quote:
Op maandag 26 december 2005 13:07 schreef Neverstop het volgende:Dat had ik ook bedacht, als je echter hier naar kijkt lijkt het er weer op dat als je gewoon aan de 3 punten hebt voldaan je verzekerd bent van een plek.
[..]
Hieruit valt dus te lezen dat als je aan de 3 punten hebt voldaan, je definitief bent ingeschreven en als je het 1e stuk leest ben je binnen als je daadwerkelijk bent ingeschreven.
Erg onduidelijk beschreven.
Ik ben het met je eens dat het onduidelijk geschreven is. Maar ik denk dat er niet in alledrie de zinnen hetzelfde staat:
quote:
Bovenin staat:
"De overheid wil slechts een beperkt aantal studenten in het beeldend kunstonderwijs toestaan. Daarom kan een beperkte groep daadwerkelijk worden ingeschreven."
Vervolgens staat er dit:
"Pas wanneer je aan alle ondervermelde voorwaarden hebt voldaan, kun je worden ingeschreven."
En helemaal onderaan:
"Indien aan alle genoemde voorwaarden is voldaan ben je definitief ingeschreven."
Bovenin staat dat de inschrijving beperkt is. In het midden staat dat je aan de 3 voorwaarden eronder moet voldoen (er staat ook, "kun je worden ingeschreven" en niet "wordt je ingeschreven"). Maar in de onderste regel staat dat als aan
alle genoemde voorwaarden is voldaan, dan ben je ingeschreven. De genoemde voorwaarden in de brief zijn dus: de 3 voorwaarden waar je zelf aan moet voldoen maar ook de voorwaarde waar je zelf geen invloed op hebt, namelijk: er moet nog plaats zijn (door overheid bepaald). Dus eigenlijk lees ik het als vier voorwaarden, waarvan je zelf aan 3 moet voldoen en bij de 4e moet je een beetje geluk hebben.