Nope. Nog niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand al een bootlegje ontdekt/gevonden/gemaakt?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand al een bootlegje ontdekt/gevonden/gemaakt?
Omdat je het er niet mee eens bent?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Stofje het volgende:
.., waardeloze recensie in de Volkskrant en in het Parool.
Ja, omdat het nogal duidelijk is dat die recensenten de nieuwe cd nog niet (goed) kennen. Zij schetsen beiden het grote verschil tussen oud en nieuw werk, zij schetsen dat het verschil voelbaar was in de zaal. Ik vond dat oud en nieuw uitstekend in elkaar geïintegreerd waren en dat het nieuwe album wel degelijk een mooi vervolg is op het oude werk.quote:
Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, omdat het nogal duidelijk is dat die recensenten de nieuwe cd nog niet (goed) kennen. Zij schetsen beiden het grote verschil tussen oud en nieuw werk, zij schetsen dat het verschil voelbaar was in de zaal. Ik vond dat oud en nieuw uitstekend in elkaar geïintegreerd waren en dat het nieuwe album wel degelijk een mooi vervolg is op het oude werk.
Dus ja, ik ben het niet met de recensies eens, maar met reden dus..
precies en toen was het concert al lang en breed uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch een speciale rollerkaart voor hebben gekocht
quote:Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.
Precies, daar gaat het om. Ik had al een hele tijd uitgekeken naar dit concert, en ik had een top-avond.quote:NUMB, prachtig, voelde de bassen door mijn buik dreunen, heerlijk, prachtig, ik heb genoten.
En waarom niet als ik het vragen mag? Ik vind het namelijk een prima plaat. Ik kan me best voorstellen dat verstokte fans van het oude materiaal de nieuwe plaat minder goed vinden of er nog aan moeten wennen, maar dat wil toch niet zeggen dat 'Third' een slechte plaat is? En smaken verschillen he? Wat de een super vindt, vindt de ander niks aan. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef kodama het volgende:
waarom nou niet gewoon zeggen dat het een slechte plaat is, want dat is 3, of de leak is gewoon kut maar wat er is gelekt kan je geen goede plaat vinden, kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |