Dat vertrouwen komt aan het begin van het volgende seizoen wel goed en als je gewoon 10 woordvoerders aanneemt valt het met de supporters ook wel mee (lees: krijg je nog elke week supporters erbij).quote:Op maandag 26 december 2005 10:43 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja en nu moet hij wel een afweging maken. Ik zou iig proberen wel iets te winnen omdat je anders echt qua supporters en vertrouwens heel diep gaat zinken. Ga voor de beker of zo
niet dus als je constant alle wedstrijden met 9-0 verliest. Verlies je met 1-4 of 0-3 dan zal het nog meevallen maar 0-9 echt nietquote:Op maandag 26 december 2005 10:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Dat vertrouwen komt aan het begin van het volgende seizoen wel goed en als je gewoon 10 woordvoerders aanneemt valt het met de supporters ook wel mee (lees: krijg je nog elke week supporters erbij).
Bijna 2 miljoen... ik wilde naar 30k uitbreiden, maar dat ga ik nu dus ook niet meer doen..quote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hehe, sparen!
Wat kost dat tegenwoordig om het van 20k naar 40k uit te breiden?
quote:18-12-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VI.568 (seizoen 16).
28-09-2005 Het team kwam in seizoen 16 tot Bekerronde 3.
28-08-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VII.494 (seizoen 15).
01-06-2005 Het team kwam in seizoen 15 tot Bekerronde 2.
08-05-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VIII.154 (seizoen 14).
02-02-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 1.
16-01-2005 Kristiansund eindigde als nummer 2 in IX.882 (seizoen 13).
16-10-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Joralf nam het roer over en veranderde de naam van de club in Kristiansund.
Ja idd, zou ik ook gedaan hebben. Heb Joralf er nog HT-mail over gestuurd ed, om hem erop te wijzen dat meneer racecats wou degraderen, maar die heeft hij niet gelezen omdat hij niet online geweest was. Hij had weinig tijd en heeft daar niet op gelet, hij dacht dat hij toch wel zou verliezen en wou het verlies een beetje binnen de perken houden. Als hij wel had gekeken had hij beter geweten, maargoed, het is gebeurd, hij wou het ook niet, maar moet er nu mee leren leven.quote:Op maandag 26 december 2005 10:48 schreef komrad het volgende:
Ja en dit zie ik dus regelmatig gebeuren uddel, daarom als je wil verliezen zorg dan dat je zeker verliest, dus:
keeper -> veldspeler ne vv
trainingslinie handhaven
andere linies verkeerd neerzetten
juistum.. eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 26 december 2005 10:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ja idd, zou ik ook gedaan hebben. Heb Joralf er nog HT-mail over gestuurd ed, om hem erop te wijzen dat meneer racecats wou degraderen, maar die heeft hij niet gelezen omdat hij niet online geweest was. Hij had weinig tijd en heeft daar niet op gelet, hij dacht dat hij toch wel zou verliezen en wou het verlies een beetje binnen de perken houden. Als hij wel had gekeken had hij beter geweten, maargoed, het is gebeurd, hij wou het ook niet, maar moet er nu mee leren leven.
als ze er geen spelers uitschoppen wel jaquote:Op maandag 26 december 2005 10:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
liever een bot-team dan een WO
Misschien is counteren dan toch wel een optie, daarmee valt het verlies wel te controleren denk ik.quote:Op maandag 26 december 2005 10:52 schreef komrad het volgende:
[..]
niet dus als je constant alle wedstrijden met 9-0 verliest. Verlies je met 1-4 of 0-3 dan zal het nog meevallen maar 0-9 echt niet
Als je niks te doen hebtquote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Misschien is counteren dan toch wel een optie, daarmee valt het verlies wel te controleren denk ik.
Dat heb ik wel nodig jaquote:Op maandag 26 december 2005 11:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sterkte, maniack28
Wil je eeuwig met een 19,5k stadion blijven zitten dan? Lijkt me ook niet..quote:Op maandag 26 december 2005 10:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
juistum.. eindelijk iemand die het snaptmaar ik denk dat het qua supporters wel meevalt... 20 supporters per week verlies... dit 14 weken lang.. verlies ik 280 supporters.. heb ik er nog steeds 1300... is meer dan zat voor een 19,5k stadionnetje..
Nope, ben ook 3 keer achter elkaar kampioen geworden. Van divisie 8 naar 5 gegaan in 3 seizoenen tijdquote:Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef maniack28 het volgende:
Dit is natuurlijk wel uber heIk ben vast de eerste die het zo doet :
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |