en molukkers?quote:Op zondag 25 december 2005 21:46 schreef tonks het volgende:
Moslims vieren geen kerst
Erachter aan rennen gebeurde in een reflex, ging allemaal heel snel... Achteraf ga je nadenken wat er kan gebeuren als je zo'n mongool te pakken krijgt.quote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Thomas B. het volgende:
Goed trouwens dat je er zo achteraan bent gegaan! Kut dat je 'm niet te pakken hebt gekregen...
idd... maar je moest 's weten hoeveel mensen op zo'n moment aan de grond genageld staan en geen fuck durven uit te voeren. Goed bezig dusquote:Op zondag 25 december 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Erachter aan rennen gebeurde in een reflex, ging allemaal heel snel... Achteraf ga je nadenken wat er kan gebeuren als je zo'n mongool te pakken krijgt.
Ik vermoed van wel, als was het me dat wel waard geweest. Ik had overigens ook in het ziekenhuis kunnen zitten...quote:Op zondag 25 december 2005 21:50 schreef longinus het volgende:
Jammer dat je die gozer niet te pakken kreeg, maar aan de andere kant had je nu op het bureau gezeten.
Of in het restaurant...quote:Op zondag 25 december 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, als was het me dat wel waard geweest. Ik had overigens ook in het ziekenhuis kunnen zitten...
Dat ook idd....quote:
alsof het met kerst erger is dan normaal . . .hypocrisyquote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef Godlike02 het volgende:
> KLB!!![]()
Of zat er nog een vraag aan vast?![]()
Nee inderdaad klote, zeker met kerst.
Oud vrouwtje is lekker makkelijk scoren, Mens heeft een traum van hier tot japan en gaat nooit meer alleen de straat op![]()
Dat soort gasten moeten echt is aangepakt worden
Sorry, maar ik moest het ff kwijt....quote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef Godlike02 het volgende:
> KLB!!![]()
Of zat er nog een vraag aan vast?![]()
Nee inderdaad klote, zeker met kerst.
Oud vrouwtje is lekker makkelijk scoren, Mens heeft een traum van hier tot japan en gaat nooit meer alleen de straat op![]()
Dat soort gasten moeten echt is aangepakt worden
Een verrekes snelle idd, want mij eruit rennen is nog niet zo'n kunst. Maar flugelmannetje en die andere kerel zijn 'm ook kwijtgeraakt....quote:Op zondag 25 december 2005 21:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
Kortom, je bent eruit gerent door een junk
Gevoelsmatig wel.quote:Op zondag 25 december 2005 21:58 schreef Asics het volgende:
[..]
alsof het met kerst erger is dan normaal . . .hypocrisy![]()
of op je insteken met een hiv naaldquote:Op zondag 25 december 2005 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou gewoon door hebben gegeten, voor hetzelfde geld stak/schoot die junk me neer. Die heeft toch niets te verliezen.
Of op het bureau, alwaar boze agenten je uitleggen dat een aanklacht voor zware mishandeling tegen je is ingediend door de junk in kwestie, die het niet kon waarderen dat ie getackeld werd. Fijne kerst!quote:Op zondag 25 december 2005 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel, als was het me dat wel waard geweest. Ik had overigens ook in het ziekenhuis kunnen zitten...
Dat bedoel ik dus....quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel.
Grow up en kijk hoe de wereld in elkaar steekt.
Zelfs oorlogen worden stil gelegd met kerst![]()
85 jaar geleden wel nog jaquote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
Gevoelsmatig wel.
Zelfs oorlogen worden stil gelegd met kerst![]()
dus de wereld steekt in elkaar zoals jij die gevoelsmatig ervaartquote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig wel.
Toch ben ik het er wel mee eens dat 'gevoelsmatig' de kerstdagen een tijd zijn dat je juist een niet met criminele zaken bezig moet zijn. Van oudsher is het toch dé tijd van 'vrede op aard' en ander geneuzel. Op de één of andere manier kwam het bij mij toch harder aan juist ómdat het kerst is. Die vrouw had een gezellige dag gehad bij haar gezin en dan gebeurt dit....quote:Op zondag 25 december 2005 22:11 schreef Asics het volgende:
[..]
dus de wereld steekt in elkaar zoals jij die gevoelsmatig ervaart
grow up !!!![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het topic 3x doorgelezen voor ik begreep dat TS vrouwelijk is, en daardoor begreep wat Flugelmannetje is..
Ik moest eigelijk een beetje aan een bacoboy denken.
En ik vind dat als mensen het met kerst ineens wel kunnen dat ze het de rest van het jaar ook maar moeten kunnen en anders is dat hypocriet.quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch ben ik het er wel mee eens dat 'gevoelsmatig' de kerstdagen een tijd zijn dat je juist een niet met criminele zaken bezig moet zijn. Van oudsher is het toch dé tijd van 'vrede op aard' en ander geneuzel. Op de één of andere manier kwam het bij mij toch harder aan juist ómdat het kerst is. Die vrouw had een gezellige dag gehad bij haar gezin en dan gebeurt dit....
lolquote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het topic 3x doorgelezen voor ik begreep dat TS vrouwelijk is, en daardoor begreep wat Flugelmannetje is..
Ik moest eigelijk een beetje aan een bacoboy denken.
Dacht je dat??, ik wel toevalligquote:Op zondag 25 december 2005 21:46 schreef tonks het volgende:
Ik weet vrij zeker dat er ook met kerst gewoon doden vielen in WOII hoor... En ik weet nog veel zekerder dat moslims in irak bijvoorbeeld zich helemaal geen kont aantrekken van kerst.quote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
62 jaar geleden ook nog
En nu ook nog
In de OP stond al vermeld dat het voor dat vrouwtje nog het ergste was. En ja, ik trek 't me aan. Het vrouwtje stond te trillen als een rietje en huilde behoorlijk hard. En dat maakt me woest. Een hulpeloze vrouw beroven... En door dát gevoel is idd mijn kerstdiner bedorven....quote:Op zondag 25 december 2005 22:22 schreef drugsgebruiker het volgende:
Wat een nutteloos kutverhaal. Alsof criminelen met kerst rekening houden. Je wekt ook enorm de indruk dat het vooral kut is dat jouw sfeer verziekt is en dat het erge is dat het nu kerst is. Beetje simpel romantiserend verhaal. Jammer...
Als ik dan op de FP lees dat een 20 jarige knul dood is geslagen onder de ogen van zijn vriendin... Tja, kwestie van relativeren.
Ik weet 100% zeker dat er staakt het vuren was met kerst 1944.quote:Op zondag 25 december 2005 22:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat er ook met kerst gewoon doden vielen in WOII hoor... En ik weet nog veel zekerder dat moslims in irak bijvoorbeeld zich helemaal geen kont aantrekken van kerst.
Ach, ik ben drie keer overvallen. Vertel mij wat. En een vriendin van mij is 4 weken geleden doodgeschoten. Ik zeg niet dat je ze niet mag openen, maar ik ben zo snel niet meer onder de indruk. Ik heb vooral zoiets van 'This is the real world'. Ik snap best dat het koud op je dak komt vallen, en dan maakt het net allemaal wat meer indruk. Dus ik begrijp het best. Maar ik ben single met kerst, da's pas kut.quote:Op zondag 25 december 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de OP stond al vermeld dat het voor dat vrouwtje nog het ergste was. En ja, ik trek 't me aan. Het vrouwtje stond te trillen als een rietje en huilde behoorlijk hard.
En dat verhaal van de FP heb ik ook gelezen, diep triest... Had mezelf overigens niet gerealiseerd dat je hier geen topics mag openen als er niemand bij is doodgegaan
Dat had ik dus ook...quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef veldmuis het volgende:
ja je kan niet vreten en vechten tegelijk hequote:Op zondag 25 december 2005 22:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er staakt het vuren was met kerst 1944.
Ook weet ik dat de amerikanen ook niet vechten met kerst in de huidige oorlogen.
En irakezen zijn over het algemeen moslims die geen kerst vieren
sja maar jij bent ook een drugsgebruiker dus daar hoeven we geen medelijden mee te hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 22:30 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
Ach, ik ben drie keer overvallen. Vertel mij wat. En een vriendin van mij is 4 weken geleden doodgeschoten. Ik zeg niet dat je ze niet mag openen, maar ik ben zo snel niet meer onder de indruk. Ik heb vooral zoiets van 'This is the real world'. Ik snap best dat het koud op je dak komt vallen, en dan maakt het net allemaal wat meer indruk. Dus ik begrijp het best. Maar ik ben single met kerst, da's pas kut.
Nederlandse moslims doen aan kerstquote:Op zondag 25 december 2005 21:46 schreef tonks het volgende:
dat was toch in 1915, toen had de oorlog kunnen eindigen maar dat mocht niet van de geallieerden.quote:Op zondag 25 december 2005 22:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik ken ook verhalen van loopgraven in WO1 waar ze gezellig bij elkaar op de bij elkaar op de borrel gingen met kerst... weet niet of het waar is
Waar is yvonne?
Ik kan mezelf voorstellen dat je je eigen referentiekader hebt. En dat een verhaal als dat van mij je niet veel meer doet...quote:Op zondag 25 december 2005 22:30 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
Ach, ik ben drie keer overvallen. Vertel mij wat. En een vriendin van mij is 4 weken geleden doodgeschoten. Ik zeg niet dat je ze niet mag openen, maar ik ben zo snel niet meer onder de indruk. Ik heb vooral zoiets van 'This is the real world'. Ik snap best dat het koud op je dak komt vallen, en dan maakt het net allemaal wat meer indruk. Dus ik begrijp het best. Maar ik ben single met kerst, da's pas kut.
Huidige oorlogen = irak en afghanistan neem ik aan? Daar rijden op dit moment ook gewoon patrouilles rond en heerst gewoon dezelfde waakzaamheid als op andere avonden hoor...quote:Op zondag 25 december 2005 22:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat er staakt het vuren was met kerst 1944.
Ook weet ik dat de amerikanen ook niet vechten met kerst in de huidige oorlogen.
En irakezen zijn over het algemeen moslims die geen kerst vieren
Dat is nog steeds geen aanvallen.quote:Op zondag 25 december 2005 22:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Huidige oorlogen = irak en afghanistan neem ik aan? Daar rijden op dit moment ook gewoon patrouilles rond en heerst gewoon dezelfde waakzaamheid als op andere avonden hoor...
Ik zou net zo makkelijk mijn troepen met kerst laten aanvallen. Misschien juist dan. Maar goed dat ik geen opperbevelhebber benquote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen aanvallen.
Staakt het vuren betekend dat ze niet zullen aanvallen.
Ze zullen zich zelf altijd verdedigen wat uiteraard geheel logisch is.
Je bedoelt dat het wél een kunst is om jou eruit te rennen, toch?quote:Op zondag 25 december 2005 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een verrekes snelle idd, want mij eruit rennen is nog niet zo'n kunst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |