Jij bent gemeenquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze voor jou in de herhaling![]()
Ik waarschuw je wel
Ha ha![]()
Ow nou heb het zachtjes gedaan hoorquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig niet te hard... want er zijn er al bij die tegen de slaap vechtenwelkom terug
![]()
SSssstttttt, niet te hard gillenquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
Ik zou nog even komen gillendus bij deze
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, elke studentenvereniging heeft er een, onder auspiciën vd senaat. Want leden moeten geroyeerd kunnen worden bij "negatief opvallend" gedrag.quote:Op maandag 26 december 2005 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
LOLMaar een ballotage-commissie hebben ze wel. (En nee, ik ben geen lid (geweest))
Toch niet staan karaoken vanavond he?quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow nou heb het zachtjes gedaan hoor![]()
komt bijna geen geluid meer uit![]()
Whahahaquote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesdan weet ik ze ook te verzinnen, meer van mijn nivo
![]()
Jij gaat mij waarschuwenquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze voor jou in de herhaling![]()
Ik waarschuw je wel
Ha ha![]()
Dit schrééuwt om een apart topicquote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukken)
quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukken)
Ook bij opvallend irritant gedrag?quote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke studentenvereniging heeft er een, onder auspiciën vd senaat. Want leden moeten geroyeerd kunnen worden bij "negatief opvallend" gedrag.
En je hield zo van puzzeltjesquote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesdan weet ik ze ook te verzinnen, meer van mijn nivo
![]()
Sssssst niet zo hard!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was even verbijsterd van haar zwakke reactiequote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..![]()
slaap lekker cuall en tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard!De baby ligt te slapen en Tanja is heel even een sigaretje roken in de tuin!
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En je hield zo van puzzeltjeswas een moeilijke hé
geef nou maar toe![]()
tja......................![]()
AAAAAAAAAAAAAAAHH!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow dacht al wie ligt daarquote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard!De baby ligt te slapen en Tanja is heel even een sigaretje roken in de tuin!
Ik vóel gewoon een nieuw ondertiteltje opkomenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik was even verbijsterd van haar zwakke reactie![]()
Ik denk dat zij een goed muze zou zijn voor dit forum: iemand die zodanig het bloed onder je nagels vandaan weet te halen, dat je uit pure frustratie je nagels gaat knippen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |