bekendquote:Op maandag 26 december 2005 13:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti moet verplicht netjes opzitten.....![]()
familie geneuzel enzo.....![]()
Pie is allesbehalve een patserquote:Op maandag 26 december 2005 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan noemen jullie mij een patser![]()
dat bedoel ikquote:
Lekker, nu moet ik voor altijd de kerstgedachte associeren met een bejaarde vent die het grappig vind om z'n grafkop op internet te zettenquote:Op maandag 26 december 2005 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Die kale post constant foto's van zn blote reetNou, boeiend.
niks mis met flitspaal.nlquote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef Xtreem het volgende:
Weet er iemand of er flitspalen langs de A15 staan? Vertrouw flitspaal.nl niet zo
Ik heb hier geen muziekquote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Was in Sevenum: Born From Pain, 37 Stabwoundz, Arkangel (wat zijn die bagger geworden zeg) En nog een paar
En?quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef Fwnk het volgende:
zo dat was de taart.
Is-ie betrouwbaar & compleet?quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb hier geen muziekAlleen maar webcasts. Ik wil weer lekker Dillinger Escape Plan luisteren
Dus als die site zegt dat er geen palen staan langs de A15, en flitsservice e.d. geven geen mobiele controles, dan mag ik lekker planken?quote:Op maandag 26 december 2005 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja.
Alles gegevens worden door meerdere mensen gecontroleerd.
Ik heb zelf nog alle flitspalen in de regio hier afgegaan. Het is de site van eenbekende van me
nee, want dat is illegaalquote:Op maandag 26 december 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dus als die site zegt dat er geen palen staan langs de A15, en flitsservice e.d. geven geen mobiele controles, dan mag ik lekker planken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |