Damn, als ik geld had ging ik nu shoppen. De prijzen zijn erg laag.quote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Ik nietUitstekend verdeidigen redelijk passen 18 jaar gingen vandaag de deur uit tussen de 147.000 en de 248.000 met wat andere mooie bijstats iets meer maar 450.000 is een hoop!
Maar ik zou inderdaar het nieuwe seizoen gaan proberen om hem te verkopen!
Verkocht voor 541 000quote:Wilibrord Worm
TSI = 1 690 , 17 years, solid form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Unpredictable]
Stamina: passable Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: passable Set pieces: weak
quote:Op maandag 26 december 2005 16:57 schreef Ruudt het volgende:
Tof logo
Ik heb net even wat ze vragen voor 18 jaar op dit moment (met uitstekend verdedigen en redelijk passen) Ligt gewoon nog rond de 300k op dit moment.quote:Op maandag 26 december 2005 16:40 schreef Verbal_Kint het volgende:oldbie
prijzen voor n uitstekend def, redelijk passen zullen nu idd op zn gat liggen. kijk anders ook even naar de transfervergelijking in de eerste week vh nieuwe seizoen
en ik heb er geld mee verdientquote:
Thnx ik neem de naam in overweging.quote:Op maandag 26 december 2005 20:42 schreef Ruudt het volgende:
Vet logo zeg!![]()
Stadionnaam: The Panther Dome
Zou er niet op rekenen, stel hem iig op in de beker en in comp. wedstrijden die je sowieso gaat winnen of verliezen.quote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Lennox het volgende:
gvd, denk je dat je een goed coach kan aantrekken voor een schijntje. Komen er weer even 3 clubs langs die er in handelen. Wat heb ik daar een hekel aan..
Nu proberen redelijk/redelijk binnen te halen. Jaartje friendlies spelen en dan moet ie wel goed/redelijk zijn.
Leuke logo'squote:Op maandag 26 december 2005 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
Zelf maar wat in elkaar geflanst
edit...nog 1
[afbeelding]
Vorige week woensdag gekocht voor 80 k met redelijk vleugel, vandaag gaat die er zeker uit na een bod van 400kquote:Yohan Mansveld (87310329)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 930
Loon: 829 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:55 schreef komrad het volgende:
ik houd gewoon vast aan het logo dat refused ooit voor me gemaakt heeft