Ha SuperMomquote:
Uit principe lees ik het AD nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Is het trouwens al bekend of Dido en Roel in het AD hebben gestaan, of nog komen?
Nee, ik heb er behalve in dat intervieuw nog niks over gelezen, zal dinsdag dan wel komenquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Is het trouwens al bekend of Dido en Roel in het AD hebben gestaan, of nog komen?
De Telegraaf was veelste druk met het controleren of het wel eerlijk ging allemaalquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uit principe lees ik het AD niet![]()
Dat denk ik dan ook wel ja.quote:Op maandag 26 december 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ik heb er behalve in dat intervieuw nog niks over gelezen, zal dinsdag dan wel komen
Ik heb antwoorden van je gezien dat ik me, inlevende in het slachtoffer, stierf onder jouw medogenloze priemprikken. En dat voelde niet prettig.quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vlijmscherp? Valt wel mee toch![]()
Ja dat was echt een kutstukje, met een hele kleine foto van Joost, om wie het in feite draaide.quote:Op maandag 26 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Telegraaf was veelste druk met het controleren of het wel eerlijk ging allemaal
In het AD (mijn principes liggen op dat gebied niet zo zwaar) stond ook niet veel meer hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was echt een kutstukje, met een hele kleine foto van Joost, om wie het in feite draaide.
Aiaiai... moet ik me met terugwerkende kracht toch nog schuldig gaan voelenquote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb antwoorden van je gezien dat ik me, inlevende in het slachtoffer, stierf onder jouw medogenloze priemprikken. En dat voelde niet prettig.![]()
Hier gewoon bij de deurquote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef cuall het volgende:
Waar is de verjaardagskalender gebleven?
We gaan door tot we aan het gaatje zijn...quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
hoelang gaan jullie nog door... jullie weten dat het al is afgelopen?
Kwam hij er dus nóg bekaaider vanafquote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het AD (mijn principes liggen op dat gebied niet zo zwaar) stond ook niet veel meer hoor.
Ergens op pagina 5 een klein stukje met fotootje: Joost winnaar big brother.
WC deuren. Verbazingwekkend hoe vaak die daar hangt.quote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef cuall het volgende:
Waar is de verjaardagskalender gebleven?
Hier eerst ook, maar dan keek ik er gewoon nog steeds niet op :quote:
Wij zijn van die WO II-veteranen, na vijftig jaar duiken we op een Indonesisch eilandje op, geweer in de aanslag.quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
WC deuren. Verbazingwekkend hoe vaak die daar hangt.![]()
Wie zegt dat?quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
Die kans zit er dik in ja. Ik ben benieuwd of die al een contract heeft aangeboden gekregen voor bij de tv... hij lijkt me geknipt als showmaster.quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef cuall het volgende:
In de Gelderlander stond een aardig groot stuk, maar goed dat zal ook komen doordat Joost uit Nijmegen komt
Een vd mooiste dingen in dit leven (en ik heb een heel leven geleid en geleden afgelopen drie dagen)quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aiaiai... moet ik me met terugwerkende kracht toch nog schuldig gaan voelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |