hebben KP en jerruh wat dan?quote:
damn.. foxy ladyquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het mooiste meisje in het topic.
telkens met je arm uit het raam op de ruit?quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
zo.. hooligans gekeken
moest ook nog op en neer naar nijmegen rijden met een fiets achterop de auto en niet werkende ruitenwissers enzo erg praktisch..
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
maarrr wij weten niet alles he??
dus wie weet !!
De persoon die ons dat haarflijn uit de doeken kan doen heb ik vandaag nog niet online gezienquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?
Haal hem terug! Het is net 1:28, die vriend van je slaapt vast nog niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik mis mijn bongoset die een vriend van me geleend heeft
Dus jij maakte altijd die herriequote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik mis mijn bongoset die een vriend van me geleend heeft
is yost wakker dan?quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is er niet iemand die ons daar meer informatie over kan verschaffen?
dat was ik niet.. dat was een neger!quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En jij maar denken dat die koppijn 's morgens van de man met de hamer kwam![]()
LEES ZE!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen
Sweet Dreams Blubberquote:Op maandag 26 december 2005 01:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
dames! ik ga slapen
en ik heb nog een ongelezen donald duckje klaarliggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |