tis wel een Alfa automaat.quote:Op maandag 26 december 2005 13:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Selespeed werkt niet fijnheb er eens mee gereden en ik vond het maar niks.
ohja (je moet ook een jaar verder douwen als je de windows kalender gebruiktquote:
Ik ben juist blij dat ik die tijd heb gehadquote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zodadelijk ook, maar wordt gezellig, lekker met mn neefjes en nichtjes spelen(voordeel van verruit de oudste zijn
)
quote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja (je moet ook een jaar verder douwen als je de windows kalender gebruikt)
Ja dan moet ik gewoon werken.![]()
Ik heb hele leuk neefjes en nichtjes, vooral mn jongste nichtje is heel stoer maar ook lief. Als je haar zit te plagen gaat ze terug plagen, dan zeg ik altijd voor de grap dat ze me niet lief meer vind, dan komt ze op me af rennen en geeft me een hele dikke knuffel en laat niet meer losquote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik die tijd heb gehadOpzouten met die rotjong
Die foto van die gast die in z'n blote snikkel achter de PC zitquote:
Nuon?quote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]jammer, had je Alfa wel willen bekijken maar ik moet van half6 tot 00.30 weer het nieuwjaarsproject doen
![]()
En dan noemen jullie mij een patserquote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die foto van die gast die in z'n blote snikkel achter de PC zit....
*verdrongen*quote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die foto van die gast die in z'n blote snikkel achter de PC zit....
quote:
Kom nadat je het eten op hebt ff langs danquote:Op maandag 26 december 2005 13:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
word wachten tot 14 januari vrees ik voor je![]()
op een maandag zeker, zal ik lekker veel zin in hebben na een dag werkenquote:Op maandag 26 december 2005 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom nadat je het eten op hebt ff langs dan![]()
Nee ik dan, ik moet op maandag toch 00.30 werkenquote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
op een maandag zeker, zal ik lekker veel zin in hebben na een dag werken
maar wel 20 minutten reclame per uur en 3 van de 4 liedjes zijn kut. (met kerst zijn 5 van de 4 liedjes kut)quote:Op maandag 26 december 2005 11:09 schreef BoJo het volgende:
Ik ben in een rustige stemming en vind Skyradio altijd wel relaxt. Geen geouwehoer van DJs die veel te graag hun eigen stem horen![]()
jij werkt niet 5 dagen 8uurquote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee ik dan, ik moet op maandag toch 00.30 werken![]()
Nu echt?quote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is pookje wisselen en paps laten rijden![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar wel 20 minutten reclame per uur en 3 van de 4 liedjes zijn kut. (met kerst zijn 5 van de 4 liedjes kut)
Mogge
Klopt, daarom verdien ik ook mar 1/4e van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |