Dat zal het wel zijn. Zie ook vaak zoiets op het Hoogovens terrein als ik vanuit Amsterdam richting de Noord rijd . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef Gatalin het volgende:
Ja, het staat niet in de fik, ze zijn aan gas aan het affakkelen![]()
Ik zie het vanaf Schagen. Ik zag vorige week zelfs vlammen, dacht ik althans, maar het schijnt zo te horen. Dacht eerst: "Hé, maar er staan toch geen kassen in de Zijpe?"quote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef Black_Crow het volgende:
De hele lucht is Orange.
En de afstand tussen Callansoog en beverwijk is denk ongeveer 80 Km
Ik vraag me ook wel af wat al die bootjes er dan om heen doen.
Ik woon in Den Helder en heb affakkelen wel vaker gezien maar toch niet op deze mannier.
Soms lijkt het gewoon erg heftig zonder dat er iets aan de hand is. Hangt ook een beetje van de bewolking af.quote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef Black_Crow het volgende:
De hele lucht is Orange.
En de afstand tussen Callansoog en beverwijk is denk ongeveer 80 Km
Ik vraag me ook wel af wat al die bootjes er dan om heen doen.
Ik woon in Den Helder en heb affakkelen wel vaker gezien maar toch niet op deze mannier.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Gatalin het volgende:
Hier trouwens een gedeelte van het betreffende artikel uit het NHD
Uhhhhhhhhhhh artikel ff snel gelezen, en een klein beetje tot de conclusie gekomen dat ik ongeveer een uur voor jan lul met 2 slapende kinderen heb rond gereden langs de duinen van noord holland.quote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Gatalin het volgende:
Hier trouwens een gedeelte van het betreffende artikel uit het NHD
Ja, naar laserstralen van seagull sound zoekenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Black_Crow het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhh artikel ff snel gelezen, en een klein beetje tot de conclusie gekomen dat ik ongeveer een uur voor jan lul met 2 slapende kinderen heb rond gereden langs de duinen van noord holland.
Achteraf weet ik toch wel wat leukers rond middennacht.![]()
Ach, ik heb m'n pa er toen voor jan lul naar toegestuurdquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Black_Crow het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhh artikel ff snel gelezen, en een klein beetje tot de conclusie gekomen dat ik ongeveer een uur voor jan lul met 2 slapende kinderen heb rond gereden langs de duinen van noord holland.
Achteraf weet ik toch wel wat leukers rond middennacht.![]()
Waarom zie ik dan weer niets vanaf Langedijkquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie het vanaf Schagen. Ik zag vorige week zelfs vlammen, dacht ik althans, maar het schijnt zo te horen. Dacht eerst: "Hé, maar er staan toch geen kassen in de Zijpe?"
quote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef moussy het volgende:
[..]
hebben we voor jan lul in de rondte gereden
![]()
Ja maar dat verwacht je niet echt op 1e Kerstdagquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef ToXiCitY het volgende:
Dat je meederde schepen daar in de buurt ziet rondvaren is niet zo heel gek, het staat daar vol met platforms en die dingen krijgen een paar keer per week een supplier op bezoek. Ook varen er doordeweeks veel vissers.
idd. Aan dezelfde weg (nou ja, aan de A9 dan) is Corus gevestigd, heeft soms ook indrukwekkende vlammen op de schoorstenen staan!quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef Gatalin het volgende:
Ja, het staat niet in de fik, ze zijn aan gas aan het affakkelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |