niet alleen voor een vroege morgen!quote:Op maandag 26 december 2005 09:19 schreef B_BOY het volgende:
oei dis te moeilijk voor zo'n vroege morgen.
als in de winter variant die we al kennen? of nog een extra kerst editie?quote:Op zondag 25 december 2005 19:50 schreef VrijeVal het volgende:
er is ook een kerstmis versie van dit spel![]()
bij mij deed ie t niet in firefox, maar daarna wel in IE !quote:
Same here, dank je!quote:Op maandag 26 december 2005 15:11 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
bij mij deed ie t niet in firefox, maar daarna wel in IE !
quote:Op maandag 26 december 2005 12:01 schreef timmeeeh het volgende:
zit trouwens nu een beetje stuck bij lvl 25 winter editie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inmiddels tm level 24 van de zomereditie gedaan, dus nog wat geinige puzzels voor mijn boeg![]()
never mind... je mag een sleutel dus 2x gebruikenquote:Op maandag 26 december 2005 16:51 schreef Broodbeleg het volgende:
Pfff... level 25, ik kom er maar niet uit zeg.
als ik alleen die sleutel pak in het grote veld gaat het slot niet open als ik beide knoppen ingedrukt hebquote:Op maandag 26 december 2005 17:21 schreef Broodbeleg het volgende:
Nee, als je 1 sleutel hebt werkt deze voor alle poortjes. Je moet er alleen even tegen aan lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |