Dude, je loopt altijd te mutsen dat iedereen je afzeikt, maar als je die ene post halverwege het topic niet had geplaatst, was er niks aan de hand geweestquote:Op maandag 26 december 2005 03:12 schreef zapsel het volgende:
[..]
Mijn sig is vanaf nu voor jouw!
(en de gedachte erachter ook)
Béé ie en gee ooooh1quote:
Slaap wel, gosert.quote:Op maandag 26 december 2005 03:14 schreef olsentwinnetje het volgende:
Ik ga slapen mensen
Tot morgen![]()
Is het er zo eentje die nog bij z'n ouders woont, en elke dag van de week uitkijkt naar de zondagavond bingo?quote:
Gezellig! Hier moet het beste nog komen wat dat betreft, vriendin komt dinsdag hier, dus ik heb met kerst vooral m'n huis lopen opruimenquote:Op maandag 26 december 2005 03:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met familie SinterKerst gevierd, 14.gif
welke post?quote:Op maandag 26 december 2005 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, je loopt altijd te mutsen dat iedereen je afzeikt, maar als je die ene post halverwege het topic niet had geplaatst, was er niks aan de hand geweest
Wat moet hij anders?quote:Op maandag 26 december 2005 03:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Is het er zo eentje die nog bij z'n ouders woont, en elke dag van de week uitkijkt naar de zondagavond bingo?.
voel de acceptatie enzo..quote:
Die ene waarin je vroeg om een slotje (quote:
Opruimen, dat moet ik hier ook eens doenquote:Op maandag 26 december 2005 03:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Gezellig! Hier moet het beste nog komen wat dat betreft, vriendin komt dinsdag hier, dus ik heb met kerst vooral m'n huis lopen opruimen
dank je voor de info over jezelfquote:Op maandag 26 december 2005 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat moet hij anders?
Masturberen op tellsell?
Die vrouwen zijn niet langer dan 10 seconden in beeld, en ook al heeft hij adhd...
Zapsel, schuif het niet op een ander af. Cer & ik en de rest van BeF zijn er om je te steunen, werkelijk waar.quote:
HAHAHAHAHAHAHAH!!!l L!L LXDDLLDquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die ene waarin je vroeg om een slotje ()
[..]
ik vraag zovaak om een slotjemaar ik krijg er nooit een.....
en ik dan?quote:Op maandag 26 december 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH!!!l L!L LXDDLLD![]()
!1!! eeen!
Die was origineel zeg.
En als je uit enschede komt mag je helemaal botkanker krijgen.
De enige toffe enschede-er is Frank.
En Peetquote:Op maandag 26 december 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
!1!! eeen!
Die was origineel zeg.
Ach, dan moet je je vader eens lief aankijken. Misschien dat-ie je leven wel op slot kan gooien, net als die vent uit Middelburg, 14.krassenquote:
Peet rockt.quote:Op maandag 26 december 2005 03:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik dan?
ik ben nu officieel ook een enschedeër ( kan er niks aan doen.. zo vang ik meer van de IB-G)
Ga naar eens naar enschede en roep dat daar....quote:Op maandag 26 december 2005 03:21 schreef cerror het volgende:
[..]
!1!! eeen!
Die was origineel zeg.
Dat was echt dé reden om het huis uit te gaan zekerquote:Op maandag 26 december 2005 03:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
en ik dan?
ik ben nu officieel ook een enschedeër ( kan er niks aan doen.. zo vang ik meer van de IB-G)
Ja dat zit ie, maar iedereen uit ensk kan botkanker krijgen, dus hij ookquote:
Is dat nu echt je sterkste reactie jegens mij?quote:Op maandag 26 december 2005 03:23 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ga naar eens naar enschede en roep dat daar....
Ik denk dat ze een race-fietsje van je brilletje maken![]()
naja.. geen zeurende moeder.. scheelt 2,5 uur reizen elke dag...quote:Op maandag 26 december 2005 03:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat was echt dé reden om het huis uit te gaan zeker
Dat is een upgrade manquote:Op maandag 26 december 2005 03:23 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ga naar eens naar enschede en roep dat daar....
Ik denk dat ze een race-fietsje van je brilletje maken![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
nù niet.. maar ik heb er wel mijn kamer enzo..
dinsdag weer
quote:Op maandag 26 december 2005 03:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ja dat zit ie, maar iedereen uit ensk kan botkanker krijgen, dus hij ook![]()
Dat dacht ikquote:Op maandag 26 december 2005 03:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja.. geen zeurende moeder.. scheelt 2,5 uur reizen elke dag...
geen gedonder met broer..
lekker zelf beslissen
o.a.
zeg JIJ nu dat IK botkanker kan krijgen?quote:Op maandag 26 december 2005 03:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ja dat zit ie, maar iedereen uit ensk kan botkanker krijgen, dus hij ook![]()
Dat laatste kan hij nu ook al.quote:Op maandag 26 december 2005 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat nu echt je sterkste reactie jegens mij?
Mijn bril?
Zeg dat eens tegen brildragend nederland, je kan je sluitspier als armband gebruiken.
True, maar dan echt als accesoire.quote:
Makkie.... kies eens een leuke bril, je ziet eruit als een studiebolquote:Op maandag 26 december 2005 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat nu echt je sterkste reactie jegens mij?
Mijn bril?
Zeg dat eens tegen brildragend nederland, je kan je sluitspier als armband gebruiken.
nee topper!quote:Op maandag 26 december 2005 03:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeg JIJ nu dat IK botkanker kan krijgen?
wat is jouw wetenschappelijk bewijs, dat ik een verhoogd risico heb?
jah iedereen kan botkanker krijgen jah
als je maar genoeg je best doet
quote:Op maandag 26 december 2005 03:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
Makkie.... kies eens een leuke bril, je ziet eruit als een studiebol![]()
en goh...... als ik t over je brilletje heb, dan hap je wel....
heb je nogmeer zwakheden?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:30 schreef zapsel het volgende:
[..]
nee topper!
lees: HAHAHAHAHAHAHAH!!!l L!L LXDDLLD !1!! eeen!
Die was origineel zeg.
quote:
Je bent niet leuk meer.quote:Op maandag 26 december 2005 03:28 schreef zapsel het volgende:
[..]
Makkie.... kies eens een leuke bril, je ziet eruit als een studiebol![]()
en goh...... als ik t over je brilletje heb, dan hap je wel....
heb je nogmeer zwakheden?![]()
Ik verneem zojuist dat hij écht nog bij pa- en malief woont. Misschien kunnen die hem helpen met nieuw materiaal. Wie weet.quote:Op maandag 26 december 2005 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent niet leuk meer.
Té ouderwetsch.
Kom eens met eigen materiaal.
Ik jat altijd alles van jouw...quote:Op maandag 26 december 2005 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent niet leuk meer.
Té ouderwetsch.
Slaap lekker Peet!quote:Op maandag 26 december 2005 03:37 schreef petre86 het volgende:
kommop man..
rellen!
ik ga zo plat
truste( minus de : W voor C
)
Eigen humor.. ook wel handigquote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik jat altijd alles van jouw...
maar ik moet toegeven, het begint een beetje gewoon te worden
Misschien moet ik DL zijn superhumor overnemen?![]()
origineel ook.....quote:Op maandag 26 december 2005 03:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik verneem zojuist dat hij écht nog bij pa- en malief woont. Misschien kunnen die hem helpen met nieuw materiaal. Wie weet.
Trusten gozer!quote:Op maandag 26 december 2005 03:37 schreef petre86 het volgende:
kommop man..
rellen!
ik ga zo plat
truste( minus de : W voor C
)
En dan op één of andere manier weet hij altijd het slechtste van anderen te kopieren, want ik heb nog niet één keer kunnen lachen om die gastquote:
Hoezo?quote:Op maandag 26 december 2005 03:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent niet leuk meer.
Té ouderwetsch.
Oude Toon Hermans grappen, alsof ieder persoon rond de 20 die kent.quote:Op maandag 26 december 2005 03:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik verneem zojuist dat hij écht nog bij pa- en malief woont. Misschien kunnen die hem helpen met nieuw materiaal. Wie weet.
In het echte leven ben ik heul grappig hoorquote:Op maandag 26 december 2005 03:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan op één of andere manier weet hij altijd het slechtste van anderen te kopieren, want ik heb nog niet één keer kunnen lachen om die gast
Genoeg materiaal over jouw?quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef zapsel het volgende:
[..]
Hoezo?
er is nog genoeg materiaal over jouw![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |