abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33451408
ze hebben het script (of de template als ze die hebben) iets aangepast zodat er nu "voornaam achternaam straatnaam" etc komt te staan ipv de adres-gegevens
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 december 2005 @ 23:19:02 #102
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33456536
quote:
Zoals ik al zij hebben wij er voor gezocht dat het "lek" in de gaten wordt
gehouden.
Ook is het zo, dat onze klanten een bevestigingsmail krijgen als u de
klantnummers
opzoekt, wat u al aardig heeft lopen doen zo te zien...
Wat een blatante onzin en wat een dramatisch slecht gescripte website.
pi_33456767
Ik kan mij ook niet herinneren dat ik enige beveiliging heb moeten doorbreken of gewaarschuwd werd dat het prive informatie was. Hoe willen ze hier nou aangifte van doen. Sterker, ze zijn zwaar in gebreke op de wet van gegevensbeveiliging, nl. geen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33456817
Goh, je zou eens moeten weten hoeveel websites dusdanig slecht beveiligd zijn dat je door middel van _GET variabelen met scripts kunt knoeien of achter gegevens kunt komen die afgeschermd horen te zijn.

pi_33456937
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef longinus het volgende:
Ik kan mij ook niet herinneren dat ik enige beveiliging heb moeten doorbreken of gewaarschuwd werd dat het prive informatie was. Hoe willen ze hier nou aangifte van doen. Sterker, ze zijn zwaar in gebreke op de wet van gegevensbeveiliging, nl. geen.
Mis ik nou een stukje? Ik zie nergens dat ze aangifte proberen te doen?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_33456964
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:29 schreef Tuvai.net het volgende:
Goh, je zou eens moeten weten hoeveel websites dusdanig slecht beveiligd zijn dat je door middel van _GET variabelen met scripts kunt knoeien of achter gegevens kunt komen die afgeschermd horen te zijn.

Laten we er dan verder mee gaan en opkomen voor het recht voor behoed van privacy van de medemens!
pi_33457127
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:44 schreef LoggedIn het volgende:
ze hebben het script (of de template als ze die hebben) iets aangepast zodat er nu "voornaam achternaam straatnaam" etc komt te staan ipv de adres-gegevens
pi_33457128
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:34 schreef dahei het volgende:

[..]

Mis ik nou een stukje? Ik zie nergens dat ze aangifte proberen te doen?
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:37 schreef eNaSnI het volgende:
Vervolg van de webmaster:

Zo te zien vind u het erg interessant, wij hebben al tien talen
reports ontvangen van uw opvragen van klant gegevens uit onze database.

Dit wordt allemaal gelogd, ik wil u dan ook vragen hiermee te stoppen
aangezien het privé gegevens zijn van onze klanten.

Als wij meer reports binnen krijgen van het opvragen van persoonsgegevens van onze klanten
zullen wij hier aangiften van doen.
pi_33457617
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef longinus het volgende:

[..]

[..]
Inderdaad een stukje gemist . Het zal alleen maar dreigen zijn, maar ze hebben natuurlijk wel gelijk. Het zijn privé gegevens van klanten en een hoop mensen zullen het heel vervelend vinden dat hun naam en adres zo tentoongesteld worden.

Bang voor aangifte hoeft niemand te zijn, want als zij aangifte doen, ga ik dit ook doen. Ze hebben 2 1/2 maand de tijd gehad om hun website te verbeteren. Ook hebben ze beloofd mijn gegevens te verwijderen uit hun database, wat ze (na vandaag gebleken is) niet hebben gedaan. Dit is verkeerde omgang met persoonsgegevens, iets wat in Nederland sinds een aantal jaren strafbaar is.

Maar het is nu wel leuk geweest. De beheerders van dit bedrijf hebben hun lesje waarschijnlijk wel geleerd vandaag. Het is een adverteerder op Fok! en niemand heeft er baat bij om dit bedrijf falliet te spammen.

Het enige wat ik nog wel heel erg op prijs zou stellen is een openlijk excuus in dit topic aan al hun klanten. maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_33457790
quote:
Maar het is nu wel leuk geweest. De beheerders van dit bedrijf hebben hun lesje waarschijnlijk wel geleerd vandaag. Het is een adverteerder op Fok! en niemand heeft er baat bij om dit bedrijf falliet te spammen.
Dat het een adverteerder is op Fok betekent ook dat er een heleboel Fokkers misschien wel gedupeerd zijn.

(alhoewel ik dat nu wel heel overdreven zeg ... )
  woensdag 28 december 2005 @ 00:03:14 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_33457809
Tis mooi zuur

Toch een beetje een akelig idee. We zijn hier vast niet de enigen die het hebben geprobeerd
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Admin woensdag 28 december 2005 @ 00:04:47 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33457855
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Tis mooi zuur

Toch een beetje een akelig idee. We zijn hier vast niet de enigen die het hebben geprobeerd
En toch is het vreemd of slordig hoe er met je gegevens omgesprongen wordt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2005 @ 00:05:03 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_33457860
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef dahei het volgende:

Het enige wat ik nog wel heel erg op prijs zou stellen is een openlijk excuus in dit topic aan al hun klanten. maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren...
Uit de via via weg weet ik dat ze dit nog niet eens telefonisch hebben gedaan toen een klant ze opbelde... en nee, ik was het niet want ík heb daar nog nooit iets besteld .. godzijdank
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 28 december 2005 @ 00:06:02 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33457883
Men had er een flink slaatje uit kunnen slaan. Veel adveerterders en bedrijven doen een moord voor een complete NAW-database waarvan de personen een aangetoonde interesse ergens in hebben. Als je alle namen had opgeslagen had je die ws. zo doorverkocht.
  woensdag 28 december 2005 @ 00:06:05 #116
33954 ElisaB
pi_33457885
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:04 schreef yvonne het volgende:
En toch is het vreemd of slordig hoe er met je gegevens omgesprongen wordt.
Ik kan er niet helemaal bij met mn hoofd. Het ligt zo ongelofelijk voor de hand
  woensdag 28 december 2005 @ 00:07:21 #117
33954 ElisaB
pi_33457956
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef moussy het volgende:
Uit de via via weg weet ik dat ze dit nog niet eens telefonisch hebben gedaan toen een klant ze opbelde... en nee, ik was het niet want ík heb daar nog nooit iets besteld .. godzijdank
Dom, dom, dom, dom, maar wel goed voor de markt
pi_33457992
Misschien bestel ik er wel een fleshlight als ze het maar wel discreet verpakken.
pi_33458122
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Tis mooi zuur

het belachelijke is dat ze dus blijkbaar hun zaakjes nog steeds niet goed op orde hebben, maar wel via een overigens idioot geschreven brief dreigen met aangifte doen en dat soort dingen, terwijl ze er gewoon netjes steeds weer op gewezen worden, wat niet meer dan terecht is.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 28 december 2005 @ 00:14:55 #120
137405 k_het_reuzenkind
Ikke lekkah ijzen ete
pi_33458197
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:08 schreef longinus het volgende:
Misschien bestel ik er wel een fleshlight als ze het maar wel discreet verpakken.
pi_33458715
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:02 schreef WAT het volgende:

[..]

Dat het een adverteerder is op Fok betekent ook dat er een heleboel Fokkers misschien wel gedupeerd zijn.

(alhoewel ik dat nu wel heel overdreven zeg ... )
Dat was ook een reden dat ik reageerde in dit topic. Ik heb ze absoluut de kans gegeven om hun problemen op te lossen. Als ik dan een topic lees over iets wat ik al heb ervaren en aangekaart bij de eigenaar van dit bedrijf breekt mijn klomp en ga ik publiek met mijn info.
pi_33458796
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef Aventura het volgende:
Men had er een flink slaatje uit kunnen slaan. Veel adveerterders en bedrijven doen een moord voor een complete NAW-database waarvan de personen een aangetoonde interesse ergens in hebben. Als je alle namen had opgeslagen had je die ws. zo doorverkocht.
Er zijn wel belangrijkere zaken dan geld op deze wereld en als ik geld moest verdienen met een sexshop database zit ik wel op een erg laag niveau... Overgens ben je ook nog strafbaar ook met zo'n actie (data diefstal)!
pi_33460063
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:35 schreef dahei het volgende:

[..]

Dat was ook een reden dat ik reageerde in dit topic. Ik heb ze absoluut de kans gegeven om hun problemen op te lossen. Als ik dan een topic lees over iets wat ik al heb ervaren en aangekaart bij de eigenaar van dit bedrijf breekt mijn klomp en ga ik publiek met mijn info.
Ik kan je ook geen ongelijk geven. Ze hebben een meer dan redelijke termijn gehad om de problemen op te lossen (even aangenomen dat de tijdstippen die je noemt correct zijn) en ze hebben op de mails gereageerd dus hebben ze die ook ontvangen. En de manier waarop ze met persoonsgegevens omgaan kan ik niet bepaald netjes noemen.
  Donald Duck held woensdag 28 december 2005 @ 01:48:17 #124
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33460079
quote:
Op woensdag 28 december 2005 00:08 schreef longinus het volgende:
de postbode herkent zulke pakketjes echt wel hoor. juist omdat ze zo discreet zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 28 december 2005 @ 02:19:00 #125
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_33460466
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

de postbode herkent zulke pakketjes echt wel hoor. juist omdat ze zo discreet zijn
Precies, gewoon niet discreet laten verpakken, wat maakt het nou uit dat de buurman ziet dat je een opblaaspop formaat puber hebt gekocht
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')