abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33415487
uit de Stentor:
quote:
Deventernaar overlijdt na ruzie
25 DECEMBER 2005 - DEVENTER - Een 20-jarige Deventenaar is in Kerstnacht zodanig hard op zijn hoofd geslagen dat hij later in het Deventer Ziekenhuis aan zijn verwondingen bezweek. Hij had ruzie gekregen met drie jongens die nog worden gezocht.

De jongen liep in de nacht van zaterdag op zondag tegen half vier met zijn vriendin op de Gedempte Gracht toen hij het aan de stok kreeg met drie jongens die zich volgens zijn vriendin agressief hadden gedragen.Ze liepen toen in de richting van het Churchillplein. Het meisje verklaarde nog geprobeerd te hebben de ruzie te sussen.

Op de hoek van de Verzetslaan (achter de schouwburg) trof een surveillerende politieman met meisje aan op het trottoir naast haar fiets. De jongen werd per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De jongeman was echter zo ernstig gewond, dat hij daar later in de nacht aan is overleden.

Het signalement van de drie jongens luidt: leeftijd tussen de 16-18 jaar, lengte van twee jongens tussen de 1.65-1.70 m, beiden donker gekleed en de derde jongen ca. 1.80 m lang en een smal postuur. Hij droeg een lange zwarte jas. Na het incident liepen ze verder de Verzetslaan in.

De politie heeft inmiddels een groot rechercheteam samengesteld die deze zaak onderzoekt. Men wil graag in contact komen met mensen die getuige zijn geweest van de ruzie, danwel over informatie beschikken die met dit misdrijf verband houdt. Hiervoor kan contact opgenomen worden met de politie via het telefoonnummer 0900-8844.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 26 december 2005 @ 15:24:44 #127
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_33415602
Een hoop verontwaardige reacties als het vermoeden geopperd wordt dat het weer kut Marokkanen betreft, en als uiteindelijk weer eens blijkt dat het vermoeden juist is zit heel Links Knuffel Nederland opeens weer te breien bij de open haard.

[ Bericht 1% gewijzigd door pieter_pontiac op 26-12-2005 15:29:55 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  maandag 26 december 2005 @ 15:35:54 #128
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33415862
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:24 schreef pieter_pontiac het volgende:
Een op vrontwaardige reacties als het vermoeden geopperd wordt dat het weer kut Marokkanen betreft, en als uiteindelijk weer eens blijkt dat het vermoeden juist is zit heel Links Knuffel Nederland weer te breien bij de open haard.
Verklaar je nader?

Daarnaast waarom wil jij zo graag alle Marokkanen hierop aanspreken? Iedereen ook linkse geitenwollensokken boomknuffelaars walgen van deze klootzakken en dan kan je wel alle Marokaanse en Turkse medelanders erop aanspreken, maar wat bereik je daarmee? Is daarmee straks dit incident daarmee opgelost? Volgens mij kotsen heel veel Turken en Marokanen hier ook op. Het is onterecht om dan juist die onschuldige mensen ook in een kwaad daglicht te stellen.
pi_33416033
Als duidelijk blijkt dat 9 van de 10 keer bij een dergelijk incident met dodelijk afloop de daders allochtonen blijken te zijn dan vind ik het walgelijk als men juist het probleem niet eens ter discussie wilt stellen maar nog liever anderen van fascisme oid wilt betichten.

Het heeft wel degelijk zin om alle Marokkanen of alle Turken hierop aan te spreken.
Zij hebben als gemeenschap ook hun verantwoordelijkheid.
  maandag 26 december 2005 @ 15:52:53 #130
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33416219
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:43 schreef Vitalogy het volgende:
Als duidelijk blijkt dat 9 van de 10 keer bij een dergelijk incident met dodelijk afloop de daders allochtonen blijken te zijn dan vind ik het walgelijk als men juist het probleem niet eens ter discussie wilt stellen maar nog liever anderen van fascisme oid wilt betichten.

Het heeft wel degelijk zin om alle Marokkanen of alle Turken hierop aan te spreken.
Zij hebben als gemeenschap ook hun verantwoordelijkheid.
Er op aanspreken en als gemeenschap ter verantwoording stellen, prima.

Maar niet de onschuldige Marokkanen en Turken in een kwaad daglicht stellen. Je moet dat van elkaar scheiden vind ik.

Stel je nu eens voor, als jijzelf een Turk of Marokaan was.. wat zou jij doen? Hoe zou jij je nu voelen? Als mensen jouw uitkotsen, door daden begaan door een ander. Ik doe daar niet aan mee.
pi_33416715
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef Kluupkluup het volgende:
uit de Stentor:
[..]
Walgelijk dat omwille van de politieke correctheid een vaag signalement van de daders wordt vrijgegeven, dat in feite het opsporingsbericht volkomen nutteloos maakt.

Het is nu zoeken naar een speld in een hooiberg.
Laat de politie het maar opknappen: ze moeten van de burgers geen hulp verwachten als een redelijk signalement te veel gevraagd is.
  maandag 26 december 2005 @ 16:22:05 #132
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33416816
ik moet er nog steeds aan denken. vanavond ga ik, net als velen hier, gezellig stappen met vrienden en vriendinnen. lekker feesten, gek doen en morgenvroeg glimlachend na een leuke avond wakker worden.

ergens 70 km van mij vandaan zal dus een huilend meisje zijn die vraagt "waarom mijn vriend". een stel ouders die zich geen raad meer weet nu hun kostbaarste bezit is afgepakt en een stel vrienden die denkt: "waren wij er maar bij dan was er misschien niks gebeurd..."

is denk ik niet helemaal wat er word bedoeld met de "kerstgedachte"
pi_33416839
quote:
Op maandag 26 december 2005 12:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe komt men erbij dat het allochtonen zijn? Datb staat nergens in dit topic, danwel in nieuwsberichten over deze zaak..
Het kunnen ook best een stel dronken boeren zijn inderdaad. In elk geval een stel figuren die de rest van hun leven opgeborgen dienen te worden in een sterk versoberde cel, maar na 5 maanden in een viersterrenhotel weer op straat zullen staan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33418233
RIP jonge plaatsgenoot Die hufterige hersenloze daders moeten flink gestraft worden!
pi_33418610
quote:
Op zondag 25 december 2005 20:53 schreef maikelsp het volgende:
Klopt, als ik denk dat het degene is die ik denk, dan is het al de 2e grote tegenslag voor die familie
Erg triest ja. Zeker voor de familie.
(het lijkt vaak wel of ellende niet alleen komt wat dat betreft)
Ik kende de jongen niet persoonlijk, maar heb hem vroeger op basisschoolleeftijd ook wel als jochie rond zien lopen net als z'n broers.

Ik hoop (misschien wel tegen beter weten in ) dat de daders nog een greintje fatsoen in hun binnenste hebben en zichzelf zullen melden bij de politie als ze horen wat ze hebben aangericht. En ik mag hopen dat ze dan naast een passende straf van justitie ook hun hele leven zwaar gebukt mogen gaan onder hun daad.
Een zoon, broer en vriend is op veel te jonge leeftijd uit het leven ontrukt, zoveel leed wens je niemand toe.
pi_33419167
Snap de ophef niet zo.
Het is pas de 225 ste moord dit jaar.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33419353
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:37 schreef lionsguy18 het volgende:
Snap de ophef niet zo.
Het is pas de 225 ste moord dit jaar.
Zo poe poe wat ben jij stoer zeg.
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_33419491
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:50 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Zo poe poe wat ben jij stoer zeg.
Het is wel de trieste waarheid natuurlijk. De zoveelste moord alweer dit jaar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33420543
Het was werkelijk de 225 ste moord.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  maandag 26 december 2005 @ 20:07:29 #140
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33420690
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:00 schreef lionsguy18 het volgende:
Het was werkelijk de 225 ste moord.
ja, maar bij die statistieken worden ook criminele afrekeningen betrokken en andere moorden waarbij slachtoffer misschien niet geheel onschuldig was.

dit is een simpele ziel die na een avondje stappen met zijn vriendin wordt doodgemept door 3 kansloze paupers
pi_33421383
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef MakeLoveNow het volgende:

dit is een simpele ziel die na een avondje stappen met zijn vriendin wordt doodgemept door 3 kansloze paupers
Inderdaad, schrok eigelijk ook wel van dit bericht. Ben zelf afgelopen zomer in elkaar gemept. Ook door 3 allochtonen. Liep gewoon over straat, krijg opmerking naar mn hoofd. Paar seconden later lig ik, na 1 klap op m'n gezicht, knock-out op straat. Ook flink had met m'n hoofd op de grond geslagen dus heel mijn gezicht in puin. Voor het zelfde geld was ik ook niet "wakker" geworden. Kan er nog steeds niet bij dat sommige mensen zoiets doen, ze hebben echt geen idee van de gevolgen!

Maar goed kan mij niet voorstellen dat ze die jongens niet meer vinden, die vriendin kon schijnbaar een goeie beschrijving geven? Nou hop, compositietekening maken en vol aan op NOS journaal, langs scholen enz. Die jongens zitten ws. nu ook te schuilen thuis met kerst, zou mijn kop ook niet meer op straat durven te laten zien. Maar toch, op zo'n moment geef je jezelf toch aan? ik zou me zoooo schuldig voelen. Onbegrijpelijk!
pi_33421796
Waren het allochtonen?
JOHNNY HEITINGA
  maandag 26 december 2005 @ 21:28:17 #143
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_33422581
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef Camplo het volgende:
Waren het allochtonen?
Zullen we zien eenmaal ze opgepakt zijn. Als ze het land worden uitgeschopt waren het inderdaad "allochtonen"..
waarschijnlijk wel
pi_33422776
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:28 schreef HokkePok het volgende:

[..]

Zullen we zien eenmaal ze opgepakt zijn. Als ze het land worden uitgeschopt waren het inderdaad "allochtonen"..
Het land uit geschopt in Nederland denk je dat was het maar waar !
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  maandag 26 december 2005 @ 21:39:32 #145
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_33422899
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Het land uit geschopt in Nederland denk je dat was het maar waar !
Criminele buitenlanders worden wel degelijk het land uitgezet..
waarschijnlijk wel
pi_33422951
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef HokkePok het volgende:

[..]

Criminele buitenlanders worden wel degelijk het land uitgezet..
Hoe laat begint dat?
pi_33423056
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:28 schreef Gelderland het volgende:

[..]

het is niet zwart maker van buitenlanders het is erop wijzen dat het geen 'toeval' meer is dat dit gebeurd dóór buitenlanders. Dus dat het alweer een bevestiging is van de vooroordelen..... dát is het....
Je hebt gelijk, maar dat mag je niet zeggen, anders worden de SP'ers, de GL'ers, en de PvdA'ertjes, also known as de geite(n)wollensokkenbrigade, a.k.a. de allochtonenknuffelaars weer boos, en daar zijn er hier een hééééééééleboel van. Die willen / durven / kunnen de waarheid niet aan.
pi_33423147
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:46 schreef progrock het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar dat mag je niet zeggen, anders worden de SP'ers, de GL'ers, en de PvdA'ertjes, also known as de geite(n)wollensokkenbrigade, a.k.a. de allochtonenknuffelaars weer boos, en daar zijn er hier een hééééééééleboel van. Die willen / durven / kunnen de waarheid niet aan.
Ik hoor zat verhalen van vechtpartijen tussen nederlanders
Ik denk eerder dat jij die waarheid niet aankunt en liever naar anderen wijst.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 26 december 2005 @ 21:54:56 #149
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_33423265
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:46 schreef progrock het volgende:

[..]

Meneer is bang voor PVDA stemmers
waarschijnlijk wel
pi_33428440
Overigens vind ik dat als zij zichzelf aangeven het alleen een hoop tijd bespaart voor de politie, maar de daders verdienen er zeker geen krediet mee. Ik mag aannemen dit verhaal landelijk wel bekend is, en zeker daar in de omgeving, dus ondanks Kerst tijd zat gehad om jezelf aan te geven. Ze hullen zich dus in stilzwijgen. Hopelijk krijgen we alleen weer niet dat gekibbel over wie de fatale stoot/slag/schop heeft gegeven. Als niemand dat wil vertellen brommen ze allemaal maar lekker lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')