2 toch? Edah en AH dacht ik. Het zou me ook niks verbazen als de vomar in J'dorp ook open is.quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef Gatalin het volgende:
Hier (Den Helder) ook iig 1 supermarkt, Callantsoog idem.
Die in Callantsoog is altijd open, alleen Eerste Kerstdag niet.quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef Gatalin het volgende:
Hier (Den Helder) ook iig 1 supermarkt, Callantsoog idem.
Klopt, nieuwjaarsdag vorig jaar was ik ook in die toko, je kon er over de hoofden lopen.quote:Op maandag 26 december 2005 03:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die in Callantsoog is altijd open, alleen Eerste Kerstdag niet.
De Turkse bakker, slager, etc wel.quote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Zijn de winkels in Amsterdam ook niet gewoon open op 2e kerstdag?
dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef zwartedoos het volgende:
als er iemand gaat zeuren dat sommige winkel dicht zijn wordt ik boosik wil ook wel eens een dagje vrij
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 11:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat doe je maar in je eigen tijd.
niet als wij naar de winkel willen
mensen willen ALTIJD winkelenquote:Op maandag 26 december 2005 11:15 schreef blackbully het volgende:
het is toch simpel. als winkel hou je je er aan dat wanneer de meeste mensen willen winkelen ben je open.
de snackbar is toch ook niet tussen 17:00 en 18:00 gesloten wegens avondeten
verders zou ik het ook weigeren om op zon of feestdagen te komen werken
Dat moet van de regering. Die willen dat wij gaan consumeren. Snap dat dan.quote:
tussen 22:00 en 5:00 ben ik of aan het drinken of aan het slapen.quote:
lief van jequote:Op maandag 26 december 2005 11:22 schreef blackbully het volgende:
[..]
tussen 22:00 en 5:00 ben ik of aan het drinken of aan het slapen.
dan mag jij van mij wel even pauze nemen hoor
Ik kom er alleen op tweede kerstdag elk jaar. Vlak voor sluitingstijd (19:00 terwijl het de rest van het jaar 22:00 is, altijd weer een verrassing), om een kratje bier te halen. Dit jaar is het gelukkig niet nodig.quote:Op maandag 26 december 2005 03:13 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Klopt, nieuwjaarsdag vorig jaar was ik ook in die toko, je kon er over de hoofden lopen.
Nou de meeste van die moslims waren gister toch wel gesloten.quote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef Aventura het volgende:
Hier in Amsterdam zijn er een paar bakkers en groenezaakjes open (Oost).
Tja, moslims hebben niks met kerst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |