geloven wat je wilt, maar het is duidelijk dat er sprake is van belangen en waar industrie erg veel waarde aan hecht. De farmamaffia is niet echt nieuw he... dat is al tig keer ter sprake gekomen.
Dus over dat hoef je niet te doen alsof dat niet bestaat. Dat lijkt me duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |