Pareltje is een instituutquote:Op zondag 25 december 2005 16:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En ik ben niet geboren, ben opgericht![]()
![]()
Ik zie pareltje al lopen.... in zo'n loopauto ala Flinstonesquote:Op zondag 25 december 2005 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Pareltje is een instituutopgericht in de oertijd
![]()
hahahahaquote:Op zondag 25 december 2005 16:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Pareltje is een instituutopgericht in de oertijd
![]()
Denk dat ik geschiedenis schrijf danquote:Op zondag 25 december 2005 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zie pareltje al lopen.... in zo'n loopauto ala Flinstones![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 16:51 schreef doka het volgende:
Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
??-?? (1976) doka
einde
![]()
Hahahaha Is goed... we gaan wel ff brainstormen.quote:Op zondag 25 december 2005 16:55 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er weer vantussenwens jullie nog een leuke
en gezellige dag toe, en tot later![]()
![]()
![]()
![]()
Klein puzzeltje nog lollll![]()
FB 10
Cuall 8 maakt samen 18maar in welke context?
![]()
puzzel maar even hebben jullie wat te doen![]()
bye bye !!latersss
Jammer dat we er niet bij waren hequote:Op zondag 25 december 2005 16:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja je hoort het geluid er bijna bij
![]()
Lijkt me een gezellig feestje te zijn geweest![]()
![]()
![]()
Jij ook nog veel plezierquote:Op zondag 25 december 2005 16:55 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve mensen ik ga er weer vantussenwens jullie nog een leuke
en gezellige dag toe, en tot later![]()
![]()
![]()
![]()
10 en 8 = 18quote:Klein puzzeltje nog lollll![]()
FB 10
Cuall 8 maakt samen 18maar in welke context?
![]()
puzzel maar even hebben jullie wat te doen![]()
bye bye !!latersss
Wat moet je dan van me Trol??quote:Op zondag 25 december 2005 16:44 schreef cuall het volgende:
En verder hoop ik dat Coos de Kastbejaarde zich hier snel meldt. Ik wil niet te lang vooropgaan in het peleton! (Demins)
Ik hou ook wel van puzzeltjes.quote:Op zondag 25 december 2005 17:00 schreef White_Pearl het volgende:
w8 even, een rekenfoutje![]()
Moet FB 10 zijn
en Cuall 7
samen 17 dus
Brainstorm maar even, jammer dat ik niet
mee kan doen hou wel van spelletjes![]()
Later!!![]()
![]()
![]()
Hoi allemaalquote:
Vertel verder........quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de oudste hier zag ik![]()
FB scoort op de schaal van Richter met een tien en ik met een 7quote:Op zondag 25 december 2005 17:00 schreef White_Pearl het volgende:
Moet FB 10 zijn
en Cuall 7
samen 17 dus
FB is in 1974 geboren, cijfers opgeteld maakt 11quote:Op zondag 25 december 2005 17:00 schreef White_Pearl het volgende:
Moet FB 10 zijn
en Cuall 7
samen 17 dus
Whahahaha en bedankt he... net of ik zo'n sumu worstelaar ben zekerquote:Op zondag 25 december 2005 19:33 schreef cuall het volgende:
[..]
FB scoort op de schaal van Richter met een tien en ik met een 7![]()
zit geen logica in
zal wel niet goed zijn
![]()
Altijd fijn om te horenquote:Op zondag 25 december 2005 19:38 schreef cuall het volgende:
[..]
FB is in 1974 geboren, cijfers opgeteld maakt 11![]()
ook niet goed
Letters van het alfabet dan: Cuall = 3+21+1+12+12=49 =>13=>4![]()
![]()
Ik zei toch dat rekenspelletjes niet mijn sterkste kant zijn
FOREVERBLUE ik heb je nodig om dit op te lossen![]()
Dido: "Roel is gelukkig niet verdrietig dat het op deze manier is gegaan. Hij houd niet zo van in de Spotlight staan maar kan zich voorstellen dat iemand anders echt een knap van zou krijgen. Ik vind het ook een hele harde manier."quote:Op zondag 25 december 2005 18:58 schreef dragon0000 het volgende:
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322965
Dido Vertelt haar Verhaal
quote:Op zondag 25 december 2005 19:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Altijd fijn om te horen
Alleen kan ik er al helemaal geen soep van maken![]()
Wachten maar tot Pareltje tijd heeft gevonden zich los te werken van haar familie
Ja, ik heb het ook gelezen, hij reageerde wel heel sportiefquote:Op zondag 25 december 2005 19:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dido: "Roel is gelukkig niet verdrietig dat het op deze manier is gegaan. Hij houd niet zo van in de Spotlight staan maar kan zich voorstellen dat iemand anders echt een knap van zou krijgen. Ik vind het ook een hele harde manier."
Daar ben ik dan wel weer blij om.
Ik hoop niet dat ik nu te ver ben gevallen in je verwachtingspatroon over mijquote:Op zondag 25 december 2005 19:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Had ik nou toch al mijn hoop op jou gevestigd, valt een beetje tegen
![]()
Beter ja... Ik zou dat hele huis al verbouwd hebben voordat die bouwvakkers er aan toe kwamenquote:Op zondag 25 december 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook gelezen, hij reageerde wel heel sportief![]()
Nou je scoort bij mij geen 10 meerquote:Op zondag 25 december 2005 19:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te ver ben gevallen in je verwachtingspatroon over mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |