Sterf!quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef blue-eight het volgende:
Nee godverdomme! En alles leek zo goed te gaan. Nieuw vriendinnetje uitgenodigd om op eerste Kerstdag langs te komen. Kadootjes uitgewisseld. Glaasje champagne gedronken. Na wat gespeeld te hebben werd het tijd om beschermende maatregelen te nemen. Helaas bedacht mijn kleine vriend dat de beste bescherming bestond uit het laten hangen van zijn kopje. Tears from my eyes keep on falling.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef blue-eight het volgende:
Glaasje champagne teveel gedronken...
HahahahhahahahahHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef blue-eight het volgende:
Nee godverdomme! En alles leek zo goed te gaan. Nieuw vriendinnetje uitgenodigd om op eerste Kerstdag langs te komen. Kadootjes uitgewisseld. Glaasje champagne gedronken. Na wat gespeeld te hebben werd het tijd om beschermende maatregelen te nemen. Helaas bedacht mijn kleine vriend dat de beste bescherming bestond uit het laten hangen van zijn kopje. Tears from my eyes keep on falling.![]()
Zijn hoeren tijdens kerst in de aanbieding dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
HahahahhahahahahHAHAHAHHAHAHA
ik heb net wel geneukt. 6 keer zelfs.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Sterf!
Je bent een niet waard van het mannelijk geslacht te zijn.
Het is dat "Je moeder"-geintjes uit de mode zijn..quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zijn hoeren tijdens kerst in de aanbieding dan?
Die vind ik goorquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga altijd naar een spaanse, voor 50 euro
kut kachelquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga altijd naar een spaanse, voor 50 euro
Lekker voor je. Incapabele aap .quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef blue-eight het volgende:
Wow, jij bent stoer.quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
HahahahhahahahahHAHAHAHHAHAHA
ik heb net wel geneukt. 6 keer zelfs.
Idd. Die meid een beetje haar kerstcadeautje onthoudenquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef 5alvad0R het volgende:
[..]
Lekker voor je. Incapabele aap .
Tjonge, zoveel als jij zuip ik niet! ik snap het niet helemaal bijdequote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef badboynova het volgende:
wat is er tegenwoordig mis met een echte kaas kop met blauwe ogen en blond haar die graag bid voor een surinaamse regenwoud boom, niks toch laterz ik hoor weer een gebed aan komen :d
Ik tot dinsdag.quote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef Aequalitas het volgende:
Moet godverdomme nog tot donderdag wachten....![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |