Ik hou die turbo velgen ook fijn en als ik de auto dan ooit verkoop krijgt hij fijn die turbo velgen erbij.quote:Op maandag 26 december 2005 10:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
die zijn wel mooier dan die turbine dingen die je nu hebt![]()
dus ik zeg dat word een mooie slechte investering![]()
![]()
das woar, alleen was ik te lui alles om te zetten toen ik m'n vorige 155 inruildequote:Op maandag 26 december 2005 10:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hou die turbo velgen ook fijn en als ik de auto dan ooit verkoop krijgt hij fijn die turbo velgen erbij.
Alles wat je auto veranderd moet je gewoon het originele van bewaren zodat jiet teveel verlies maakt bij de verkoop van je auto
doenquote:Op maandag 26 december 2005 10:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n licht metaal oppoetsen geloof ik
Maar ik geloof dat mijn volgende salaris op gaat aan 2e hands 17" T5-R Velgen![]()
Ik heb nog niet geslapenquote:Op maandag 26 december 2005 10:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat was jij vroeg wakker eigenlijk, of heb je helemaal nog niet geslapen?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 10:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen
Ben op een feestje en zag een laptop liggen
quote:Op maandag 26 december 2005 10:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen
Ben op een feestje en zag een laptop liggen, de meeste liggen hier dood, of zijn een voetbal spelletje aan het doen ()
Heb je pics?quote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die jaZe zijn alleen zo godvers duur, maarja geld moet rollen enzo he
Uploadenquote:Op maandag 26 december 2005 11:02 schreef BoJo het volgende:
* BoJo luistert "zonder hummer ben je niets"![]()
ik Sky Radio waar voor de 86ste keer "Driving Home For Christmas" voorbij komtquote:Op maandag 26 december 2005 11:04 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: Paul Simon -You Can Call Me Al - You Can Call Me Al @ 128kbps - 14s of 4m38s (2643/3856)
Skyradioquote:Op maandag 26 december 2005 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik Sky Radio waar voor de 86ste keer "Driving Home For Christmas" voorbij komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |