Fuck kan nu ni op IRCquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zitten er ook def-trainers in dit topic die skill-trainen?
Kom dan ff op irc langs, wil jullie ff wat tips geven die niet openbaar kunnen...
Daar zou mijn a-team het nog lastig mee hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef foetre het volgende:
Ik zit me af en toe afvragen of mijn team nou aan versterking toe is.
Ik ga dit seizoen voor kampioenschap in X klasse.
Kan ik met dit team nog wat seizoenen vooruit?ik train verdedigen (alle nu nog 18jaar)
rest van me team is gemiddeld 26jaar.
Dit is me laatste rapport
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: slecht (laag)
Centrale aanval: slecht (zeer hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
Niet als je weer met ingewikkelde algoritmen enzo gaat werkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zitten er ook def-trainers in dit topic die skill-trainen?
Kom dan ff op irc langs, wil jullie ff wat tips geven die niet openbaar kunnen...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet als je weer met ingewikkelde algoritmen enzo gaat werken
Skilltraden uitgezet als parabool
Ze zijn snel stil die NEC'ers, gisteren duurde het ook maar 6 minutenquote:
En aan wat voor skils moet ik dan denken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar zou mijn a-team het nog lastig mee hebben(VIII)
Als je versterking wil: aanval. Kom je denk ik vrij makkelijk in VIII/VII terecht.
Kijk maar op de transferlijstquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef foetre het volgende:
[..]
En aan wat voor skils moet ik dan denken?
jaar of 25 -zwak ervaring -uitstekend scoren -matig passen?wat kost dat
Dan zit je er naast.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:10 schreef komrad het volgende:
JD, ik weet wat je wil vertellen, maar dat is not done
sommige dingen zijn vertrouwelijk
Het zag er wel tof uitquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef ArTiC het volgende:
blabla..werkt niet
en kaalquote:
jij traind ook verdedigen zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef komrad het volgende:
whehe, mijn ratings dan maar voor de VII:
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: goed (zeer hoog)
Centrale verdediging: formidabel (laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (hoog)
Linkeraanval: formidabel (hoog)
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Middenveld: goed (heel laag)
Rechterverdediging: matig (heel laag)
Centrale verdediging: matig (laag)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: formidabel (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
geef me dan eens ene hint, ik kan niet op IRCquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan zit je er naast.
Jij denkt iets anders dan ik.
Jij doelt op een tabel van overgangswaarden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef komrad het volgende:
[..]
geef me dan eens ene hint, ik kan niet op IRC
check ook de laatste smiley
Ach ja, we zullen zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef komrad het volgende:343 met winger TM of niet JD
als je het kan veroorloven zou ik met een aanvallende winger spelen en je bent onverslaanbaar
Die tabel is leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jij doelt op een tabel van overgangswaarden.
Ik doelde kortgezegd op het kijken naar loon bij YP's en de hoeveelheid die een bepaalde skill bijdraagt aan de TSI. Een beginnerscursus zeg maar.
Tja, heb nu een formi pos naar het midden gezet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef komrad het volgende:
als je het kan veroorloven zou ik met een aanvallende winger spelen en je bent onverslaanbaar
voor de prijs van een briljante PM met wat bijstats kan je wel een WC winger vinden, maar dan wel zonder PMquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tja, heb nu een formi pos naar het midden gezet...
Die moet dus ooit vervangen door een briljante winger of een briljante pos naar het midden.
Dat gaat me nog genoeg kopzorgen kosten als ik die keuze moet maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef dEk0 het volgende:
pff door al die afkortingen snap ik er geen kut meer van .... >_<![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Yankee_One het volgende:
Wtf betekend klaverjassen? Is dat iemand die meetraint tegen die 5%?
Ik houd me aanbevolenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Jij doelt op een tabel van overgangswaarden.
Ik doelde kortgezegd op het kijken naar loon bij YP's en de hoeveelheid die een bepaalde skill bijdraagt aan de TSI. Een beginnerscursus zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |