Het gebeurde aan de centrumkant van het station...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Een vreselijke buurt trouwens, daar achter het station in Deventer
Dat heeft ook met financiële middelen te maken. Belachelijk eigenlijk, maar zo steekt het hier wel in elkaar!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:23 schreef daved het volgende:
En als dan blijkt dat het daar telekns raak is waarom is daar dan niet permanent minimaal 1 politie team aanwezig?
Ze kunnen wel met honderden ambtenaren op het gemeente huis zitten morren over alles en niets, maar uitbreiding van straat politie homaar!
Burgers dienen zich zelf te bewapenen als de politie je niet beschermt!
Exact, het hele rechtssysteem is milder geworden. Dat heeft met de generatie rechters te maken. De generatie die er nu zit studeerde eind jaren 60, begin jaren 70. De vrijgevochten en vrijzinnige democraten van D66. Over tien jaar zullen de rechters wel weer harder worden en wellicht zwaardere straffen uitdelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:24 schreef hannowannabe het volgende:
die lui krijgen ze denk ik wel, rechercheurs gaan de kroeg in en vvragen naar een groepje van 3 jongens komen ze snel genoeg achter
maar nu blijkt dat die is overleden door de val en niet door de klap krijgen ze dood door schuld, dan minderjarig, niet toerekeningsvatbaar, kutjeugd blablabla
kutrechtssysteem!!!
Volgens mij loop ik daar vaak genoeg langs als ik naar die vriend van me ga. Ik zie daar aan de centrumzijde van het station iig vaak genoeg hangjongeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Het gebeurde aan de centrumkant van het station...
Met een beetje pech, worden ze dan enkel doorverwezen naar bureau HALT.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:24 schreef hannowannabe het volgende:
die lui krijgen ze denk ik wel, rechercheurs gaan de kroeg in en vvragen naar een groepje van 3 jongens komen ze snel genoeg achter
maar nu blijkt dat die is overleden door de val en niet door de klap krijgen ze dood door schuld, dan minderjarig, niet toerekeningsvatbaar, kutjeugd blablabla
kutrechtssysteem!!!
Dan mogen ze vast en zeker vuurwerk opruimen in het nieuwjaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Met een beetje pech, worden ze dan enkel doorverwezen naar bureau HALT.![]()
Klopt, die hangen daar vrijwel iedere avond. Ik kom 's avonds laat wel eens aan met de trein en dan is het erg grimmig voor het station.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Volgens mij loop ik daar vaak genoeg langs als ik naar die vriend van me ga. Ik zie daar aan de centrumzijde van het station iig vaak genoeg hangjongeren.
Ik heb het gezien. Toen ik vanmiddag naar de stad fietste heb ik die cameraploeg ook inderdaad zien staan filmen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Nu op RTL 4! (bij 4 in het land)
Schrijf mij maar vast in, ik ben helemaal van de partij (ik sta er voor de volle 100 procent achter)quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef daved het volgende:
Voelt er dan niemand wat in een demonstratie / gewelds optocht dat het genoeg is, zodat de regering kan inzien dat de burgers het stront zat zijn en niet meer pikken, dat de volgende stap wraak zal zijn met acties die de wereld pers zullen halen!
Laat men dit jaar in jaar uit maar door gaan tot je eigen kinderen dit overkomen of wat ook ieder dag gebeurd je opaatje of oma die geroofd en bedreigd worden door het zelfde soort schorrie morrie?
Dus vraag:
Wie staar er achter zo,n demo tocht als die zo,n duizenden deelnemers zou opleveren????
Mee eens. Iedereen is steeds opgefokter en het lontje wordt steeds korter. Zolang dat niet verandert, valt er weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef Kluupkluup het volgende:
ok.. hij is dus geslagen, daarna gevallen en daaraan overleden.
het erge is dat dit gewoon heel makkelijk weer kan gebeuren. Veel vechtpartijen lopen (relatief) goed af. Maar zo zie je maar weer.. Voor hetzelfde geldt had die Floor die ander op de grond geduwd en was hij overleden. De nadruk moet worden gelegd op het stoppen van vechtpartij(tjes).
Ik sta er achter, maar aan de andere kant.. je zit ook met de wens van de familie, die het liever niet heeft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef daved het volgende:
Voelt er dan niemand wat in een demonstratie / gewelds optocht dat het genoeg is, zodat de regering kan inzien dat de burgers het stront zat zijn en niet meer pikken, dat de volgende stap wraak zal zijn met acties die de wereld pers zullen halen!
Laat men dit jaar in jaar uit maar door gaan tot je eigen kinderen dit overkomen of wat ook ieder dag gebeurd je opaatje of oma die geroofd en bedreigd worden door het zelfde soort schorrie morrie?
Dus vraag:
Wie staar er achter zo,n demo tocht als die zo,n duizenden deelnemers zou opleveren????
Mischien wel als we met zijn duizenden komen !quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik sta er achter, maar aan de andere kant.. je zit ook met de wens van de familie, die het liever niet heeft.
ach kom op man! Dit soort shit heeft geen zin, denk je echt dat nu echt helpt? Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mischien wel als we met zijn duizenden komen !![]()
Ken je iemand organisatorische kwaliteiten? En gaat zo iets niet met toestemming van de gemeente?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mischien wel als we met zijn duizenden komen !![]()
Het kan in ieder geval een troost zijn, en ook alleen voor de mensen die willen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:54 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
ach kom op man! Dit soort shit heeft geen zin, denk je echt dat nu echt helpt? Nee.
Dit beslissen, wij met zijn allen toch lijkt mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ken je iemand organisatorische kwaliteiten? En gaat zo iets niet met toestemming van de gemeente?
Zo'n actie heeft ook veel landelijke media aandacht nodig, dan is het toch handiger als een en ander via een centraal punt (de gemeente) wordt geregeld.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit beslissen, wij met zijn allen toch lijkt mij![]()
Dat mag jij dan doen okeyquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ook veel landelijke media aandacht nodig, dan is het toch handiger als een en ander via een centraal punt (de gemeente) wordt geregeld.
die laatste zin, wat ben jij een kutkneus zeg. Je doet je nick in ieder geval geen eer aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:14 schreef MakeLoveNow het volgende:
Ik ben geen pathaloog anatoom maar ik wil wel eens weten hoe ze constateren dat die gast door de val dood is gegaan en niet door een klap.
daarnaast vind ik het vreemd. die gast word geslagen en geschopt door gasten en dan zou hij door een val dood gaan?
hoe vaak ben ik, of anderen wel niet gevallen, misschien wel harder en dat je het gewoon overleefd. misschien was die floor wel helemaal bewusteloos gemept en toen nog een trap na terwijl hij met zijn hoofd op de stenen lag.
en waarom zoeken ze uit of de val hem heeft gedood. die drie eikels hebben hem gedood!
zal wel weer te maken hebben met het feit dat de 3 daders waarschijnlijk allochtonen zijn ....
Ja. De doodsoorzaak was dan misschien dat ie op z'n hoofd viel. Zoiets zal het wel geweest zijn. En als je behoorlijk hard met je kop tegen de straat aangaat kun je vanbinnen heel wat beschadigen.quote:daarnaast vind ik het vreemd. die gast word geslagen en geschopt door gasten en dan zou hij door een val dood gaan?
Racistquote:Op zondag 25 december 2005 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als er 3 marokkaantjes in deventer zijn, dan waren zij het.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef daved het volgende:
Als de regering hier niets aan zou kunnen doen, waar heb je die regering dan voor nodig?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:54 schreef SCH het volgende:
[..]De regering slaat die jongen toch niet in elkaar. Waarom altijd alles op de politiek verhalen. Dit gaat om (mede)mensen.
Als dat zo is, dan is dat zo...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:53 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens iemand die de vriendin had gesproken waren het drie allochtonen.
Of die persoon is een leugenaar natuurlijk.
Maakt dat de zaak erger/minder erg dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:53 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens iemand die de vriendin had gesproken waren het drie allochtonen.
Of die persoon is een leugenaar natuurlijk.
Voor heel veel andere zaken maar denk jij dat de regering zinloos geweld kan tegenhouden= HOe stel je je voor dat de regering dit incident van zaterdagavond had voorkomen?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Als de regering hier niets aan zou kunnen doen, waar heb je die regering dan voor nodig?
Duh dat wordt al het hele topic door geroepen hoe dat moet.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor heel veel andere zaken maar denk jij dat de regering zinloos geweld kan tegenhouden= HOe stel je je voor dat de regering dit incident van zaterdagavond had voorkomen?
Huh? Is er dan een lijn in de gevallen van zinloos geweld? De daders van de geruchtmakende zaak in Leeuwarden, waarbij zinloos geweld min of meer geboren is, waren keurige jongens zonder strafblad.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:02 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Duh dat wordt al het hele topic door geroepen hoe dat moet.
Door simpelweg te kijken naar de statistische gegevens en de oorzaak en oplossing te zoeken bij veel voorkomende factoren.
(dat kan dus ook bij drank of hangjongeren zijn)
Nee.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Vitalogy het volgende:
Zeg was jij niet druk met de moord op Louis Sévèke op te lossen?
Turken in Lochem!?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef sjakie007 het volgende:
Volgens mij is het ook zo dat er in het oosten van Nederland ook meer Turken dan Marrokanen zijn. Hier in Lochem is dat ook zo.
Maar ik ga redelijk vaak naar een vriend van me toe, die woont in Deventer. Laatst zei die dat ie aangesproken was door een gast, die tegen hem gezegd had dat hij mensen voor de gein in elkaar sloeg. Die vriend van me negeerde hem maar en liep door. Maar ik zie ook vaak opgefokte jongeren daar rondlopen. Al met al niet de meest gezellige stad.
Dat niet alleen. Er moet meer gesurveilleerd worden op de Brink en ook de horeca kan onderling beter samenwerken door de portiers en de politie continu met elkaar in contact te laten staan. Op die manier weten ze al snel wie waar loopt te kloten en kunnen ze die extra goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef Eveli het volgende:
[quote]
En er moet inderdaad camerabewaking op de Brink komen.
Na, laten we het erop houden dat ze geen strafblad hadden.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Huh? Is er dan een lijn in de gevallen van zinloos geweld? De daders van de geruchtmakende zaak in Leeuwarden, waarbij zinloos geweld min of meer geboren is, waren keurige jongens zonder strafblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |