precies en toen was het concert al lang en breed uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch een speciale rollerkaart voor hebben gekocht
quote:Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.
Precies, daar gaat het om. Ik had al een hele tijd uitgekeken naar dit concert, en ik had een top-avond.quote:NUMB, prachtig, voelde de bassen door mijn buik dreunen, heerlijk, prachtig, ik heb genoten.
En waarom niet als ik het vragen mag? Ik vind het namelijk een prima plaat. Ik kan me best voorstellen dat verstokte fans van het oude materiaal de nieuwe plaat minder goed vinden of er nog aan moeten wennen, maar dat wil toch niet zeggen dat 'Third' een slechte plaat is? En smaken verschillen he? Wat de een super vindt, vindt de ander niks aan. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef kodama het volgende:
waarom nou niet gewoon zeggen dat het een slechte plaat is, want dat is 3, of de leak is gewoon kut maar wat er is gelekt kan je geen goede plaat vinden, kan niet.
grappig dat sommige nummers anders heten. Wicca was toch echt "Silence". Naja, misschien heet het op de uiteindelijke cd ook wel Wicca. Wie zal het wetenquote:
De nummers op de playlist zijn volgens mij nog oude werktitels. Silence heet wel silence op de cd namelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef djmarshal het volgende:
[..]
grappig dat sommige nummers anders heten. Wicca was toch echt "Silence". Naja, misschien heet het op de uiteindelijke cd ook wel Wicca. Wie zal het weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |