Zag het jaquote:Op maandag 26 december 2005 14:26 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Heee, je hebt net een topic geopend daar....vlak na mij
Ik snap de ballen van het spel, maar als je degradeerd dan raak je toch een deel van je supporters kwijt? En zit je stadion telkens helemaal vol? Met een halfvol stadion gaan uitbreiden krijg je net de ArenAquote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
Lijkt het slim om ong 1 milj te investeren om mijn stadion uit te breiden van 23,5k naar 35 k?
En vooral omdat ik nu gedegradeerd ben naar de 7?
Mijn competitie isn iet zo sterk, dus versterkingen kan ik pas volgend seizoen halen denk ik
Still need some advice VII.296
Ze zijn wel snel daar. Ik ben nu met die Idris (logo maker) aan het mailen op HT. Hij vraagt mij het hemd van mijn lijf. Zal wel een mooi logo worden.quote:
Mjah, ik had vorig seizoen in de 7 al op het einde een vol stadion, dit seizoen zat ik er iedere keer dichtbij, maar werd het niet gehaald door de prestaties van mijn team...quote:Op maandag 26 december 2005 14:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik snap de ballen van het spel, maar als je degradeerd dan raak je toch een deel van je supporters kwijt? En zit je stadion telkens helemaal vol? Met een halfvol stadion gaan uitbreiden krijg je net de ArenA
Zeker wel relax dat ze lekker snel zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 14:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel daar. Ik ben nu met die Idris (logo maker) aan het mailen op HT. Hij vraagt mij het hemd van mijn lijf. Zal wel een mooi logo worden.
Ik kom hier wel pimpen als het af is
ben nu aan het bekijken, en loonkosten zijn moordend zie ik, dus dat is al niet goed, en sowieso heb ik niet genoeg geld om nu echte toppers te halen, misschien 1quote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef VoreG het volgende:
Kan je dan niet beter bij promotie uitbreiden en nu investeren in spelers?
Kijk even hier..quote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef ASSpirine het volgende:
Lijkt het slim om ong 1 milj te investeren om mijn stadion uit te breiden van 23,5k naar 35 k?
En vooral omdat ik nu gedegradeerd ben naar de 7?
Mijn competitie isn iet zo sterk, dus versterkingen kan ik pas volgend seizoen halen denk ik
Still need some advice VII.296
Moet je mijn divisie zien VIII.542 (45080). Denk niet dat ik promoveer dit jaar..quote:Op maandag 26 december 2005 14:42 schreef ASSpirine het volgende:
Dit seizoen zie ik aan als een makkie, want ik ga punten pakken, en HOE
Komen de supporters weer terug en door de prestaties zullen ze weer komen kijken, dus het lijkt me wel iets goed
Dus ik wil me sowieso al gaan uitbreiden, want 23,5 k is op zich al weinig in een 7...
voor 450k zou ik hem kopen......als ik er geld voor hadquote:Op maandag 26 december 2005 15:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik zou proberen te beginnen bij 450k
en een nieuw logoquote:Op maandag 26 december 2005 16:21 schreef pekel het volgende:
Mijn doelstellingen
1- Lijfsbehoud (kampioenschap, geen promotie)
2- Minimaal 3de ronde beker
3- Eind vh seizoen naar 50/55k stadion
4- 1/2 trainees kopen, 1 verkopen
5- De Fok!Cup voor de 3de maal naar Emmen brengen en houden
quote:Op maandag 26 december 2005 16:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en een nieuw logo![]()
Ik zag je topic op htforums
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
voor 450k zou ik hem kopen......als ik er geld voor had
Forum Opties | |