is het nu aan het sneeuwen? vanaf t moment dat je wakker was al?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:47 schreef AgentOrange het volgende:
Gaat hier in Dokkum ook al de hele dag door met sneeuwen...Fan van Sneeuw
![]()
ik vind het niet eerlijk, ik vraag ook om sneeuw.. maar krijg het niet!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:26 schreef Whizzkith het volgende:
hier (groningen stad) is het ook weer vollop aan het sneeuwenLigt alweer een dik pak
boh gek, hendig sjieke slip.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:33 schreef Heidi- het volgende:
Hier in Friesland sneeuwt het flink![]()
Niet zo fijn want ik moet straks nog weg met de auto, gister was 't al 1 en al slippen
hmmm, ja hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 13:38 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
boh gek, hendig sjieke slip.
Rdam nog steeds php]NIETS[/php]quote:Op donderdag 29 december 2005 14:57 schreef ikookhier het volgende:
JA het sneeuwt weerzo weer ff slippen
![]()
Dan heb je niet goed gekeken. Er is niets blijven liggen, maar er komt toch zeker toch al 3 (4) uur wit poeder uit de lucht.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
Rdam nog steeds php]NIETS[/php]
je maakt een grapje??quote:Op donderdag 29 december 2005 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken. Er is niets blijven liggen, maar er komt toch zeker toch al 3 (4) uur wit poeder uit de lucht.
Hier @Zalmhaven, erasmusbrug zeg maar.
zelfde als Capellequote:Op donderdag 29 december 2005 16:10 schreef Silmarwen het volgende:
Het is gewoon niet eerlijk. Hier in Leiden is het wel koud en bewolkt maar sneeuwen ho maar
is dat alles wat er nog ligt? van afgelopen dagen?quote:Op donderdag 29 december 2005 16:16 schreef Renesite het volgende:
De nieuwe lading komt alweer binnen
*aanbid*
Nope, dat is een half uur daarvoor aangeveegdquote:Op donderdag 29 december 2005 16:25 schreef space-kees het volgende:
[..]
is dat alles wat er nog ligt? van afgelopen dagen?
Hoe vul je je dagquote:Op donderdag 29 december 2005 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope, dat is een half uur daarvoor aangeveegd
Met werken vegen foto's maken en internetten en eten en slapen en rieleksen en 2 films kijkenquote:
de dooi valt inquote:Op donderdag 29 december 2005 16:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met werken vegen foto's maken en internetten en eten en slapen en rieleksen en 2 films kijken![]()
Morgen slecht weer naar het schijntBen benieuwd
wat een feest.. ik vestig mijn hoop op morgenquote:Op donderdag 29 december 2005 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En 't is alweer een tijdje opgehouden.
Het heeft welgeteld 10 minuten gesneeuwd ofzo.
idd wit, maar hoeveel sneeuwquote:Op donderdag 29 december 2005 19:22 schreef Gravit het volgende:
Omgeving Rotterdam ook wit!
space-kees hoopt dat zo!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:35 schreef ikookhier het volgende:
morgen krijgen we echt een hele zooi sneeuw
het zou best 3mm kunnen zijn hoor..quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef space-kees het volgende:
[..]
idd wit, maar hoeveel sneeuwdenk toch zo'n ruim 1mm!!
![]()
![]()
Jah ècht niet dus!! Ik wil er nog 1,5mm á 2mm vanmaken maar meer ook NIETquote:Op donderdag 29 december 2005 22:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het zou best 3mm kunnen zijn hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |