Haast niemand kan mijn humor waarderen. Ik heb er zelfs bans voor gekregen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:03 schreef capibar het volgende:
ohjee, BMH is gefrustreert omdat niet iedereen zijn gevoel voor humor kan waarderen!![]()
Moge hij schreeuwend tot een einde komen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef Roi het volgende:
Vandaag naar Jesus Christ Superstar!
Ja bij hun twee wel, ik blijf grappig samen met jou.quote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef capibar het volgende:
gaat je gevoel voor humor achteruit als je teveel mariokart speelt ofzo?![]()
Nee want dan moet je een nummer intoetsen en die kutclown naait je altijdquote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef Gamedemon het volgende:
mmarsu bel eens 0909 - 0006 en zeg dat het antwoord pauper is en dat je haar een lekker wijf vind, dan kan ik vrolijk slapen zo
woon jij in de veluwequote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Moge hij schreeuwend tot een einde komen.
Lekker toch? Ik heb mijn kerstonbijt en stukje kerststaaf ook alweer achter mijn kiezen.quote:Op maandag 26 december 2005 11:27 schreef RaymanNL het volgende:
Kerst is echt één groot vreetorgasme
Check gisteren:
11.00-11.30:KERSTONTBIJT
12.30-13.00:KOFFIE MET GEBAK
14.00-17.00:NOOTJES EN CHIPS
17.30-19.00:KERSTAVONDETEN
19.00-19.30:TOETJE KERST AVOND ETEN
20.30-21.00:KOFFIE MET GEBAK
21.30-23.00:TOASTJES MET BRIE
Ziekelijk![]()
ik ontbijt niet vandaag , vanavond kerst dinerquote:Op maandag 26 december 2005 12:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik heb mijn kerstonbijt en stukje kerststaaf ook alweer achter mijn kiezen.
dat heb je he, met kinder speelgoedquote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die kleine neefjes en nichtjes die met de DS willen spelen![]()
-3 originaliteit.quote:Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat heb je he, met kinder speelgoed
Fucking hell, als er iets is waar ik niet tegen kan dan zijn het wel kleine neefjes of nichtjes die mijn console aan het mollen zijn. Christmas massacre is wat ze van me kunnen verwachten.quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi hoi! Tweede Kerstdag is een stuk rustiger dan de eersteTering, wat was het druk gister met de hele familie
Al die kleine neefjes en nichtjes die met de DS willen spelen
![]()
ik heb net mijn zelfgemaakte sushi achter de kiezenquote:Op maandag 26 december 2005 12:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lekker toch? Ik heb mijn kerstonbijt en stukje kerststaaf ook alweer achter mijn kiezen.
Dan neem je een rollade.quote:Op maandag 26 december 2005 15:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
Sushi is lekker als afwisseling. Eeuwig gourmetten met de kerst...![]()
Mag niet klagen als ik ergens te gast ben.quote:
Ben uiteindelijk maar mensen gaan wijsmaken dat ze geen zin meer hadden in hun toetje en maar aan mij moesten geven.quote:Op maandag 26 december 2005 16:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Uiteten met kerst is eeuwig zonde. Kost meer, krijg minder dan normaal gesproken in een restuarant.
Ik ga nu rosbief in rode wijn saus eten.quote:
Gister at ik duif, en de dag daarvoor konijn. Het is inderdaad wel geschikt ja vlees voor de kerst. Ineens iets heel anders op je bord, maar smaken deed het welquote:Op maandag 26 december 2005 18:46 schreef peristilius het volgende:
Ik ga nu rosbief in rode wijn saus eten.
Gisteren ree gegeten, kerst is goed voor een ding; VLEES!
Die ga ik nu eens proeven.quote:Op maandag 26 december 2005 18:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gister at ik duif, en de dag daarvoor konijn. Het is inderdaad wel geschikt ja vlees voor de kerst. Ineens iets heel anders op je bord, maar smaken deed het welen bij jou hoe was je rosbief?
![]()
We hebben geen gourmetsetquote:Op maandag 26 december 2005 19:41 schreef pkwarts het volgende:
Pak de gourmetset, sla je moeder er mee op het achterhoofd en gooi Fight Club erin.
ik heb vandaag bad santa gekeken, matige film maar wel hele leuke stukken er tussenquote:Op maandag 26 december 2005 19:39 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben we 6 topfilms gehuurt wil mn moeder eerste de slechtste kijken![]()
![]()
.
http://imdb.com/title/tt0348505/
Terwijl we ook Batman Begins, Fight Club, Ray, The Breakfast Club, The Ladykillers en een franse film hebben gehuurd![]()
Wij altijdquote:Op maandag 26 december 2005 15:55 schreef Chanty87 het volgende:
Wij gourmetten anders nooit hoor...
Werkenquote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, het gourmetten en steengrillen is ook weer achter de rug![]()
Kerst is nu helaas wel een beetje over voor mij, ik kan me gaan voorbereiden op weer 3 dagen werken op stage. Maar 3 dagen is best te doen![]()
ik zag net een blauwe mini cooper s en moest gelijk aan je denkenquote:Op maandag 26 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
GD![]()
![]()
Ja, Roy.. werken. Niet lachen!
Werkenquote:Op maandag 26 december 2005 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zag net een blauwe mini cooper s en moest gelijk aan je denken![]()
en ik moet ook werken hoor
tsja sommige mensen moeten werken voor hun geld he, en andere krijgen alles van hun pappie en mammiequote:
Ow ik vond Bad Santa wel tofquote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb vandaag bad santa gekeken, matige film maar wel hele leuke stukken er tussen
Jij doet alsof dat negatief is!quote:Op maandag 26 december 2005 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja sommige mensen moeten werken voor hun geld he, en andere krijgen alles van hun pappie en mammie
quote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij doet alsof dat negatief is!
En ik verdien mijn geld gewoon... sort of.
quote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Pappie wil je alsjeeeebliiiiieft een Nintendo DS kopen?"
Sowwyquote:
Bij mij ging dat eigenlijk wel zoquote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
De rosbief was ook heerlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Eetze, mijn gourmet was lekker.
Ik leen nooit geld... Ik ben altijd degene die geld uit moet lenen aan anderen, of ik het doe is een tweede want ik heb nogal een slechte ervaring met lenen.quote:Op maandag 26 december 2005 21:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
De rosbief was ook heerlijk.
En ik moet mijn moeder al heel lief aankijken als ik een tientje wil lenen.
Ik krijg al een half jaar 5 euro van een gast, maar ik zal hem krijgen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik leen nooit geld... Ik ben altijd degene die geld uit moet lenen aan anderen, of ik het doe is een tweede want ik heb nogal een slechte ervaring met lenen.
als voorgerecht he, als hoofdgerecht natuurlijk stuffed turkey, en als nagerecht ijs en bonbons en nog meer dingen, ohja het tweede voorgerecht was zalm in bladerdeegquote:
Sloeg jouw vader je veel? Of ben je te hard gevallen?quote:Op maandag 26 december 2005 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou nou zeg, wat een agressie weer, kan je niet eens met wat leukers komen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Sloeg jouw vader je veel? Of ben je te hard gevallen?
Mijn inspiratie raakt op.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou nou zeg, wat een agressie weer, kan je niet eens met wat leukers komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |