vandaag komt deel 2, en meteen het ergste deel van de kutkerst.. bij me ouders thuis eten....quote:Op maandag 26 december 2005 10:24 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, da's ongeveer net zo ver... Dus laten we zeggen in een straal van 60km rond Roermond, inclusief dialectsprekende Belgen en Duitsers
Maar goed...Ga je vandaag weer lijdzaam een kerstdag proberen te overleven, of heb je plannen vandaag?
Ik vond het op kerstavond anders best gezellig met mijn ouders. Wat maakt thuis eten voor jou zo vervelend?quote:Op maandag 26 december 2005 10:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
vandaag komt deel 2, en meteen het ergste deel van de kutkerst.. bij me ouders thuis eten....
hehehe.quote:Op maandag 26 december 2005 10:37 schreef DennisMoore het volgende:
Waarschijnlijk moet ie de afwas doen..
Wat heeft G_E er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 10:44 schreef tech het volgende:
hehehe.
Ik zat eigenlijk meer te denken aan hooggespannen verwachtingen bij (een van) zijn ouders... Ongelofelijk hoeveel mensen iets om zeep kunnen helpen met hooggespannen verwachtingen
Die bedoelde ik niet... (echt niet, hoor G_E)quote:Op maandag 26 december 2005 10:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat heeft G_E er nou weer mee te maken?.
1, het is verplicht gezellig doen, en das sowieso al verschrikkelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 10:29 schreef tech het volgende:
[..]
Ik vond het op kerstavond anders best gezellig met mijn ouders. Wat maakt thuis eten voor jou zo vervelend?![]()
Nee ik zat inderdaad bij pap en mamquote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
alleen niet die ene, die speciale
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doenquote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik zat inderdaad bij pap en mam
maar vanaaf zijn we samen
Flink doorgassen danquote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
die oogjes he ^^
net een hertje in je koplampen![]()
voor jou misschien niet, voor mij welquote:
Och verrek!quote:Op maandag 26 december 2005 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DE jerruh, dat klinkt we; errug criminal.
and 23 is soooo four hours ago.
Ach die sokken van hem hebben altijd gaten dus dan kan ik geoon doorademenquote:Op maandag 26 december 2005 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doen![]()
Nee, we eten eend vanaafquote:Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel tacktisch raken, dan kan je d'r best nog wel een paar biefstukjes uit snijden![]()
Verplicht gezellig = gegarandeerd ongezellig. Respecteer ze, maar als jij iets ongezellig vindt, bijvoorbeeld die vragen van ze, kun je misschien zeggen dat je dat ongezellig vindt en dat jij het voor de verandering ook weleens gezellig wilt hebbenquote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1, het is verplicht gezellig doen, en das sowieso al verschrikkelijk.
2 me stiefzus+vriend, en 3 kids, en stiefbroer+ vriendin, en me 2 zussen zijn er ook, en die willen dan weer allemaal dingen weten, diek nie wil vertellen, over me ex, en me toekomstige vriend en zo, en das ook altijd irri...
zo erg ist nou ook weer nietquote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef tech het volgende:
[..]
Verplicht gezellig = gegarandeerd ongezellig. Respecteer ze, maar als jij iets ongezellig vindt, bijvoorbeeld die vragen van ze, kun je misschien zeggen dat je dat ongezellig vindt en dat jij het voor de verandering ook weleens gezellig wilt hebben
Ik geef toe... Ik ben van de utopische oplossingen![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 26 december 2005 04:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
DE jerruh, dat klinkt we; errug criminal.
and 23 is soooo four hours ago.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |